V2 kör en Tjekan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

peabrain

New Member
Reaktionspoäng
0
Perat lägger ner för att han tappat greppet tror jag. Förnedringen blev för stor när 10 storstilade ligister spöa skiten ur hans "stolta riddare runt de runda bordet".

Kom å tänka på en sak nu, är de inte så att enligt legenden så var riddarna runt de runda bordet en fåtalig samling eliteriddare? Opassande då att riddarna runt de runda bordet här på v2 BESTOD av en 200 medlemmar stark hönsgård.

För det första, Du vet inte vad du snackar om... men du är egentligen inte värd min kommentar eller uppmärksamhet!
Detta inlägg i debatten är mitt första och sista...
Hela denna grej är så fånig så det är skrattretande...att folk inte kan skilja på vad som är ett spel, o vad som händer i IRL, är bara så otroligt tragiskt, mest synd om dom personerna faktiskt. Vad som händer i V2 stannar i V2, för att travestera ett känt uttryck "what happens in Las Vegas, stays in Las Vegas"!
Och härmed anser jag debatten om personer i TKOTRT som lägger ner eller inte vara avslutad!
 

DeletedUser

Guest
Bringt gick i krig mot TKOTRT för 40 dagar sen. sen dess har vi plockat 583 byar av dom, Det blir 14.575 byar om dagen i snitt. på 9-10 medlemmar.

Själv verkar du inte duga till mycket mer än att adla barbarer. Så jag föreslår att du kniper ihop tills du visat vad du går för.

En aning fel har du, startade ni för 40 dagar sen så ska bara 40 dagar synas på statsen....för evigt är över längre löpande period...:p
 

DeletedUser

Guest
Sen till en ytterligare viktig del, man sparkar inte på de som ligger ner. Visa hänsyn i så väl allmäna forumet som så i spelet. Det är framför allt ett spel. Trist att folk deletear sina konto istället för att krigsa in i döden....

Sitta och klappa sig själv på axlen och tycka fan va bra man är som får folk att sluta är bara ren rappaklaja, vill man få folk till att ge upp nuka då skiten ur dem i ren tw anda annat är bara bull och hör inte hemma i tw. Anser att antingen så håller ni nu god min och inte skriver mer dynga annars kan admins låsa tråden.:p
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Om nu BringT kört "fult"..

Så hade ni ju inte behövat ta åt er vad dem sa. Ni hade kunnat skratta hur "fåniga" dem är istället eller så. Och om ni hade blockat dessa? Och skitit i V2 delen här inne. Hur hade ni då sett va dem skrev?

Så jag undrar om detta verkligen är andledningen? ;)
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Om nu BringT kört "fult"..

Så hade ni ju inte behövat ta åt er vad dem sa. Ni hade kunnat skratta hur "fåniga" dem är istället eller så. Och om ni hade blockat dessa? Och skitit i V2 delen här inne. Hur hade ni då sett va dem skrev?

Så jag undrar om detta verkligen är andledningen? ;)

Man kan väl skicka post i världen???

Vissa i TKOTRT klara inte av att öppna breven ens, man kan tro att spelaren är okej som skickar men står helt fel saker i... kan vara från vänner eller fiender, beror på hur personen bakom är, om dom börjar snacka skit trots att det är en vän i spelet....
 

DeletedUser

Guest
Fruktansvärt mycket inteligenta människor här. Har vi vunnit genom trakaserier? Vad är då det här?

Jag själv har haft en TW svacka som jag är säker på att de flesta som lirat i snart 2år har haft någon gång. Men resten av BringT har gjort det omöjliga.
De har störtat den största familjestammen på v2 och det med råge. Vi har inte sagt ett osant ord, och om vi vart delaktiga i de här trakaserierna så borde vi alla va bannade vid det här laget?

Köper ni fortfarande PB lögner tycker jag synd om er. Att ni går i graven med honom visar bara på hur hjärntvättade ni är.

Time to man up and admit: You suck
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Har jag påstått att man inte kan skicka post eller?

Enda jag sagt var att dem kunde blocka personerna. Eller vet dom inte hur man gör? Lika lite som attacktrupper? :eek:
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Folk känner väl han irl och vet hur han är. Om ni tror att PB håller på så, så känner ju inte ni han på samma sätt som andra gör.

Att ni inte är bannade är för admin står ju tydligen på eran sida om trakasserierna...
Skulle dom tro Per skulle ni vart bannad, skulle dom tro er så klarar ni er

YNWA äger. Man Kan inte blocka personer alltid, ryktena åker runt, finns överallt och hur kul är det att man inte kan snacka med någon utanför sin stam. Det blir som ett hat mot hela TKOTRT familjen om folk snackar skit om en person
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ok helt ärligt det har sagt en massa å jag har läst en hel del, bringT vann sitt krig på ett rättvist sätt eller inte har ingen betydelse i krig å kärlek är allt tillåtet, sen att det finns gränser man inte skall passera är en annan sak, bring har jag alltid haft respekt för samma sak med banzai å tco å TKOTRT men sak samma mkt har sagt å gjorts kanske inte alltid lika smidigt men det som har hänt det har hänt varför inte bara låta det vara begravt? KoL gjorde en tjekan å nu sutar många i TKOTRT precis som KoL gjorde vad e skillnaden?
låt gammalt groll vara gammalt å låt oss istället blicka framöver å ta reda på vad som kommer hända på v2 istället för å tjafsa om små saker
 

DeletedUser

Guest
ING kan man blocka/rapportera för att lösa påhopp, thats it. Kan inte se att man inte kan lösa "problem" om det varit trakasserier?

Trist att bara för några väljer att sluta, måste fler följa med.

Statistik säger alltid sanningen :)
 

DeletedUser

Guest
YNWA sa att man blokera meddelanden in game... Men är det verkligen så kul om man vet att folk sitter och snackar skit om en i forumet. Jag vet att om det var BringT som skulle blivit trakasserade så skulle det vara dem som satt och gnällde här i forumet. Enligt mig så ska BringT hålla sig till att kriga, för det är dem bra på. Men dem kan ju ge i helvete i att kritisera folk så fort de för läge för det...
 

DeletedUser

Guest
Säg inte att PB sviker sina stamvänner - för vad jag vet så känner sig ingen sviken.

Ps. Njut av sommaren gott folk
 

DeletedUser

Guest
YNWA sa att man blokera meddelanden in game... Men är det verkligen så kul om man vet att folk sitter och snackar skit om en i forumet. Jag vet att om det var BringT som skulle blivit trakasserade så skulle det vara dem som satt och gnällde här i forumet. Enligt mig så ska BringT hålla sig till att kriga, för det är dem bra på. Men dem kan ju ge i helvete i att kritisera folk så fort de för läge för det...

Ja vi ser upp till dig någon oerhört. Vi bara älskar hur du spammar på i hela forumet med onödig skit. När det gäller att stå upp för saker man inte har en aning om är du mästaren.

Pajas
 

DeletedUser

Guest
Säg inte att PB sviker sina stamvänner - för vad jag vet så känner sig ingen sviken.

Ps. Njut av sommaren gott folk

Jag själv är Riddare i TKOTRT och lovade våran kung att följa honom in i döden. Eftersom jag tror på rent spel och heder så håller jag mitt ord.
 

DeletedUser

Guest
Ja vi ser upp till dig någon oerhört. Vi bara älskar hur du spammar på i hela forumet med onödig skit. När det gäller att stå upp för saker man inte har en aning om är du mästaren.

Pajas

Det är du som har en peddo björn som avatar :D.
 

DeletedUser

Guest
YNWA sa att man blokera meddelanden in game... Men är det verkligen så kul om man vet att folk sitter och snackar skit om en i forumet. Jag vet att om det var BringT som skulle blivit trakasserade så skulle det vara dem som satt och gnällde här i forumet. Enligt mig så ska BringT hålla sig till att kriga, för det är dem bra på. Men dem kan ju ge i helvete i att kritisera folk så fort de för läge för det...

Så du vet det? Då borde du veta att du har fel också? Tror du på fullt allvar att allt detta kommer från ingenstans, riktat mot människor som är totalt oskyldiga? Tror folk seriöst att det bara förekommer skitsnack och trakasserier här och via ingame mess?

Att vissa är bättre på att hålla tand för tunga och manipulera i bakgrunden så det inte syns här, är definitivt inte synonymt med att de är oskyldigt utsatta. Som man sår får man skörda, what goes around comes around...
 

DeletedUser

Guest
TJalala..
Bryter mot reglerna ?
Ser adminsen det så blir dom bannade.
Änsålänge inget alls?

nja men om admin är med på de då?

vilket jag har hört
-- murar på level 30?!
--grattis adel..
-- hackade konton
--spelare som hotar men får vara kvar..

polisanmälningar som ignoreras..

de är inte bara per som går.. större delen av oss slutar

minst 6000 nya öde byar som ni kan leka sim city med


så nu kan ni fira eran seger .. ungefär som när man kissar på sej..

först blir de varmt å mysigt -- sedan blöt å kallt .. å luktar illa,,

ADI THE WISE
RIDDARE AV TKORT

VI VAR OCH ÄR OBESEGRADE...

HHAHAhahahaha det va det helt underbaraste någonsin. Jag bara avgudar dig nu
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp