Saam vs Vinc3nt

DeletedUser

Guest
haha enda gången du har kommit igenom med dina adlar är när ingen övervakar kontot eller jag glömt bort ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker att ni alla ID har svårt att tajma attacker, ni gjorde att jag kom 3 på OBF! ;)
Fast att jag knappt spelade! :D
Det kommer att bli kul att se på matchen mellan vincent och saam, är det någon som kan lägga ut stats?
 

DeletedUser

Guest
Tycker att ni alla ID har svårt att tajma attacker, ni gjorde att jag kom 3 på OBF!
Fast att jag knappt spelade!
Det kommer att bli kul att se på matchen mellan vincent och saam, är det någon som kan lägga ut stats?

Det är nästan bara ibörjan av världar jag tajmar för det behövs nästan inte längre in i spelet.

Side 1:
Tribes:
Players: Vinc3nt

Side 2:
Tribes:
Players: Saam

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 32
Skillnad: 20

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 15
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 114,764
Sida 2: 303,665
Skillnad: 188,901

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 114,764
Sida 2: 145,436
Skillnad: 30,672

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Saam

Side 2:
Tribes:
Players: Vinc3nt R-I-P

Timeframe: 26/07/2009 00:00:00till29/07/2009 13:37:47

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 32
Sida 2: 24
Skillnad: 8

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 14
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 303,665
Sida 2: 201,092
Skillnad: 102,573

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 259,220
Sida 2: 134,795
Skillnad: 124,425

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vincent var sämre än vad jag trodde! ;)
Det blir svårt att välja sida när jag inte tycker om någon av er! ;)
 

DeletedUser

Guest
Sist jag kollade så hade saam runt 200 incs från R-I-P, så sitt inte och säg att han inte deltar i fajten.

Mvh Simon hans bror!
 

DeletedUser

Guest
Konstigt:rolleyes:... ska Unstop få möta Saam+Kenos deff själv. Ville ha en clean fajt men när vi såg inkommande deff ifrån Keno så ville inte R.I.P se på längre.
 

DeletedUser

Guest
varför ha 1on1 när man kan välja ett massivt gangbang ist?:D
 

DeletedUser

Guest
Konstigt:rolleyes:... ska Unstop få möta Saam+Kenos deff själv. Ville ha en clean fajt men när vi såg inkommande deff ifrån Keno så ville inte R.I.P se på längre.

haha du, vi har redan förklarat det där 2 gånger :)

Det är inte längre 1 on 1 längre..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, so what? :eek: Han krigar uppenbarligen inte mot bara Vinc3nt, så vad fan har rubriken med det att göra nu?

För att i den här tråden så gäller det endast Saam Vs. Vinc3nt, samma sak som att i vissa krig så gäller endast två stammar i en tråd, även om det i själva verket är 5-6 st i kriget. Man lägger upp stats efter tråd. Så är det.

Sen jobbar saam på jävligt bra, inget snack om saken. Jag försöker inte dölja hans arbete på minsta sätt. Men tråden handlar inte om Saam Vs. Vinc3nt och R-I-P utan om Saam Vs. Vinc3nt.
 

DeletedUser

Guest
För att i den här tråden så gäller det endast Saam Vs. Vinc3nt, samma sak som att i vissa krig så gäller endast två stammar i en tråd, även om det i själva verket är 5-6 st i kriget. Man lägger upp stats efter tråd. Så är det.

Sen jobbar saam på jävligt bra, inget snack om saken. Jag försöker inte dölja hans arbete på minsta sätt. Men tråden handlar inte om Saam Vs. Vinc3nt och R-I-P utan om Saam Vs. Vinc3nt.

Är vi tvungna att lägga upp ytterligare en tråd för att visa stats för fler? palla de!

Kanske ska starta en tråd, kacka65 Går upp 13 miljoner i ob deff på kort tid mot just..... NWO

Var inte så kaxiga i NWO och inse att ni kanske var störst, men ni är nog inte direkt bäst!
 

DeletedUser

Guest
Kanske ska starta en tråd, kacka65 Går upp 13 miljoner i ob deff på kort tid mot just..... NWO

Var inte så kaxiga i NWO och inse att ni kanske var störst, men ni är nog inte direkt bäst!
Mmmm , undrar varför ,menar du att hon gjorde det på alldeles eget bevåg ??

Hennes avhopp och byte av stam var planerad sedan länge och väl förberedd !
Och deffhjälp fick hon , i massor vad jag hört !!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp