Urbant

per b3rg

New Member
Reaktionspoäng
0
tror han m,enar att han hade bättre saker för sig än att ducka 3k incs.. =)

Jo men han säger att vi suger, för att i nästa sekund säga att han har ett RL också och därav blev han köttad, vårt mål med just den offensiven var att han skulle lugna sig så våra frontspelare fick lugn och ro, kan ju säga att vi inte kör speciellt defensivt så då är det bättre att kötta hoten än att deffa mot dem.

Att möta UrbanT ska vara ett helvete, och det antar jag att jooni tyckte eftersom han la ner till förmån för sitt rl.
 

DeletedUser

Guest
Varför ens bry sig om bittra typer som åkt på pisk av oss? Synd att dom inte klarar av att ta sina nederlag som en riktig man istället för att gnälla som en kärring :(
 

DeletedUser

Guest
F*************n va mycket avundsjuka det luktar här i tråden :p

Det är klart att det finns många dåliga förlorare och det märks tydligt här i tråden.

Det är samma sak när man spelar en fotbollsmatch, man förlorar matchen men gnäller på allt och alla.


Whine whine whine whine

Har ni inte lite mer vin till bröd? Jag vill ha! Nån annan som också vill ha? Hojta till bara!
 

DeletedUser

Guest
Jösses! Inte bara jag som är korkad tydligen :) Men vad var det som hände? Måste vart Saam som gjorde ett move mot oss :D
 

DeletedUser

Guest
Asså alla ni som klagar hit och dit om UrbanT, ni är löjliga.
Är inte med i stammen men tycker dom gjort ett grymt bra jobb sedan dom startade på denna världen vart med från början och blev adlad av dem redan då.
Många av deras spelare är kvar och är mycket duktiga.
Om dom rekryterar spelare gör väl inget om ni kollar på hur många dom är i sin stam så tycker jag inte att ni ska klaga.
Om dom hade velat vara den stammen som tar in dom aktivaste spelarna så hade dom kunnat ta in mycket fler.
Sen om en spelare väljer att lämna sin stam för en annan tycker jag det är helt okej om den stammen han är med i inte spelar lika aktivt som honom/henne.

Så sluta gnälla bara för ni inte spelar lika mycket.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
omg skaffa dig ett liv.. trodde nån brydde sig om vem du va... WOOOW en kille vid namn vrål-åke på tribalwars har 25 mille han är min stora idol i livet, HAHAHA^^

*asg* Detta visar bara ännu en gång vilken fjortis du är som inte klarar av att läsa allt i ett meddelande.
Är det några som skall skaffa sig liv så är det väl ändå du och Henke som måste hänga i olika världar fast ni fått smisk för lääääääänge sen. Och nu sitter ni i olika världar och gnäller på dem som leder för att de spelar fegt. Det om något är patetiskt. Pinsamt säger jag bara, pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Vore dom lika bra på att spela som dom är på att gnälla på andra hade vi haft en annan på första platsen ;)
 

DeletedUser

Guest
*asg* Detta visar bara ännu en gång vilken fjortis du är som inte klarar av att läsa allt i ett meddelande.
Är det några som skall skaffa sig liv så är det väl ändå du och Henke som måste hänga i olika världar fast ni fått smisk för lääääääänge sen. Och nu sitter ni i olika världar och gnäller på dem som leder för att de spelar fegt. Det om något är patetiskt. Pinsamt säger jag bara, pinsamt.

detta blir intressant, vem fick jag pisk av för jag vet själv inte vem det var?? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känner mig tvungen att skriva ett nytt inlägg, mina förra fick inte riktigt fram vad jag tycker tydligen :)

UrbanT är värda att leda den här världen och troligen vinna den också, annars måste det komma en jäkla bra stam snart.
UrbanT har en otroligt bra diplomati, ledning och även spelarna är bra.
Det jag försökte få fram är att jag av vad jag fick på mig inte märkte att ni var de duktigaste spelarna krigsmässigt. En anledning till det kan dock vara att man inte behöver anstränga sig längre när man väl är så överlägset stor :awsm:

Det jag vill säga är att det som egentligen avgör en stams öde är framförallt hur bra ledningen är och inte framförallt spelarna.
Om XI elr ID hade haft samma ledning som Urban och Urban hade haft deras istället tror jag att ID respektive XI hade tagit hem segern. Inte för att snacka skit om Urban, så skulle det vart i många världar, v9 är ju ett lysande exempel. Sprits spelare var garanterat inte av den klassen att de enkelt skulle vara störst från mer eller mindre första månaden, utan Jägers ledning hade de nog aldrig varit rankade 1a.

Bara några tankar. Hoppas man inte får skit för det här också :awsm:

/ Jooni
 

DeletedUser

Guest
Bästa ingredienserna för att få en bra stam är ju, Bra sammanhållning, bra samarbete och framförallt hög aktivitet :)
 

DeletedUser

Guest
Bästa ingredienserna för att få en bra stam är ju, Bra sammanhållning, bra samarbete och framförallt hög aktivitet :)

Jap, och enligt vad jag har lärt mig hittils så är det viktigaste för att uppnå det här en bra och aktiv ledning, om ledningen blir inaktiv så brukar stammen också bli det etc :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp bra ledning är ju A och O. Därför jag inte förstår hur vi kommit så långt :p
 

DeletedUser

Guest
Jobbigt läge.. Men har sett dig på v10 :p

hmm av vem fick jag pisk?^^ slutade på v10 då jag skulle ta upp ett konto på v8 o v9 o lät till o med en spelare i din stam som jag är vän med farma mig o se o inte pallat va inne där sen dess så du har fel även där :)
 

DeletedUser

Guest
Men varför blir du inte långvarig nånstans då? Och bara tar över andras konton? Och oftast väldig kort med verkar det som.
 
Topp