Horden loggar ut ^^

DeletedUser

Guest
Det är med stort vemod, men även med en djup suck av lättnad som jag nu meddelar att Horden läggs ner.

Så många oersättliga spelare har slutat pga irl under de senaste månaderna att vi känner att vi inte kan göra oss själva rättvisa, och att det inte är nån ide att fortsätta längre.

Majoriteten av Hordens spelare avslutar sina konton idag.

Så grattis FTW!, ni ''blev kvar längst'', kan ju inte säga att jag tycker att ni förtjänar det pga era femhundratretioelva mergar, men whatever, funkar det för er så ska ju inte jag klaga.

Fast i mina ögon så är ni ungefär som ett Italienskt fotbollslag, som hurrar lika mycket för en seger som kommit till pga en fejkad straffsituation som en seger man verkligen förtjänat.

Men precis som i fotbollen, där det handlar lika mycket om att lura dommarna och spela fult och vinna till varje pris nu för tiden, så handlar TW om feghet, fulspel och att överleva så länge som möjligt, no matter what, och det har ni ju visat att ni är bäst på.

Vi försökte vinna på ett annat sätt, och det höll inte då för många helt enkelt inte har tid längre, kan dock garantera att vi hade det roligare (Vi är också enda stammen som erövrat en andra startkontinent genom krig, ni mergade till er tre och förlorade en ^^)

Hursomhellst, önskar er i FTW! en trevlig fortsättning i V6, finns säkert ett par småstammar kvar som ni inte mergat med än.

Mvh Päron
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Är du seriös?:(
Nu blev jag ledsen, men tror nästan inte på det, jag har ju 999 inkommande?
 

DeletedUser

Guest
Har du käkat jästa päron eller Päris? :eek:
såhär kan ni ju inte göra det förstör ju hela världen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Grattis FTW!
Ni har vunnit kriget FTW! vs Horden. Hoppas verkligen att ni inte blir den vinnande stammen i v6.

Anledning till vinst, mergade med över halva världen:p
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Båda sidor har kämpat på bra i detta krig och det hade varit rätt om båda sidor hade kunnat få vinna(med tanke på all tid man får lägga ner på detta spel för att kunna klara sig i toppen) vilket en merge hade kunnat få att bli verklighet, dock så vet vi ju alla att det var omöjligt med ett päron ivägen ;)

Man får väl säga grattis till FTW! nu eftersom de har lyckats vinna v6 nu
Det kommer säkert finnas lite motstånd kvar men utan Horden så ser det ut att bli en ren slakt av resterande världen
Fast det var lite komiskt att det var för bra för att vara sant för er i FTW! och att ni trodde det var något lurt med det hela :D

I alla fall grattis FTW!, vinnare av v6(Undra hur UrbanT kommer reagera på det här i v8 för jag tror de var ganska säkra på att vara först med att vinna en värld på .se :D)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Finns väl inte många fler hot?

1st FTW! 137,605,460
2nd Horden 90,865,105
3rd Borg 11,854,771

Lol
 

DeletedUser

Guest
Det har varit en härlig värld att dela med er alla som har spelat här tillsammans. Visst var det roligast när kriget mellan LAW och Horden bröt ut i maj, men även alla dessa dammsugningar av stammar som FTW har mergat med, som vi sedan har fått nöjet att "ta itu med", har gjort spelet värt att spela.

Jag vill rikta ett stort tack till mina vänner och medspelare i Horden som jag har fått äran att spela med under så lång tid. Det har varit en stort nöje att få dela gemenskap och stam med er alla. Men framför allt vill jag rikta mitt stora tack till Päronet som genialiskt, burdust och bångstyrigt har lett stammen framåt. Det har varit ett sant nöje att spela under din "piska"...;)

Kanske ses vi alla i en annan värld vid en annan tidpunkt och får vässa våra yxor för en ny batalj.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det har varit en härlig värld att dela med er alla som har spelat här tillsammans. Visst var det roligast när kriget mellan LAW och Horden bröt ut i maj, men även alla dessa dammsugningar av stammar som FTW har mergat med, som vi sedan har fått nöjet att "ta itu med", har gjort spelet värt att spela.

Jag vill rikta ett stort tack till mina vänner och medspelare i Horden som jag har fått äran att spela med under så lång tid. Det har varit en stort nöje att få dela gemenskap och stam med er alla. Men framför allt vill jag rikta mitt stora tack till Päronet som genialiskt, burdust och bångstyrigt har lett stammen framåt. Det har varit ett sant nöje att spela under din "piska"...;)

Kanske ses vi alla i en annan värld vid en annan tidpunkt och får vässa våra yxor för en ny batalj.

Hejdå alive, du har kämpat tappert <3 Du är en av de fiender jag respekterade mest.:)

Edit: Antar att ni som skickar mot mig älskar mig ^^
 

DeletedUser

Guest
Tack Hampus...jag gillar att du anammade mitt sista PM till dig... Kombinationen av bokstäver är helt klart hemmakonstruerad, men ganska kul...;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nej det var inte så här jag tänkte mig att det skulle gå... trist
Ja jag vet att en del har tyckt att jag gnällt lite när jag blivit anfallen... men som jag sagt i krig och kärlek... luften har gått ur mig.... jag var mer beredd på ett alla över 2 mille i en stam senario... och ja där hade jag inte hamnat.... Ses kanske i andra världar.
Kramar Pia
 
Reaktionspoäng
0
Stort grattis FTW till en välförtjänt seger. Man kan knappast, som många verkar göra, säga att ni vann på ett "dåligt" sätt; det funkade, eller hur?

Det var kul så länge det varade, även om jag efter sommaren knappast varit den mest aktiva... Heil FTW, gör slut på V6 nu ^^
 

DeletedUser

Guest
Har själv länge gärna velat sluta med TW, samtidigt som jag inte ville svika sin stam. Kanske ganska passande nu ändå att sluta, då jag spelat prick ett år imorgon, utan KÖ någonsin.

Ganska lustigt ändå, hur alla mina polare blev uppätna i början av spelet men jag spelade vidare och snirklade mig till sist in i Horden (min första och enda värld, inga kontakter). Själv har man haft det kämpigt att nå fronten som en sann K46-spelare, var väl typ när nya slinkan tog över som fetaste luckan öppnades. Kommenderade Börta Bengtssons uthållighet i ett brev för någon vecka sedan hur han kunnat spelat så länge utan ett enda stort krig - och nu är det över. Snopet. Jag som tyckte jag fått lite lön för mödan det här året liksom. :p

Samtidigt var jag glad att jag slapp några inkommande till skillnad från t. ex. Simon, vilken paradox. Märks att det blev tråkigt i längden.

Får gratulera FTW! till vinsten. Vissa förtjänar vinsten mer än andra, utan tvekan. Med f.d. full insikt i stammen kunde man se vilka som var eldsjälarna och vilka som var internadlarna. Svårt att säga vilken ursprungsdel som varit den viktigaste men f.d. -Sth-:arna har alltid varit ett fint gäng (innan kontobyten). LAWs del föll däremot till sist, som Embryo sa, en del bönder fanns det där. ;)

Lite tråkigt med många merges, men det är fair game iaf, något annat påstår jag inte. Förvånad över att fler inte postat här. Tror folk att det är ett stunt? :p

Återvänder antagligen aldrig till TW igen även om det har varit oerhört roligt på sina håll. Jag har fått min dos, och Uni-studierna började i höstas (vilket var skälet att jag ville sluta då som nu).

Lycka till i framtiden och gott nytt år V6!
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Fint skrivet Unix.

Bara en fråga nu innan du drar. hur många offbyar har du? du verkar aldrig få slut på dem -.-
har varit jobbigt när man köar vissa acc^^
 
Topp