Horden loggar ut ^^

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte annat än hålla med om detta. Lite intressant är även de forna JIII-medlemmarnas försök att mosa mig i slutet, med tanke på att ni var så pass många borde ni väl ha tagit några fler byar? Men nu är kontot obemannat, så nu kanske ni lyckas lite bättre?

Om du menar offensiven dagarna innan jul då några av forna J III´are attackerade dig, så märkte du kanske inte att du bara var en liten del av en större offensiv mot Horden? Du va liksom inte huvudmålet, utan dom skulle bara "nagga" lite på dig :D
Men jag är oxå säker på att dom/vi lyckas bättre när du avslutat ditt konto....ganska logiskt ;)
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Om du menar offensiven dagarna innan jul då några av forna J III´are attackerade dig, så märkte du kanske inte att du bara var en liten del av en större offensiv mot Horden? Du va liksom inte huvudmålet, utan dom skulle bara "nagga" lite på dig :D
Men jag är oxå säker på att dom/vi lyckas bättre när du avslutat ditt konto....ganska logiskt ;)

Sådant förstår inte karamelll. Hon/Han sticker ju så snart det oasar hett, denna gången lämnar hon/han helt...
 

DeletedUser

Guest
Sådant förstår inte karamelll. Hon/Han sticker ju så snart det oasar hett, denna gången lämnar hon/han helt...

Koll som vanligt? Jag låter statistiken tala för sig själv från min tid när jag var med och krigade mot JIII

Side 1:
Tribuns: XXXX (fd JIII)
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: karamelll

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 9
Skillnad: 9

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 60,836
Skillnad: 60,836

image.php
 

DeletedUser

Guest
Aldrig lirat v6, men -

Kom igen nu, korten på bordet, hur kul är det EGENTLIGEN att merga ihop ca 3/4 av världen?

Om nu alla tycker att det är ett vettigt sätt att vinna på så ni ju skriva till TW teamet och säga att ni inte vill ha nått medlemstak för stammar överhuvudtaget i alla framtida världar, så kan alla merga ihop till en stam direkt från start, alla vinner... Woohoo, fan va kul TW vore då, eller? ^^

Nej tack, säger jag iaf, det TW behöver är snarare fler stammar som Horden, tror att ''merge kulturen'' kommer att döda detta spel helt till slut annars.

Vill ge cred till stammar som Yyigys, Shadow och -Skog, ni försökte iaf göra V6 roligare, och vem vet, nästa värld så kanske det är era kärnspelare som förpestar tillvaron för merge mupparna :D

Detta är bland det bästa som skrivits på forumet på evigheter.

Självfallet vill vi alla vinna, men när ens överlägsna ledning står i direkt korrelation till merge-mani, kan man verkligen slå sig på bröstet? Ehh, jag föredrar Få men samspelta-upplägget, hatten av till Horden som försökte spela spelet på (i mina ögon) rätt sätt.

Grattis till FTW som ser ut att ta hem världen. Spelfilosofier åt sidan, så ligger det mycket arbete bakom att leda en storstam till toppen.

/SFFN
 

DeletedUser

Guest
Trist att ni försvinner!

Med det sagt så visst vi har mergat flertalet ggr men det har inte varit pga att bli större. Det har mest hela tiden funnits plats för fler spelare som ville vara med och kriga.

Minns själv min tid i DM. då alla knivar i ryggen då utdelades, stammen var i gungning, folk slutade och en del gav upp. Vi var då på den tiden en liten klick spelare som gav dåvarande LAW "run for their money" genom att först lämna DM. och köra på egen kula.

Blev senare så att vi gick tillbaka till DM. efter lite om och men. Blev själv bra uppvaktad av div. LAW spelare på den tiden men höll emot och tog t o m lite byar trots min storlek i jämnförelse mot vad mina grannar hade. Men som vanligt kom de gamla DM. manéerna igång igen och jag sökte mig till dåvarande FTW!. För egen del har det varit en vinnande flytt. OBA:n har legat bra med och jag har utan större oros moment klarat mig bra på min kant.

Deffat fronten bäst det gått och inte upplevt Hordens trupper mot mina byar eftersom det har alltid funnits långa avstånd!

Nu när ni "försvinner" även om nu kanske en del av er fortsätter så känns det ändå lite små surt med vetskapen om att vi förmodligen vinner....Hade som sagt varit kul att få fortsätta kriga mot er som stam eftersom ni är den stam som gett FTW! störst motstånd. yy gav ett försök och shadows men de var redan dömda på förhand pga dålig organisation inom stammen. Det gav oss spelare i kanten en "enklare match" oavsett storlek eller truppstyrka.

Men som sagt trist att ni försvinner eftersom ni var den enda så här långt värdiga motståndaren om slutseger på v6.;)
 

DeletedUser

Guest
Med sorg i mitt hjärta tar jag farväl!

Det har varit mycket trevligt med er som allierade Horden!
Tyvärr så orkade inte vi i yyigys att hålla emot.

/En för alltid trogen yyigys
 

DeletedUser

Guest
För er som vill vara med i en premade V.6 stam så kommer jag och hampus204 ha en stam på V.11
Vi vill väldigt gärna att det kommer med spelare från V.6 så ni som är intresserade av att vara med hör av sig till mig eller hampus :)
 

DeletedUser

Guest
Kontakta mig när det närmar sig så kan jag kolla på det=)
Kan nog få med Luso också;)
 

DeletedUser

Guest
Fan jag lider med de horden spelarna som stannar, inte kul när hela stammen försvinner...
 

DeletedUser

Guest
Fan... Jag gillade Horden så mycket mer än FTW!

Tyckte inte att en del av de i FTW! förtjänar att vinna.

Goooo Simp!
 
Topp