De Valderska Härarna har fått nog

DeletedUser

Guest
Och till detta eviga tjat om familjestammar: Kan någon vänligen förklara för mig vad det är för skillnad på en "familj" med 4-5 stammar, kontra en allians mellan 4-5 stammar? Allians, familj, skillnad?

Så länhe TW inte uttökar medlemsantalet i stammarna, kommer en värld ALDRIG vinnas av EN stam, utan allianser, familjer kommer vara en förutsättning.

Gulligt försök Zoogin, men 2 världar har stängts ned i tw, 2 tyska. Ingen av de 2 stammarna som vann, var familjestammar. Du tänker kortsiktigt och ser inte båda sidor av myntet.

Att påstå att man dumförklarar dessa stammar för att ge sin syn på saken, är lite väl magstarkt det också. Detta handlar inte om något annat än logik GZ, titta på kartan. Titta på Valderska Härarna, och Wcw. Ser du någon annan target där hela VH kan slåss aktivt mot en fiende, överhuvudtaget? Hur lång är LCN-fronten?

Du är jäven med tanke på din position och stamtillhörighet, men det framgick i din text, don't worry ;). Fint skriver i övrigt, tonen här borde höjas några snäpp vad gäller mogenhet.
 

DeletedUser

Guest
största skillnade i en allinas och familj är väl att allianserna inte behöver lyda varandra medans familjerna lyder under ett huvud

allianser behöver nödvändigtvis inte gå ut i krig tillsammans vilket familjer oftast gör för det är (samma ) stam

STswcw gick inte ut i krig mot MASH fast dom tillhör myrakattens (familj) men dom deffar mot MASH
 

DeletedUser

Guest
Du skrev att nivån för mogenhet ska höjas här,när det till större delen är du som går ner på "sandlåde-nivå" och kastar grus på WCW.Vi försvarar oss bara mot detta,med en hink:)
 

DeletedUser

Guest
Borde inte denna tråd snart kunna stängas? Det torde var uppenbart för de flesta att DVH trots allt inte har fått nog och kriget i fråga har gått till historien som värld 3:s kortaste, det är väl detta man kallar blitzkrieg :p Random personliga påhopp och plumpa kommentarer kan de ivriga skitkastarna i wcw fortsätta med i övriga trådar.
thats my 2 cents
Hansepag
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Näää en stibe!

När adlade ni en by senast då? Sista tjekan barbarbyn ?


LOL Har ni över huvudtaget deltagit i kriget?


Ps har inget problem med att ta kritik när den är från någon som vet vad den pratar om.
 

DeletedUser

Guest
finns ingen kritik att ge Hemsk, du får ha dina åsikter.. vi respekterar dem.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Näää en stibe!

När adlade ni en by senast då? Sista tjekan barbarbyn ?


LOL Har ni över huvudtaget deltagit i kriget?


Ps har inget problem med att ta kritik när den är från någon som vet vad den pratar om.

Det var (hemsk)t vad bitska vi var här då.. :D Kriget som jag syftade på var kriget mellan DVH och nWcW-K, vilket vi i stribe av naturliga skäl inte kan förväntas ha tagit byar i.

Om du tror att den senaste byn vi i Stribe adlade var en fd tjekanby så kan du ha rätt, dock var den troligen inte barbar utan snarare i wcw:s ägo :p om den trots allt var grå så berodde det troligtvis på att någon wcwspelare tryckt på avsluta knappen. För mer korrekta uppgifter hänvisar jag till TW-stats..

Upplysningsvis så var det ingen kritik riktat mot någon i De Valderska Härarna utan bara en önskan om att avsluta denna tråden. För att visa min goda vilja så får jag väl ändra mitt uttalande och säga att det var ett väldigt långt krig som utkämpades då.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Näää en stibe!

När adlade ni en by senast då? Sista tjekan barbarbyn ?


LOL Har ni över huvudtaget deltagit i kriget?


Ps har inget problem med att ta kritik när den är från någon som vet vad den pratar om.

Vem gav dig rätt att slå dig på bröstet? Det är inte Hansepag som förklarat krig mot den största familjen på servern, för att sedan springa med svansen mellan bena när 500 gratisbyar kom på bordet. Du svettas hyckleri just nu.
 

DeletedUser

Guest
Vem gav dig rätt att slå dig på bröstet? Det är inte Hansepag som förklarat krig mot den största familjen på servern, för att sedan springa med svansen mellan bena när 500 gratisbyar kom på bordet. Du svettas hyckleri just nu.

på tal om server är du ens på denna?
 

DeletedUser

Guest
Näää en stibe!

När adlade ni en by senast då? Sista tjekan barbarbyn ?


LOL Har ni över huvudtaget deltagit i kriget?


Ps har inget problem med att ta kritik när den är från någon som vet vad den pratar om.

Om du sist kollade i TW stats då vi tog tjeckarnas barbarianbyar har du missat mycket ;)

Att påstå att vi inte deltar i kriget är ett absurt påstående som jag börjar tröttna på. Givetvis är det mycket internadlingar och annat men om man räknar med alla som flytt och även blivit barbarianbyar i kriget så ligger vi plus mot WCW.
 

DeletedUser

Guest
Näää en stibe!

När adlade ni en by senast då? Sista tjekan barbarbyn ?


LOL Har ni över huvudtaget deltagit i kriget?


Ps har inget problem med att ta kritik när den är från någon som vet vad den pratar om.
hmm man ska väl inte sparka sig själv i arselet ? :D hur går det med erat (krig för gallerian) då?

går ut med info om krig som ni köpte er loss ifrån , först vill ni kriga sen tar ni mutor för att wcw fega ur , eller fega ni ur ?

ska kolla eran statestik i erat krig så ska vi jämföra eran stats och stribes stats så får vi lite svart på vitt

hmm man ska väl inte sparka sig själv i arselet ? hur går det med erat (krig för gallerian) då?

stats så får vi lite svart på vitt

Detta imponerar nog inte på nån i V3 skulle jag tro

Side 1:
Tribes: Corian Zaxa Dragon
Players:

Side 2:
Tribes:
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


inte denna helelr i erat gallerian krig

Side 1:
Tribes: Corian Zaxa Dragon
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K NwcwMA nWCWKa nWCW-B
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 477
Sida 2: 788
Skillnad: 311

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,379,777
Sida 2: 6,441,666
Skillnad: 3,061,889

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K NwcwMA nWCWKa nWCW-B
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 772
Sida 2: 576
Skillnad: 196

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,839,449
Sida 2: 5,493,594
Skillnad: 2,345,855

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte första gången Corian går ut i allmänna och hotar med krig mot wcw, för att vända håll.

Det var likadant mot Tjekan men då var det tänkt att Tjekan skulle röra på deffen från fronten till wcw fronten enbart.

Tragiskt nog så verkar det ha varit seriöst denna gång, men dom vågar inte fullfölja det.
Corianders storhets tid som krigarstam är borta för längesedan, det har bara blivit sämre och sämre efter att Anduran "lämnade" ledarposten.

Enligt mig så ser Coriander mer och mer ut som en systerstam till wcw, som "klagar" på moderstammen men som viker sig så fort det börjar bli hett om öronen.
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Okej... men om man kollar på denna statestiken så ser ni att vi är på ganska god väg hehe

Side 1:
Tribes: NwcwMA nWCWKa nWCW-B nWCW-K
Players:

Side 2:
Tribes: StribA Stribe
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 4,578
Sida 2: 657
Skillnad: 3,921

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173
Sida 2: 75
Skillnad: 98

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 39,892,126
Sida 2: 5,298,894
Skillnad: 34,593,232

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,680,845
Sida 2: 746,414
Skillnad: 934,431

image.php


Snart får ni se på annan statestik ;)
 

DeletedUser

Guest
OJ!!!

nu blev jag impad av köttar stammarna ;)

verkligen imponerande siffror
 

DeletedUser

Guest
på tal om server är du ens på denna?

Vilket sakligt och on-topic svar.

Ja, jag spelar på v3 sedan en tid tillbaka. Jag har angivit vilket konto jag hoppat in på tidigare i allmänna. Den som söker, han finner ;)

--

Bara jag som noterat att DVH har förklarat krig mot småbyarna i rimmen sedan läneg, och konstant går på plus?! Starkt jobbat Corian å co. ge 26-poängarna vad de tål! En dag kanske ni måste döda ett spjut eller två där, fast då kanske man skall inleda fredsdiskussioner a la 500 byar? You go girls!
 

DeletedUser

Guest
OJ!!!

nu blev jag impad av köttar stammarna ;)

verkligen imponerande siffror

Om du kollar på det här så kanske du ser vart vårt fokus har legat av rent strategiska skäl... men jag lovar att vrider jag på all statistik ett tag så ska jag nog kunna hitta nåt sätt så det ser ut som det går dåligt för oss också ;)

Side 1:
Tribes: nWCW-K nWCWKa NwcwMA
Players:

Side 2:
Tribes: MASH
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,978
Sida 2: 1,441
Skillnad: 2,537

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39,107,266
Sida 2: 14,234,655
Skillnad: 24,872,611

image.php
 
Topp