20 dagar kvar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
dehär är odin highee, som du ser presterar han som in i helvette

Side 1:
Tribes:
Players: Lucky64

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
en fråga...är det orginalet Lucky64? Isåfall instämmer jag i kören som kallar honom feg.
 

DeletedUser

Guest
en fråga...är det orginalet Lucky64? Isåfall instämmer jag i kören som kallar honom feg.

odin81 har inte byggt upp kontot från grunden.
Han har hoppat mellan massa olika nick eftersom det hela tiden går åt helvette för honom. Finns väl iofrs nån bortförklaring till det också.
Men ja, han har kört på det kontot hela kriget och ett tag innan kriget också.
 

DeletedUser

Guest
Okej, VAD exakt har odins konton, spelstil och blablabla med Hoaa's avslut att göra ?

Jag läser jättegärna om vem odin är, vad han gör på kvällarna och vem han pratar med, men inte här! Detta är Hoaa's tråd, och kommer förbli Hoaa's tråd.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst, det är ett käftande om vem som suger å vem som är bäst.

Vore det inte bättre att bevisa det genom att kriga istället??

On Topic: Hoppas du inte ska sluta Hoaa, e jäfligt trött på att adla barbs ;)
 

DeletedUser

Guest
Att BringT drar fördel utav att dem har en administratör med i stammen, men då ska jag säga dig att det spelar ju fasiken ingen roll ifall han är admin eller inte. Då han bara har rättigheter på sin värld, vilket är v5 om du inte visste det.

Spelare som spelar i teamet har väldigt lätt att stänga av folk även om de inte är det i världen. Räcker att de loggar in på vent säger att spelare A gör regelbrott och han blir avstängd under utredningen

En utredning kan ta några dagar, roligt att råka ut för det.


Nu utnyttjar du ett krig för att göra det och skyller dessutom på att motståndarna har en admin med sig. Väldigt omoget och fjantigt gjort enligt mig. Du har tappat lusten bara, varför inte inse det? Du är ju ändå en vuxen man som har IRL runt tribalwars.

Efter man spelat detta spel ett längre tag får man en förstelse att admins och vänner till världs adminen får enorma fördelar.

Men värsta fördelen som finns att normala spelare blir avstängda under utredning även om man är oskyldig detta sker aldrig för en medlem av teamet
 

DeletedUser

Guest
Spelare som spelar i teamet har väldigt lätt att stänga av folk även om de inte är det i världen. Räcker att de loggar in på vent säger att spelare A gör regelbrott och han blir avstängd under utredningen

En utredning kan ta några dagar, roligt att råka ut för det.




Efter man spelat detta spel ett längre tag får man en förstelse att admins och vänner till världs adminen får enorma fördelar.

Men värsta fördelen som finns att normala spelare blir avstängda under utredning även om man är oskyldig detta sker aldrig för en medlem av teamet

Eftersom detta riktar sig direkt till mig så skall jag svara direkt

1. Jag har inte VENT
2. Varför har inte dom som anfaller mig stängts av?
3. Varför återställs inte mina trupper?

Jag lirar med rent mjöl i min påse, har inga problem att särskillja spel och arbete - har kanske att göra med rutin, ålder och spelanda. Men som sagt, som man jämför ofta andra med hur man själv hade gjort...

Ren bitterhet och omogenhet :D

Så imorgon, är hela Solace bannade, alla deras murar är på NOLL och jesus springer på vattnet ...igen?!

Sorry for OT, men har ni jäv-frågor så ta dom med mig direkt via mess, lovar ...har ni gutts att messa så nog har jag svar på alla anklagelser, om det finns några?

Spekulationer hör hemma hos mamma vid frukostbordet boys...
 

DeletedUser

Guest
Eftersom detta riktar sig direkt till mig så skall jag svara direkt

1. Jag har inte VENT
2. Varför har inte dom som anfaller mig stängts av?
3. Varför återställs inte mina trupper?

Jag lirar med rent mjöl i min påse, har inga problem att särskillja spel och arbete - har kanske att göra med rutin, ålder och spelanda. Men som sagt, som man jämför ofta andra med hur man själv hade gjort...

Ren bitterhet och omogenhet :D

Så imorgon, är hela Solace bannade, alla deras murar är på NOLL och jesus springer på vattnet ...igen?!


Sorry for OT, men har ni jäv-frågor så ta dom med mig direkt via mess, lovar ...har ni gutts att messa så nog har jag svar på alla anklagelser, om det finns några?

Spekulationer hör hemma hos mamma vid frukostbordet boys...


Gott snack!
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar Hoaa, det jag sett av dig har varit imponerande.

Det pilis säger om admins håller jag med om, men gäller givetvis inte alla. Tycker att admins inte bör spela på någon .se värld men det är en annan diskussion.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom detta riktar sig direkt till mig så skall jag svara direkt

1. Jag har inte VENT
2. Varför har inte dom som anfaller mig stängts av?
3. Varför återställs inte mina trupper?

Jag lirar med rent mjöl i min påse, har inga problem att särskillja spel och arbete - har kanske att göra med rutin, ålder och spelanda. Men som sagt, som man jämför ofta andra med hur man själv hade gjort...

Ren bitterhet och omogenhet :D

Så imorgon, är hela Solace bannade, alla deras murar är på NOLL och jesus springer på vattnet ...igen?!

Sorry for OT, men har ni jäv-frågor så ta dom med mig direkt via mess, lovar ...har ni gutts att messa så nog har jag svar på alla anklagelser, om det finns några?

Spekulationer hör hemma hos mamma vid frukostbordet boys...

Har ingen anning om vem som spelar i v2 och admin är, sorry om du tar åt dig var mer kommentar mot gugrojs inställning mot att teamet inte är korrupt.

På v3 så fick vi spelare avstängda genom att skicka in ticket sen skicka våran spelare som var med i teamet ut på vent. Spelade ingen roll om de var skyldig eller inte de blev alltid avstängd under utredning.

Men hur det än tar det spelare som admins ogillar blir avstängda under utredning, de som de gillar får fortsätta spela och får lägre straff.
 

DeletedUser

Guest
Det pilis säger om admins håller jag med om, men gäller givetvis inte alla. Tycker att admins inte bör spela på någon .se värld men det är en annan diskussion.

Riktigt så långt behöver det inte gå, men admins i dagsläget kör efter om de gillar eller inte gillar spelaren när de bestämmer straff längd.

Vad en spelare blir avstängd för slipper andra. Om de bara kör med konsekventa straff oavsett vem som bryter mot regler och antingen stänger av alla eller ingen under utredning hade jag vart nöjd.

När man ändå är inne på det så fick jag tillstånd att använda greasemonkey på tw via support systemet förrut, hm undra varför visa får använda det och andra inte :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Riktigt så långt behöver det inte gå, men admins i dagsläget kör efter om de gillar eller inte gillar spelaren när de bestämmer straff längd.

Vad en spelare blir avstängd för slipper andra. Om de bara kör med konsekventa straff oavsett vem som bryter mot regler och antingen stänger av alla eller ingen under utredning hade jag vart nöjd.

Och hur ska du få admins att behandla alla lika i utredningar? Vänner som fiender på andra världar?

Enda lösningen i mina ögon är att admins inte bör spela på .se
 

DeletedUser

Guest
Min lösning är att be er ta detta i en tråd som inte handlar om Hoaa's avslut. Jag har inget emot att ni diskuterar admins och moderatorers vara eller icke vara, men gör det inte här, okej ? :)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Min lösning är att be er ta detta i en tråd som inte handlar om Hoaa's avslut. Jag har inget emot att ni diskuterar admins och moderatorers vara eller icke vara, men gör det inte här, okej ? :)

Tyvärr så är det de pratar om nu på slutet anledningen till min första post.


Sedan Keyser, även om du inte kan utpekas för något vet vi båda var vi skall leta för att hitta nu aktiva spelare som inte alltid följer reglerna. Jag är inte admin och kan blunda för det om jag vill.

Ett exempel är för den nu avslutade epoken 20, den intressanta rad av sammanträffande mellan krigsstart och bann av motståndarnas ledningar.

All2 är ett annat fall där jag skulle tappat ca 10-20% av mina byar om jag varit delaktig, nu blir det en varning. Nästan så man funderar på att testa och se vad konsekvensen blir med andra inblandade.

För ett stort antal offbyar och fri tillgång till adel kan man ju göra mycket skada på sina fiender om man får vara ifred. Å då deras förluster inte ersätts är det ju bara vinst för stammen nu i gråbyarnas tidevarv.

Men jag har som sagt nu som Elohim sagt att jag skall sluta på stora forumet och det betyder ju att jag avsagt mig kontot numera.

MVH Hoaa
 
Senast ändrad:

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
För ett stort antal offbyar och fri tillgång till adel kan man ju göra mycket skada på sina fiender om man får vara ifred.

Har du bevis för dina påståenden?
Tycker detta har gått förlångt när man anklagar TW-teamet för fusk så fort nåt går emot en spelare. Skulle det inte vara bättre och kriga istället, alternativt byta stam å böna be om IAP.
Fri tillgång till adels hade inte varit fel, men att bara komma på nåt sånt tycker jag är helt absurt. Om du syftar på Bringt så har dom nog lagrat rätt länge då dom säkert planerat detta ett bra tag.

Skärpning gott folk.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Har du bevis för dina påståenden?
Tycker detta har gått förlångt när man anklagar TW-teamet för fusk så fort nåt går emot en spelare. Skulle det inte vara bättre och kriga istället, alternativt byta stam å böna be om IAP.
Fri tillgång till adels hade inte varit fel, men att bara komma på nåt sånt tycker jag är helt absurt. Om du syftar på Bringt så har dom nog lagrat rätt länge då dom säkert planerat detta ett bra tag.

Skärpning gott folk.


Kanske inte fri tillgång på adel, men kontot hade stått still länge och hade gott om adel. Å det var det kontot som internadlades trupper och adlar jag syftade på. Beviset som du efterfrågar finns tydligt i TW-stats.

Samt att TW-teamet har inte gått emot mig som spelare, om du orkar läsa tidigare inlägg hade du sett att jag redan tidigare dementerat detta påstående.
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte fri tillgång på adel, men kontot hade stått still länge och hade gott om adel. Å det var det kontot som internadlades trupper och adlar jag syftade på. Beviset som du efterfrågar finns tydligt i TW-stats.

Samt att TW-teamet har inte gått emot mig som spelare, om du orkar läsa tidigare inlägg hade du sett att jag redan tidigare dementerat detta påstående.

Helt ärligt Hoaa - tror du verkligen att dom som står bakom detta spel & förmodligen drar in rätt bra med pengar på det skulle tillåta fusk av det slag du försöker påstå och riskera sin "kassa-ko" - skulle inte tro det...

Jag förstår inte vart du vill komma med dina påståenden och sålänge inte du eller någon annan av dom som pratar om fusk lägger fram bevis för att backa upp det ni säger kommer ingen att ta er på allvar.

Du/ni framstår bara mer och mer som j-vligt dåliga förlorare i ett spel som ni verkar ha misstolkat som SimCity och när det ÄNTLIGEN börjar krigas på riktigt i V2 så beter ni er som barnungar, eller nej, min son på 3 år har mer att komma med än dig när han fightas om spaden i sandlådan...

Ett förslag i all välmening Hoaa - du verkar ta både dig själv och TW på alldeles för stort allvar för att det skall kännas sunt så jag tycker du gör helt rätt i att fullfölja det du sagt och försvinner härifrån då du ändå bara förstör spelglädjen för flertalet med dina bittra inlägg och falska anklagelser om fusk...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp