DSA's och Adyas snack

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att jag var inne så där 24/7 innan flytten, och lär ju bli ännu aktivare nu när man inte bor lika nära kompisarna..

Man kan säga om jag går upp 12 på en lördag så sitter jag där nästan hela dagen om inte något annat kommer upp och även till 5+ på nästa dag ;)

En 18-timmarsspelare, Igm-a mig när du är topp 10 :) (om du inte redan är det)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Han sa ju emot sig själv när han sa att du var aktiv och spelade nästan varje dag men att du varit borta ca en månad..

Snacka om att säga emot sig själv :p
 

DeletedUser

Guest
Btw vad har han sagt emot sig själva?

Sobbo är aktiv varje dag, men han har varit inaktiv en månad ungefär, eftersom han har flyttat. Innan dess har han inte varit borta mer än fyra dagar...

EDIT: den alltjämt lika kloka vendetta han före
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
En månad på denna servern. (eftersom han hade turen att flytta, och några snubbar inte vet hur man får in internet i nåns hus, trots att det är deras jobb!)

4 dagar på V7, när han och jag åkte till Lalandia.

Så han är mycket aktiv, han hade bara oturen att de skulle flytta just när V9 öppnat.

Vadå oturen?
Skitsnack, jag började 3 veckor efter att världen hade startat och det går hur bra som helst för mig. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr så harj ag ju vart borta, men om jag någonsin hamnar där så pmar jag dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Vadå oturen?
Skitsnack, jag började 3 veckor efter att världen hade startat och det går hur bra som helst för mig. :eek:

Spelaren med ljusast framtid på v.9 som inte är med på top40:
2- Outlander: Helt ofelbar, han kommer lyckas, han sätter adelståg med ryggmärgen, förväntar mig att se han topp 5 inom någon vecka.

Det är väll inge konstigt? :p

Men håller såklart min kära men lite för gamla outlander (döingar brukar vara smått sinnesförvirrade)

sobbo89 sa:
Tyvärr så harj ag ju vart borta, men om jag någonsin hamnar där så pmar jag dig

Hamnar där vardå?
 

DeletedUser

Guest
Nåväl, här är då vad jag har fått skickat till mig i PM.


XXX idag kl 01:25
Ser att du tar hjälp av din liie vapendragare oxå ^^

Adya idag kl 01:26
Vapendragare?

XXX idag kl 01:27
[player]han får vara anonym tills vidare...[/player] han som alltid skickar på dom som anfaller dig.

Adya idag kl 01:28
Jaha :)

Haha, det är ju najs :p
Visste inte att han gjorde det...det är kul dock :D

XXX idag kl 01:29
De kan bli utredning om misstänkt dubbelkonto.


------------- Ett par random PM mellan detta...


XXX idag kl 01:36
Dom tar nog kontakt med dig om dom känner de motiverat, men dom börjar kolla med loggfiler och lite annat


Varför de väljer att ta till en sådan feg metod förstår jag mig inte på...

Och h*n som skickat PM'en får välja att gå fram själv, om h*n vill/vågar.
Att min stamkamrat skickar anfall på fiendestammen, när jag meddelar att jag är anfallen betyder alltså att jag kör dubbelkonto?

Om man ska bli bannad för att stammen ställer upp för varandra verkar inte rättvist, så jag hoppas innerligt att jag inte blir det...



Over and Out,
Nomis* aka Adya
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Adya, om det nu inte är sant varför tar du så j*dra hårt på det? :rolleyes:

Jag blev hotad av en kille att jag skulle bli bannad för att jag hade kallat honom utlänning(vilket jag inte hade gjort) så jag anmälde honom istället :eek:

Om det vore mig och det inte vore sant hade jag bara suttit lutat mig tillbaka och relaxat medans admins löser det hela :)
 

DeletedUser

Guest
Adya, om det nu inte är sant varför tar du så j*dra hårt på det? :rolleyes:

Jag blev hotad av en kille att jag skulle bli bannad för att jag hade kallat honom utlänning(vilket jag inte hade gjort) så jag anmälde honom istället :eek:

Om det vore mig och det inte vore sant hade jag bara suttit lutat mig tillbaka och relaxat medans admins löser det hela :)

Outlander säger exakt det jag tänkte säga, det är väll bra för dig att dom gör en utredning så kan ingen nånsin mer anklaga dig för detta igen :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tar inte så hårt på det. Jag bara undrar varför ens dra upp det?

Och jag måste ju försvara mig om jag blir anklagad för något som inte är sant.
Jag har hört också att det har hänt förut att spelar blir bannade, bara för att "kända" spelare har anklagat dom.

Jag vet inte spelarnamn, jag bara säger att jag har hört att det har hänt, och jag gillar att spela TW för mycket för att jag vill att det ska hända mig.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Om du nu blir bannad överklagar du bara.
Tillslut kommer sanningen fram, TW har arkiv på nästintill allt.
 

DeletedUser

Guest
Kanske det, men jag vill ändå inte bli bannad...vem vet hur lång tid det kommer ta att få fram sanningen?

Bättre att ta fram alla bevis man har och undvika svårigheter från början.
 

DeletedUser

Guest
Det har jag inte gjort.

Men jag kan inte läsa era forum, jag kan inte veta vad ni säger om mig, jag drar upp det som händer mig.

Det var inte min idé att göra en tråd om det hela, men jag kan likabra dela med mig av det jag har att komma med, eftersom den redan finns här.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
1. 1sak är inte med i DSA.

2. Jag gjorde en tråd av det hela för ni ska f*n i med inte se till så att varenda topic i V9 låses, vilket det hade gjort om ni hade fortsatt så som ni gör.

3. Du har visste anklagat hela DSA, ta en överblick av dina inlägg.


Lämnar denna konversation med den kommentaren och låter DSA svara på resten om dem ens känner det lönt att svara på dina inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Jag är ganska säker på att det är väldigt få på detta forumet som vill läsa skit som detta, därför undrar jag om ni möjligtvis kan ta detta via PM istället?
 

DeletedUser

Guest
1. 1sak är inte med i DSA.

2. Jag gjorde en tråd av det hela för ni ska f*n i med inte se till så att varenda topic i V9 låses, vilket det hade gjort om ni hade fortsatt så som ni gör.

3. Du har visste anklagat hela DSA, ta en överblick av dina inlägg.


Lämnar denna konversation med den kommentaren och låter DSA svara på resten om dem ens känner det lönt att svara på dina inlägg.

Han kanske råkat skriva så att det ser ut som han menar hela DSA, betyder inte han menat det och det borde du förstå om han skrivit fårn början en del av DSA, som jag skrivit hela tiden "en del av DSA"

Det brukar hända så att man skriver något fel när man chattar för fullt :)
 

DeletedUser

Guest
1. Det visste jag inte.

2. Smart, det sa jag. Men när tråden redan var här, varför inte berätta att jag blivit anklagad för dubbelkonto, för kan jag avvärja det här så är det bra, för jag vill inte bli bannad. Jag vet inte vad som står på bakom DSA's "portar".

3. Om jag anklagat hela DSA var det inte meningen. Jag är väldigt trött just nu och jag har väldigt svårt att uttrycka mig.


Jag lämnar också denna konversationen nu, då jag känner att jag är alldeles för trött för att göra mig själv förstådd.
Ville bara ventilera lite, plus berätta att jag inte vill bli av med mitt TW konto, jag är ganska ny och jag vet inte allting.

Lås tråden om ni vill, ta gärna bort den också om den ska låsas.
 

DeletedUser

Guest
sobbo skriver: Ryktas att en del spelare i DSA inte vet vad aktivitet är..

Du håller med...

de verkar inte ha någon aning om vad aktivitet är för något?
De ska nämligen anmäla mig för dubbelkonto.

Läs mitt meddelande som hamna efter ditt.. ni gillar visst att leta upp en detalj att gnälla lite på? :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp