Presentera er..

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Floonk här.

Detta är då mitt liv:

25% Tribalwars.

25% Prince Hundreds.

25% Alkohol.

25% Blondiner.
 

DeletedUser

Guest
Min press kommer här då;

IRL:

Namn: Carl Peters, tror ingen är elak nog för att söka upp mig och farma mitt hus.

Ålder: 16 år, ganska vanlig ålder för detta spel skulle jag säga, undra varför.

Fritid: TW tror jag inte behövs nämnas, ni alla borde vara tillräckligt smarta för att förstå det. Brukar leka med mina polare som även de spelar TW, Zephyren och Simonlundholm är nog de jag leker mest med. Juice-6 brukar dock komma hem till Zephyren och leka med oss, kan bli lite för mycket av juice ibland. Han har en tendens att vilja våldta mig, men men, vad ska man göra?

Juste, spelade hockey förrut också, slutade den senaste säsongen men kanske ska starta igen.


TW: Hmm, jadu, Började i v1 för en ganska lång tid sedan, nickade "callepeters" då, dålig fantasi. :p Jag och Juice-6 började våran karriär genom att försöka fuska oss fram. Planen var att jag skickade mina resurser till honom och han skickade vidare dom till mitt andra konto.

Sen så trodde vi till 100% att om man skickade sina trupper som assistans så skulle snubben som man skickade till få dom, inte bara som assistans utan att han kontrollerade dom. ^^
Samma sak försökte vi då, som med resurserna fast med trupper. ^^
Vi kom inte så långt förren vi märkte vårat problem, det gick ju inte!
Omg, vad skulle vi göra nu?

Vi behövde inte vänta så länge förren vi blev bannade, av en konstig anledning fick jag fortsätta, fy skäms på teamet. :p

Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, spelade väl lite inaktivt...

Sen jävlar! V4 startar! Shit, vad ska man göra!? Självklart hade inte jag någon aning om vafan som hände men juice-6 och Zephyren hade redan allt planerat, stammen NG - Next Generation ska startas!

gratisplats fick man ofc, men trots alla timmar tjatande om barontitel fick man inte det, efter det så har jag alltid velat vara baron, bra att veta om ni vill ha mig i stammen, är en fetisch hos mig. :rolleyes:


NG, ja, vad ska man säga? Massinvite som hade rank 1 någon vecka?
Tyckte jag var coolt iaf. :cool:

Vi gick senare i krig mot CROW och R-GOTH, när vi var mitt uppe i kriget, och faktiskt höll på att vinna, kom WAR och tog oss i stjärten! Vad ska man göra?
En annnan massinvite stam som klarade sig bättre än oss antar jag...

Gangbangad och ledsen slutade man med TW...

MEN v5! Amagad, vad ska man göra nu då!?
Åh yes, fick vara med i planeringen av en ny stam! Cool jag är? yeah...
Kanske finns ett par som känner igen namnet på denna stam, [rs] hette den.
Fick vara baron i några dagar! Dock tyckte inte Zephyren att jag passade som baron, elak var han...
Vi mergade med någon stam som hette något med G, kommer inte ihåg vad.
Då bytte vi namn till G8. Vi mergade senare med någon till stam, vi tyckte att tribalhugs taktiken var bäst.
Iaf, då bytte vi namn till [rs] igen, samma stam som nu regerar v5. Dock kommer KILT i baken på dom.

Jag slutade på v5, vet inte varför men slutade gjorde jag.

Åh herregud, v6! Konstiga inställningar? Vadå efterlikna v2? Vafan är v2? Vilken skitvärld, vem vill spela där?

Kollar på den nya sidan som kallas "TW-stats".

Wow! Vem fan är JockDeRock, vilken nörd! Fyfan att hålla koll på alla dom byarna, han måste ju få gratis premium livet ut tänkte jag. Eller betalar han? För inte fan kan man hålla koll på alla byar utan premium?
Fan, jag ska iaf aldrig betala för detta spel, så långt får det inte gå!
Aja, vi kör som vi gjorde på v5, starta en liten rolig stam på en ny värld.
Stammen hette... äsch, kommer inte ihåg. ^^
Vi tyckte iaf att stammen "CLONES" var balla.

Juice-6 spelade med oss men bestämde sig för att sluta, hur kan han bara sluta sådär, han kanske ville satsa på v1, turgubben som överlevde banningar och adlar...

Fick senare höra av Zephyren att juice var en clone, vafan!?
En clone, dom är coola, jag vill vara en clone... Aja, citerar från Zephyren "life's a bitch!"
Totalt ägda blev vi på v6, vad ska man göra? ingen var aktiv, förstod nu på allvar att för att vara elite måste man spela aktivt, vilken skit!
Scandinavian WAR 2008, vad är det?
Juice-6 som hade skippat skolan någon vecka sa senare att det var speed.
Han förklarade att han hade spelat speed under sina vecka av "sjukdom".
Hmm... speed? Fick det noga förklarat för mig, verkade vara den delen som alla pro's höll till, vem klarar av att spela 400 gånger SNABBARE än var vanliga världar är? Jag dör ju bara på vanliga världar.

Men Zephyren skrämdes inte, eller det verkade inte som det...
I reggeas crib (Zephyren aka Ossian har dreads och kallas därför Reggea, hans crib är var vi hänger) samlades vi, jag, juice-6 och Zephyren.

Taggade som fan joina vi speeden, detta är ju inte så farligt, jag och juice körde off Zephyren körde deff.

Jag nickade callepeters och det gick bra, riktigt bra! Tog en klar ledning, hade 1,2 mille som högst men efter många timmar utan sömn kom det flickor till reggeas crib, vafan!? Vi spelade ju! Ena flickan är min nuvarande flickvän också.

Aja, lite social fick man vara, försökte förklara för dom vafandet var vi spelade, inget hajjade dom... 320p i skolan och förstår inte speed? Vilka idioter!

Blev gangbangad av danskarna medans Viikstroem adlade barbs.

Viikstroem tog vinsten och jag tappade 600k på 2h, rank 2 blev det iaf.
En av mina offer på denna speed var någon spelare vid namn abel.
Jaha, vilket namn, abel... Aja, vi tar honom!

Vilken jävel som dödar mina 3 av 4 adels! Det är ju fan bara 5 sek mellan varje, hur kan han vara så snabb!? Omg, sluta döda adels!
*snilleblixt* Jag skicka rensen sist! HA! Död åt abel, han torskade sitt deff, nu jävlar!

Post fick man, "Snyggt jobbat"

Öppna posten, abel skriver snyggt jobbat, envis var du!
Jaha, vafan vill han, skriver väl tack detsamma för att vara trevlig.

Slutade med över typ 200 posts, tydligen är denna abel bra på speed, han vill spela med mig igen, han tror inte på mig när jag skriver att det var min första speed. Aja skitsamma.

Åh! Äntligen slut! Ska fan aldrig mer lira speed! Sjukt jobbigt men kul!

Engångsgrej säger jag och Zephyren till varandra.

Någon vecka senare bjuder mina kompisar mig till någon "lan" i stan, vadå?
Sitta uppe hela natten på ett café och spela spel? Jag kan inte spela spel? TW är kul, det ända jag spelar. Aja, efter tjat följer jag med, visste inte att jag hade så nördiga kompisar, internetcafé? Wtf...

Aja, ser att en speed är igång, joinar den, abel är med, pm igen.

"hej"

Hej hej abel.

vadå? Spelar du med någon som heter Ic3princ3? Jaha, vilket Geeknamn. ^^

Nolifer säkert. Chattar med dessa två över msn samtidigt som jag ganska enkelt tar ledningen på speeden, polarna tjatar på mig att jag är dryg som spelar TW, detta är ju ett internetcafé! jaha... Skit i dom, detta var kul, får massa tips av denna abel och ic3princ3. De verkar kunna saker, skickar massa bilder på hur man ducka och skickar tåg. Allt detta gör att ledningen ökar, jävlar vad kul det blev nu! Man tar ju byarna på första tåget istället för 5-6 st. ^^

Abels speedskola, jaha, ska jag joina den eller? Va? Vadå stängd? Är jag för seg? jaha -.-'

Seriöst, vill du och ic3 ha en special skola för mig? Awesome...
Lärling, jaha är man lärling nu också. Okej då, men inte fan är jag någons bitch!

Många speed spelas, ic3 framför allt lär mig massvis, abel även han lär mig riktigt mycket. .XI. som alltid nämdes var en dröm för mig, att få spela med dom elite spelarna är ju en dröm för alla! Eller?
Massa pajkastning kring dessa, de är väl bara avundsjuka...
v7 startar... Joinar någon stam... kommer inte riktigt ihåg vilka alla var men jag nickade Yildun, betyder Star på typ stjärnspråk, jag var ju en stjärna. :cool:

Dopeztaah är den jag minns! Riktigt rolig grabb, dock envisas han med att ljuga för mig, han påstod att det var hans första värld, så pro på sin första värld? bullshit!

Vi failar, ganska oväntat trodde mer om mig...
Under denna tid spelade jag även på .net, fick spela tillsammans med AuskillaD och många andra pro's på .net, jag startade tillsammans med just AuskillaD en stam på w25, jag fick vara BARON!! Woho! Jizzed in my pants...
Jag la av efter ett tag, fick en röd prick på grund utav resa till Åre utan att sötta KÖ! Dumma mig. Skitsamma, vill bara spela speed!

Speed, speed och mer speed, massa på .se, massa på .net, ville alltid spela, letade varje dag på alla språk, brände jävla massa premium på världar jag aldrig mer rört, men men, fick ju spela speed!

Speed... mer speed, kan man tröttna på speed!?

V8 startar, känner att jag börjar komma någon vart i min karriär, många som säger att jag tillhör eliten inom speed? Stämmer det? Självklart kommer det spelare som påstår att jag inte är så bra som alla säger, får väl tro på dom, de verkar kunna mycket.

Fick erbjudandet att spela med abel och ic3 på v8 i stammen .XI.!!!! Omg, .XI., på en vanlig värld, vi kommer pwna!
Kul som fan hade vi det, dock om Nraxob inte varit sån stenhård snubbe och släppt löst lite hade vi klarat oss, skyller inte .Xi.'s nederlag på Nraxob men det var många som var onöjda med honom som ledare...
Jag brydde mig inte så mycket, spelade bara vidare. Blev adlad! Helvete! Rensad och adlad på natten, hatar TW! Fuck, vad gör man nu? Jaha, man blir övertalad att starta om, okej då, drygt som fan men gör väl det.
Shit, .XI. failar, jag slutar!
Tog över konto på v5, haziro21, spelade vidare där, kul.

Speed ofc.

Ny Scandinavian WAR! Åh herregud? Ett år, har det gått ett år? Tiden går verkligen fort när man har roligt. Shit, .se speeds, loosers... Tar en stor ledning på SCA WAR, sover inget, ska besöka farmor på hennes födelsedag.. Skiter i det vill sova! Sätter Vicka1337 som KÖ medans jag börjar min powernap på 3h.

Vaknar, vill se hur det har gått... Kan inte tro mina ögon!? Vadå nollad! Vad i helvete! Startar om... Fyfan! Vicke1337 och juice-6 påstår att jag skulle internadlas, vilket jävla bullshit! Hela stammen har internadlat mig!

ARGH! Så ARGH! Med hjälp av ic3 gör jag samma sak på juice-6, nollar nästan honom, vill inte ha pissbyarna. Växer från 0k-300k och till rank 5 på mindre än 2h. Tur att jag fick en plats i finalen iaf... Juice ska DÖ!

Finalen, pallar inte spela, danskarna vinner, woho, grattis, noobs!

Börjar spela tillsammans med Saam på v8, hamnar i tjafs med Rovet direkt, kul att man blir anklagad för att var spion direkt, trodde jag skulle hjälpa Juice-6 med info? tss...

Saam, suger, vi har inget teamplay, en riktig nolla, han klagar bara på mig.
Börjar dubbla med Zephyren på GoW is here, åh! Här var det kul minsan.

V9 startar! Kul, nivåer i smedjan, vilken skit, startar väl ändå, Gr1ngo och jag ska dubbla, kul, kan kanske få en grym start med någon att dubbla med... Nämen, Gr1ngo ska bort typ 2 veckor, kul...
Spelar själv, går bra, får se vad gr1ngo har att komma med när han återvänder, han lovade aktivitet, det får vi se...


Detta var min TW karriär, hoppas ni njuter av läsningen.

Tacka Humble, han som fick mig att skriva. Han skickade en varning och skrev att jag skulle skriva en istället för att gå offtopic.

Här har du Humble! Läs!
 

DeletedUser

Guest
Wow... In your face, eh?

**Letar i bröstfickan efter kortet "för MYCKET on topic" men verkar ha tappat det.**

Tackar för den MYCKET fullödiga informationen. Tur att vi alla är här för att ha kul.

Mvh
Humble
 

DeletedUser

Guest
ja heter olle o gillar fotbol cs wow kompisar o tw. er oftast diplomatisk in game men om de blir krig visar ja ingen nod.

har spelat tribal wars i 5 år o er mkt erfaren o har som mest haft 5 milj poeng o varit rankad 1a på .net.

men ja slutade för att de inte var non utmaning. alla var redda för mej o jag kunde utrota en 1 mill spelare po en kvell. här på .se leker ja mest.

anars er jag en trevlig, social o farmför allt ödmjuk person som gillar att skirva po forumen.

de var allt från mej :cool::D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ursäkta för off-topic, men tack gode gud för presentationer man kan läsa på under 20 minuter. Visst är det kul med fullständig presentationer (jag skrattade flera gånger), fast kortare än enklare ^^

För att inte bli bannad antar jag att det är bäst att jag skriver en s.k riktig pres av mig själv, utöver den fejkade jag skrev innan :D.

Riktigt name: Matilda (kallas oftast Tilda (av fulla människor) eller Saka (av internetpolare).
Ålder: 19
Jobbar/studerar: Söker praktik i Gbg som bartender, vet du några bra krogar så PMs gärna! Ska plugga kinesiska till hösten.
Hobbys: Ja'ru.... förutom att jävlas med gbgarna genom att snacka skånska så är det typ det jag skrev innan.
Övrigt: Ja'ru..... Det är det ^^
 

DeletedUser

Guest
Får väl förlåta off topic den här gången då men känner att en 2-3 varningar kunde vara på sin plats för att du vill jäklas med oss Kållar... :mad:

**I SEE YOU!!** :)

Välkommen till framsidan. Jag ser bara barerna från utsidan disken så jag vet inte vilken som är att betrakta som ok från ditt håll. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ander här.

24 år, spelar också på v7 där jag är lite större än här.
Är en trevlig kille som gillar PM in game ;) (dock inte på v7, lite för många där...)
Spelar bara lite halvt på denna värld då 7:an tar upp det mesta av tiden. Men tro inte att jag är ett lätt offer för det :D

Ser fram emot att adlarna ska titta fram på denna värld så vi får lite action..
 

DeletedUser

Guest
Får göra en snabb seriös...

Började på v2 för... Nja.. Va väl 8 månader sen. Hamnade på ett fint ställe och började attackera massa folk, hade 138 spjut. Va så jävla stolt asså!!
Sen så attackerade jag en kille med mina grymma spjut men alla dog :'(...
Blev farmad och slutade, började på ett annat konto, ja Tacos tomten. kontot. Startade en n00b stam, *BMSM*.. Vi kom upp i 70 k, sen mergade vi, efter mergen kom vi upp i 400 k, va skit stolt!!!
Sedan en dag, paff, kadabosh, malacka, krotimasitaki, lakamata i satamasanat!
Jag blev spejad, oh shit! Måste göra trupper, kollade igenom mina byar, vafan?! de var ju tomma!! Har jag glömt att göra trupper?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Det hade jag, shit! Iaf, han skicka adelståg. Visste inte vad ducka va så blev av med 4 byar på ett dygn. Avreggade kontot och började på v5.
Gick med i ODENS, en stam från v1, träffade Capricornc som var ledare där. En grymt schyst ledare... Den personen som jag har mest kontakt med på Tw <3. Riktigt härlig typ :D. Jag blev diplomat i ODENS och började fixa massa allianser.

(Vid detta taget hade jag gjort comeback i v2.... Igen!)

Vi mergade med Vs, grym stam. Schysta och kunniga spelare!

En efter stack ledningen, varför? - De var fega.

Vs gick under. Jag joinade SoFT (obsarvera att jag inte var n00b längre nu, hade lärt mig mkt av v2).

Är än idag med i SoFT och trivs där...

Tillbaka till v2!

Jag gjorde som sagt comeback. Lärde känna massa SVIT:are och DO:are. De lärde mig allt som jag inte visste, de var verkligen elit. Jag var bra innan de började lära mig, men nu kände jag att jag var en riktig elit!

Jag spelade aktivt och lärde mig massor, och då menar jag massor!

Började tjaffsa med TKOTRT på allmänna, en schyst kille från DO gav mig sitt konto på 950 k (lord snö heter kontot) och det är där jag spelar nu.

Är med i sköna SVIT. Motherfucka svit foreva ^^.

Har inte hänt så mkt sen dess. Men lägg märke till att det som jag har berättat här har inte hänt på en eftermiddag ^^.

Vill även påpeka att jag vet att jag är hatad på allmänna då jag verkar hata allt och alla. Och det gör jag. Men ta mina inlägg med en nypa salt, för h*lvete!

Vill även skriva att Serj Tankian är bäst ^^.

//B, eran egna kötthue-spammer.
 
Senast redigerad av en moderator:

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Blatttikuus;
den där jäveln som sätter nageln i ögat på dig!
började med Tw sen v3 var nystartat, nästan iaf!
blev adlad som en kossa blir mjölkad o insåg att bland byar inte funkar..
sen dess har jag bara adlat spelar byar o kört rena off/deff byar samt läst en hel del inlägg som 1337-spelare har skrivit för att lära mig tw konsten.
Nu sitter jag på v6 o v9 och hoppas på det bästa :D
 

DeletedUser

Guest
ok min tur då

Xoniva, 14 år.
började för 4-5 år sen tror ja i v3, gick inte direkt bra... sedan började om i v.4 några månader efter o gick iaf lite bättre, 60k, men sedan gick vi i krig o blablabla.
Mitt tredje försök gick ännu bättre 120k men sendan 2 veckors dataförbjud o barbarxD
Men så gjorde ja några ggr tills typ för 3 mån sen då ja började v.4 igen gick(går fortfarande) bra o 733k justnu, ganska stilla pga börjat i v.9 men kommer fokusera på 4an igen snart.
o så kör ja v.9, ganska bra ob för min poäng iaf^^
Speedar ganska mycke o så....
inte så smart som blatti att läsa igenom alla forum, utan gick the hard way. Med försökningar...
 

DeletedUser

Guest
4-5år sen?
v3 startades 18/12-07 alltså för drygt 1,5år sen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
0j ja skrev fel-.- v.2 ja började på, vet inte hurlänge sen de va, tror de va 4år sen eller nått
Då skulle det alltså gå 2.5 år mellan du startade på v2 och starten på v3?

edit:
Efter 2 minuters sökande på v1-forumet hittade jag den tidigaste posten 23rd May 2007 18:37.
Det är alltså två år och två månader sedan ungefär.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp