Handgjorda kartor

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Okej, nu lämnar ni diskussionen om ni tycker om dessa kartor eller ej borta från forumet och övergår till PM om ni måste fortsätta den.
 

DeletedUser

Guest
Gör gärna det Black rose gillade dina kartor från v9. kanske lite tidigt här man jag hade gjort en om jag haft Photoshop
 

DeletedUser

Guest
Top 5 OBA stammar och deras områden
1 Inglourious Basterds 152.070
2 Dragonmasterslayers of doom 136.329
3 Senatus Populusque Romanus 119.212
4 Skjut Som Skjut 111.550
5 No Brain No Pain 76.703



karta.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
mapphp3.png


Ingen Blackrose karta, men är något iaf :)'

Blev lite stor ^^ sorry :p
 

DeletedUser

Guest
fan va barnsligt! hahaha I love it snygga kartor verkligen =D
 

DeletedUser

Guest
Denna karta är ytterst seriös, och gjord av lilla mig. Lite speciell och ovanlig mot käre Black Roses kartor och alla andras. Hoppas ni gillar den, det är en karta på de stammar som leder de 4 main kontinenterna. Black nu förväntar jag mig en karta ifrån dig med! :cool:

rawrkarta.jpg
 

DeletedUser

Guest
snygg rarwr :)

Satt också och hade tråkigt så jag slängde ihop min första karta ever...nu är ju inte jag direkt världens bästa med ps men man måste ju fördriva tiden med nåt.

här är iaf top 5

fuckedupmap.jpg
 

DeletedUser

Guest
roligt att så många gör kartor hoppas dett fortsätter ävennär alla börjat adla
 

DeletedUser

Guest
Med såhär många nya kartskapare så vågar man väl inte visa min fail karta denna fång, och nej de är inte en ladnskarta pga finns inga stammar som har något eget land ännu, de skulle betyda att många av byarna inte ligger på rätt ställe om jag skulle göra som jag brukar.

Så här kommer en start-up karta för v10 med en liten ny twist på detta.

11bq3kp.jpg


Sorry den dåliga kvaliten, vet inte varför den blev så grynig, den var inte så grynig nät jag gjorde den.
 

DeletedUser

Guest
Black din karta ser ut som en rund knäckemacka ... jag blev cp hungrig hahaha fast snygg!
 
Topp