Gråa byar i värld2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Forums beteende
"Medlemmar är inte tillåtna att försöka föreställa moderatorer. Försök att föreställa moderator kommer att leda till varning. Föd inte ”forumtroll” och posta inte i trådar som uppenbarligen kommer att bli låsta. Poster av typen ”innan tråden låses” är förbjudet."

Du ska nog börja följa reglerna själv också lilla du

Har du vetskap om dom reglerna har du troligen läst vad jag arbetat med den senaste tiden, för hela communityn, vilket var det som jag åsyftades, för de med som kommit till meningsuppbyggnad och syftningsdelen av svenska språket var detta inga problem att förstå men jag kan förstå om mina hänvisningar till det arbetet i relation till din mognadsgrad avseende att se ned på mig ledde dig till att du försökte tillskriva mig saker som inte stämmer.
 

DeletedUser

Guest
Du har så rätt Forsbeerg.. Men samtidigt så bör du förstå alla som klagar? Vad ska man annars göra? Bara finna sig i det? Om tillräckligt många klagar, så kanske det blir ändring...Det är nog vad dom flesta hoppas på.

Inte många av dom jag känner via TW som skulle finna sig i det här ifall dom själva blev utsatta för det. Jag tror/hoppas du inte hade funnit dig i det? Jag tror nog du förstår varför folk klagar iaf. :)


Självklart fattar jag varför folk klagar...men jag tror inte det blir ändring endå..Hoppas kan man ju alltid..

Titta bara...det går inte en dag utan att folk klagar..K¤O¤L försvann..händer de nått..? Mjae...inte mer än att flera får bann.. Vilket jag inte kallar framsteg..

E bara så trött på att varje dag se när man kommer till forumet...admin hit o dit..saknar tiden när det skrevs roliga saker här o man verkligen garvade när man kom hit o läste va tokarna hittat på :p
 

DeletedUser

Guest
Har du vetskap om dom reglerna har du troligen läst vad jag arbetat med den senaste tiden, för hela communityn, vilket var det som jag åsyftades, för de med som kommit till meningsuppbyggnad och syftningsdelen av svenska språket var detta inga problem att förstå men jag kan förstå om mina hänvisningar till det arbetet i relation till din mognadsgrad avseende att se ned på mig ledde dig till att du försökte tillskriva mig saker som inte stämmer.

Så jag är omogen för att jag postar fakta, spelar ingen större roll vad du gjort för communityn, du har fortfarande inte rätten framhäva dig själv som admin/modd oavsett vad.
Tror nog snarare det är du som ser ner på mig efter att jag postat fakta genom att kalla mig omogen.
 

DeletedUser

Guest
Det är svårt att ta dig riktigt på allvar Bertil, när du själv istället för att sakligt och konstruktivt presentera dina synpunkter, ständigt hemfaller åt diverse förolämpningar, hot och svordomar.

Då skall vi se.

Kritik mot admins finns det en tråd för - I GENERELLT - skriv i den.
Synpunkt klargjord?

Att inte skriva i den tråden kan leda till att allt det arbete jag lagt ned för ER spolieras - förstår du min synpunkt och ställningstagande bättre nu?

Varför ska teamet lyssna på barnrumpor som sitter och skriker överallt på forumet och spolierar de vettiga åsikterna?

Synpunkt mer förstådd?

Mina trådar i Generellt - får EJ tas bort av teamet, det är de enda som följer reglerna.
Så vill man göra sin röst hörd till admins - då tar man och lyssnar på mig som kan reglerna lite bättre och som teamet lyssnar på?
Man använder mig som en mellanhand?

Eller är det för mycket begärt - att ni inte ska sabba allt det jobb som redan görs och som sker i dagsläget?

Fick någon ett IMG som löd ungefär (citerar nu MIG själv ifrån kontakt med teamet):
Vi håller på med omstrukturering inom teamet och ber Dig vänta tills detta är färdigt, det tar tid och vi hoppas Du har överseende med detta.
Det är inte ett lätt arbete och vi tar vårt ansvar gentemot Dig som spelare, var säker på det, det är tack vare Dig som vi finns, och det är för Dig som vi arbetar.
Vi vill inte ge Dig en undermålig produkt, det är inte vad InnoGames står för och har förbundit sig att leverera.

Vi har tyvärr i dagsläget inte kapaciteten att köra speedrundor på vardagar.
Supporten kan även den dröja i vissa fall och vi ber om ursäkt för besvär det kan skapa för Dig.

Det är en tid av förändringar för tribalwars.se och vi hoppas att Du har tålamod med oss.

Vi gör allt för att skynda på processen men vi vill inte förhasta oss och ta felaktiga beslut.

Tillsammans med Dig ska vi blicka framåt, driva tribalwars.se vidare in i en gemensam framtid, fylld av hopp, glädje och nöje.

Tack för att Du tog Dig tid att läsa detta.

Å tribalwars.se´s vägnar

Så nu kanske du och andra förstår min frustration när jag arbetar som
1) den som gräver upp skit och
2) samtidigt är med och tar hand om den?

Fråga inte vad admins kan göra för dig - fråga vad du kan göra för communityn
 

DeletedUser

Guest
Så jag är omogen för att jag postar fakta, spelar ingen större roll vad du gjort för communityn, du har fortfarande inte rätten framhäva dig själv som admin/modd oavsett vad.
Tror nog snarare det är du som ser ner på mig efter att jag postat fakta genom att kalla mig omogen.

Du missade bara att ta i beaktning den faktan att jag arbetar med Gaffel, efter att han tillfrågat mig om det hela.
Så vilka ska man vända sig till i den frågan som det berör om inte dom 2 som arbetar med det?
Och vad framhävde jag att jag var?
a) En som jobbade på regeltolkningar tillsammans med teamet eller
b) moderator
 

DeletedUser

Guest
men för fan bertil du är ingen admin eller moderat så håll käften och låt adminsen och modsen göra sitt jobb.

Jag har all rätt att yttra mig på forumet.

Vad min politiska åsikt har med dig eller communityn att göra förstår jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Du missade bara att ta i beaktning den faktan att jag arbetar med Gaffel, efter att han tillfrågat mig om det hela.
Så vilka ska man vända sig till i den frågan som det berör om inte dom 2 som arbetar med det?
Och vad framhävde jag att jag var?
a) En som jobbade på regeltolkningar tillsammans med teamet eller
b) moderator

Ska du framhäva det alls så håll dig till platsen det handlar om då som du själv har sagt flera gånger och inte sprid ut det
 

DeletedUser

Guest
Ska du framhäva det alls så håll dig till platsen det handlar om då som du själv har sagt flera gånger och inte sprid ut det

Då regeltolkningar togs upp i denna tråd samt svarades av Alex, vilket leder till ett indirekt godkännande att det inte är off-topic, är mina svar avseende den biten helt korrekta.

Dock ligger denna tråden, i och med vändningar i den, i fel sektion och har påtalats för moderatorer så vi kan enbart avvakta och se när denna hamnar i rätt sektion.

Under tiden kan, i rimlighetens namn, diskussionen/debatten föras vidare och konstruktiva åsikter framläggas
 

DeletedUser

Guest
bertil du är helt ute och cyklar nu för denna tråden handler om "Gråa byar i värld2" och de snackar inte du om för fem öre.
 

DeletedUser

Guest
Då skall vi se.

Kritik mot admins finns det en tråd för - I GENERELLT - skriv i den.
Synpunkt klargjord?

Att inte skriva i den tråden kan leda till att allt det arbete jag lagt ned för ER spolieras - förstår du min synpunkt och ställningstagande bättre nu?

Varför ska teamet lyssna på barnrumpor som sitter och skriker överallt på forumet och spolierar de vettiga åsikterna?

Synpunkt mer förstådd?

Mina trådar i Generellt - får EJ tas bort av teamet, det är de enda som följer reglerna.
Så vill man göra sin röst hörd till admins - då tar man och lyssnar på mig som kan reglerna lite bättre och som teamet lyssnar på?
Man använder mig som en mellanhand?

Eller är det för mycket begärt - att ni inte ska sabba allt det jobb som redan görs och som sker i dagsläget?

Fick någon ett IMG som löd ungefär (citerar nu MIG själv ifrån kontakt med teamet):


Så nu kanske du och andra förstår min frustration när jag arbetar som
1) den som gräver upp skit och
2) samtidigt är med och tar hand om den?

Fråga inte vad admins kan göra för dig - fråga vad du kan göra för communityn

Att du försöker dra ner mig på din egen intellektuella nivå får står för dig. Du snarare bekräftar det jag säger än motsätter dig det genom att försöka låta påskina att jag på något sätt skulle ha problem med att förstå ditt inlägg.

Jag har inte för avsikt att ens inleda en argumentation med någon som uppenbarligen saknar förmågan att själv ta till sig det som skrivs. Läs vad jag skrivit igen om att det är svårt att ta dig på allvar när du ger dig hän åt orgier av krångliga ord, för att sedan sänka dem totalt genom att avsluta med hot, förolämpningar och svordomar.

Att du sen har mage att föreslå man ska behöva använda dig som mellanhand, vad anser du själv det säger om ditt agerande här, eller för den delen om teamets förmåga att lyssna till medlemmarna?

Kalla mig gärna barnrumpa, jag är gammal nog att kunna hantera både den och sannolikt de flesta andra förolämpningar du skulle kunna fundera ut.

Att du anser att din frustration ska få lov att ta sig dessa verbala former, medan spelarna ska begränsas i vilka former de får lov att ta ut sin frustration, talar mest för att du saknar empati och förmåga att sätta dig in i hur olika vi människor reagerar på det vi tolkar som provokationer.

Och din slutkläm är direkt skrattretande med tanke på den situation som uppstått. Jag är en betalande kund. Jag köper en tjänst som tillhandahålls av ett vinstdrivande företag. Sjävlvklart har jag rätt att uttrycka mitt missnöje. Då jag trots allt inte är någon barnrumpa, så finns det för mig som vuxen en rad olika vägar för att uttrycka mitt missnöje, såväl rättsliga som här på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Att du försöker dra ner mig på din egen intellektuella nivå får står för dig. Du snarare bekräftar det jag säger än motsätter dig det genom att försöka låta påskina att jag på något sätt skulle ha problem med att förstå ditt inlägg.

Jag har inte för avsikt att ens inleda en argumentation med någon som uppenbarligen saknar förmågan att själv ta till sig det som skrivs. Läs vad jag skrivit igen om att det är svårt att ta dig på allvar när du ger dig hän åt orgier av krångliga ord, för att sedan sänka dem totalt genom att avsluta med hot, förolämpningar och svordomar.

Att du sen har mage att föreslå man ska behöva använda dig som mellanhand, vad anser du själv det säger om ditt agerande här, eller för den delen om teamets förmåga att lyssna till medlemmarna?

Kalla mig gärna barnrumpa, jag är gammal nog att kunna hantera både den och sannolikt de flesta andra förolämpningar du skulle kunna fundera ut.

Att du anser att din frustration ska få lov att ta sig dessa verbala former, medan spelarna ska begränsas i vilka former de får lov att ta ut sin frustration, talar mest för att du saknar empati och förmåga att sätta dig in i hur olika vi människor reagerar på det vi tolkar som provokationer.

Och din slutkläm är direkt skrattretande med tanke på den situation som uppstått. Jag är en betalande kund. Jag köper en tjänst som tillhandahålls av ett vinstdrivande företag. Sjävlvklart har jag rätt att uttrycka mitt missnöje. Då jag trots allt inte är någon barnrumpa, så finns det för mig som vuxen en rad olika vägar för att uttrycka mitt missnöje, såväl rättsliga som här på forumet.

Jag brukar råka ut för att jag måste bena upp mina synpunkter på det viset jag precis gjorde, gammal vana, inte tillskrivning av saker.
Diskutera för diskuterandets skull - nej tack, inget intresse finns hos mig.

Generellt används för konstruktiva klagotrådar, det har vi redan konstaterat.
Att jag faller tillbaks till ord som gemene läsare förstår underlättar för att få fram en ståndpunkt.

Det jobb jag lagt ned de senaste veckorna är den "officiella" tacken från många på bla v2, v3, v5, v6, v8 att...
"skiter i forumets regler, skiter i vad andra gjort för mig, nu känner jag mig lite orättvist behandlad - så jag gör ett inlägg... i min del av forumet - för jag är en egocentrisk barnrumpa som inte bryr mig om vad andra gjort för mig"

Jag skrev inte att någon behöver använda mig som mellanhand, har du följt communityn den senaste tiden har du sett att det är den funktionen jag haft, så att jag ställer den frågan allmänt riktad ut i luften kanske berodde på att det låg något bakom det?
Allas åsikter är välkomna men det handlar om hur många andra som får ta del av dom - följer man inte reglerna (gäller även mig) så döljs inlägget och åsikten.

Givetvis får man svära, gorma, gapa och skrika ut sina åsikter - men flertalet användare (inkluderat mig själv) slutade inte efter ett inlägg, dock slutade jag efter att någon sade till mig.

Jag tycker inte direkt om att bli tillskriven saker som inte överenstämmer med verkligheten, nu utläser jag förhoppningsvis mer än vad som var avsikten, men den problematik jag är född och uppvuxen med leder till att jag är empatisk, och jag tar åt mig väldigt lätt personligen.

Vilken situation har uppstått i communityn?
Har du klagomål att rikta på medlemmar i teamet eller företaget finns där en tråd för det, som följer reglerna.
Var fanns klagofolket när den tråden var hyperaktuell?
Var fanns regeltolkningsfolket när den tråden var hyperaktuell?

Det kan jag upplysa dig om, och detta med ett empatiskt och provokativt svar:
Det folket satt insnöade i sin egna lilla sfär, med små skygglappar på inför rädsla att vända sig utåt till den stora vida världen.
 

DeletedUser

Guest
Du förutsätter tydligen att majoriteten av användarna på forumet alltså kräver en förklaring nere på förskolenivå? Vad baserar du detta antagande på? Att du själv är intellektuellt överlägsen merparten av de som i ren frustration uttrycker sin ilska här? Eller du bara utgår ifrån att dom helt enkelt är för dumma för att förstå ren svenska?

Lägg till detta det faktum att medelåldern på spelet är väldigt spridd. Du kan knappast begära att en tolvåring ska förstå den högtravande svenska du i vissa lägen presterar.

Jag är fullt läskunnig, och har av förklarliga skäl mycket noggrant följt diskussionerna angående regelverket och tolkningsfrågorna rörande detta. Och jag måste erkänna att trots att jag inte känner dig personligen, så framstår du som något överlägsen i din attityd och ditt sätt att bemöta andra spelare här i forumet. Översittare eller folk som sätter sig på höga hästar och försöker framställa sig själva som något utöver ”gemene man” är inget som tilltalar mig på något plan. Jag känner bara ett stort förakt för den sortens brist på självinsikt. Dock ska jag ge dig en eloge för att du i alla fall är konsekvent, vilket annars verkar vara en bristvara här.

Jag kan förstår att du inte uppskattar att bli tillskriven saker som inte överensstämmer med verkligheten. Vilket är vad som fick mig att opponera mig mot att du förutsätter jag är både har problem med läsförståelsen, och att jag skulle vara en barnrumpa. Att du brister i empati är ganska uppenbart, då du återigen nedvärderar de vanliga användarnas förmåga att läsa och förstå. Huruvida din problematik IRL lett till det ena eller det andra kan knappast jag avgöra, och jag har heller inget intresse av det. Det jag utgår ifrån är det du skrivit här i forumet, och det talar för att jag har rätt i min åsikt.

På din fråga om vilken situation som uppstått måste jag bara fråga – är du själv medveten om någonting utanför din lilla sfär, din lilla ”Generellt” bubbla? Då du förefaller vara helt frågande till vad som pågår verkar det tyvärr vara så.

Jag har klagomål att rikta, och det kommer jag göra. Jag kan bara tala för mig själv, och säga att då tråden var hyperaktuell, fanns inte den situation som uppstod igår.

Då jag inte har för avsikt att tillbringa min tid framför datorn med att argumentera vare sig med dig, någon ur teamet eller andra spelare betraktar jag detta som mitt slutgiltiga svar i den här tråden. Jag är här för jag vill spela, ha trevligt och umgås med mina stamkamrater och medspelare. Jag blir upprörd av hur godtyckligt man kan behandla sina betalande kunder, och kan tyvärr inte hålla tyst, i synnerhet inte när det spårar ut på det här sättet. Dock är denna fråga från min sida utagerad, och jag kommer istället att lägga min tid på att använda andra möjligheter och kanaler för att uttrycka mitt missnöje.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Det börjar kännas lite tråkigt på värld2 nu tycker jag då nästan alla stora spelare och andra slutar nu hela tiden.

Kan hålla med dig här, men liksom gråhavet i v3 försvann och gav nya gränser. Kommer Sydösts kollaps resultera i att några mindre stammar/konton växa till sig vilket inte varit möjligt annars i samma skala.

Nu får ni fan sluta att "pissa" på admins...

Dom gör i mångt och mycket ett strålande jobb och jag tror inte att någon av er som klagar hade gjort det ett skit bättre.
De är många som gör ett jättejobb och de är värda allt beröm som kan ges. Det är de få som inte är så objektiva, som under vinterhalvåret hanterat tickets som irritationsmoment som sänkte mångas ambitionsnivå i detta spel.

Att admins skulle ha förstört v2 är ju bara en dålig ursäkt för ett antal spelare att sluta lagom till sommaren & visst kan jag hålla med om att tusentals gråa byar är trist men knappast admins fel då det enda dom gjort är att banna spelare som brutit mot reglerna.

Problemet är de tre "mygel"-kontona som inte bestraffats(som det sas) eller bannats trots att liknande förseelser med andra konton gjort det.

Men som jag har lovat admin så har jag slutat skriva ticket om dessa konton för att istället slå ut dem "in game". Tråkigt bara att bl.a. jag råkade bli bannad på planerade launchdag pga av en "rutinkontroll", nu släpptes ju kontona lös igen samma dag då saken utretts. (tack och lov denna gång av en objektiv admin)

Om denna admin händelse påverkat v2 vet jag inte, men följande hände strax efteråt.

Stam A vägrade definitivt att deffa stam B,
Deffbristen och återställd ledning i vår stam gjorde att stam B bröt sitt löfte emot stam C om att avlasta dem i kriget emot stam D, (Enligt ledningen i stam C).
Stam B anföll stam C.
Stam C prioriterade att slå på stam B.
Stor del av stam C:s ledning är numera bannad pga av sina regelbrott.

Men som robban sa, ha kul i spelet eller gör något annat.:)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
ja ni är väl jävligt nöjda med utvecklingen av detta va?

@bertil HAHAHAHAHAHA

Skaffa ett liv snälla, om du inte kan ta det för vad det är så sluta spela! sitta och kasta skit på ett forum, har du inget annat för dig grabben?

skaffa ett jobb och en brud och sätt dig och koppla av med en bira istället
 

DeletedUser

Guest
Skaffa ett liv snälla, om du inte kan ta det för vad det är så sluta spela! sitta och kasta skit på ett forum, har du inget annat för dig grabben?

skaffa ett jobb och en brud och sätt dig och koppla av med en bira istället



Tyst lite.....
 

DeletedUser

Guest
Du förutsätter tydligen att majoriteten av användarna på forumet alltså kräver en förklaring nere på förskolenivå? Vad baserar du detta antagande på? Att du själv är intellektuellt överlägsen merparten av de som i ren frustration uttrycker sin ilska här? Eller du bara utgår ifrån att dom helt enkelt är för dumma för att förstå ren svenska?

Jag baserar det antagandet på erfarenhet, att jag till väldigt stor del får skriva om saker med andra ord eller dela upp allt, detta sker även i tal, för att folk i det stora hela ska förstå min tankegång och handlingssätt då jag har det problemet att halva min tankegång och inlägg kan försvinna.
Jag tänkte det - då har jag skrivit det.
Eller jag har skrivit/sagt tankegången på annat ställe och då borde folk veta det.
Det har med min IRL-problematik att göra, något jag är född med och som inte försvinner av sig själv.
Det är inget illa ment mot någon, och jag uttrycker mig i skrift med ungefärligt samma svenska som när jag var 12 så för mig är den inte högtravande.

Jag är fullt läskunnig, och har av förklarliga skäl mycket noggrant följt diskussionerna angående regelverket och tolkningsfrågorna rörande detta. Och jag måste erkänna att trots att jag inte känner dig personligen, så framstår du som något överlägsen i din attityd och ditt sätt att bemöta andra spelare här i forumet. Översittare eller folk som sätter sig på höga hästar och försöker framställa sig själva som något utöver ”gemene man” är inget som tilltalar mig på något plan. Jag känner bara ett stort förakt för den sortens brist på självinsikt. Dock ska jag ge dig en eloge för att du i alla fall är konsekvent, vilket annars verkar vara en bristvara här.

Det viktiga här är framstår, inte att jag är men jag förstår vad du menar och jag har självinsikt, jag vet om min problematik och arbetar dagligen med den.
En del av min problematik ligger i att jag förutsätter att folk förstår vad jag skriver, hur jag tänker, kan sätta sig in i mina tankebanor. Detta är givetvis en felaktigt förutsättning vilket leder till frustration från mitt håll där jag nästintill idiotförklarar den andre.

Jag kan förstår att du inte uppskattar att bli tillskriven saker som inte överensstämmer med verkligheten. Vilket är vad som fick mig att opponera mig mot att du förutsätter jag är både har problem med läsförståelsen, och att jag skulle vara en barnrumpa. Att du brister i empati är ganska uppenbart, då du återigen nedvärderar de vanliga användarnas förmåga att läsa och förstå. Huruvida din problematik IRL lett till det ena eller det andra kan knappast jag avgöra, och jag har heller inget intresse av det. Det jag utgår ifrån är det du skrivit här i forumet, och det talar för att jag har rätt i min åsikt.

Jag fallerar tyvärr att se var jag nedvärderar andras förmåga att läsa och förstå i det inlägg du svarar på.
Dessutom handlar inte en diskussion/dialog/debatt om vem som har fel eller rätt, det handlar om att folk får uttrycka sina åsikter, ventilera känslor m.m.

På din fråga om vilken situation som uppstått måste jag bara fråga – är du själv medveten om någonting utanför din lilla sfär, din lilla ”Generellt” bubbla? Då du förefaller vara helt frågande till vad som pågår verkar det tyvärr vara så.

Jag har ganska stor koll på vad som sker inom hela communityn, som det kanske märkts är det 3 världar som inte har samma reaktioner som resterande communityn.
Värld 1, 4 och 7 - det är ett par av dom jag varit stor aktiv del av men dessa 3 från start till s.k. slut, där har - på senaste tid, inte användare lagt upp flertalet trådar med regelfrågor/diskussioner eller ämnen som är "diskuteras i Generellt".

Det jag bl.a. är frågandes till är varför saker som hör hemma i Generellt-delen tas upp i världssektionerna för respektive värld. Varför användare verkar vara så insnöade på enbart sin sfär (värld) av det universum som tribalwars.se utgör.
Ska en användare när den vill diskutera/framföra något som berör hela communityn behöva lägga ut multipla trådar med samma ämne för att dessa användare ska läsa, ta till sig, och komma med åsikter?

Jag har klagomål att rikta, och det kommer jag göra. Jag kan bara tala för mig själv, och säga att då tråden var hyperaktuell, fanns inte den situation som uppstod igår.

Då jag inte har för avsikt att tillbringa min tid framför datorn med att argumentera vare sig med dig, någon ur teamet eller andra spelare betraktar jag detta som mitt slutgiltiga svar i den här tråden. Jag är här för jag vill spela, ha trevligt och umgås med mina stamkamrater och medspelare. Jag blir upprörd av hur godtyckligt man kan behandla sina betalande kunder, och kan tyvärr inte hålla tyst, i synnerhet inte när det spårar ut på det här sättet. Dock är denna fråga från min sida utagerad, och jag kommer istället att lägga min tid på att använda andra möjligheter och kanaler för att uttrycka mitt missnöje.

Klagomål är varmt välkomna att riktas, men tråden med kritik mot Offentliga/officiella personer var tämligen ny när det som med enkelhet kan tolkas som häxjakt inleddes mot Alex (jag talar av erfarenhet sen v1 då en del användare bedrev liknande kampanj att feltolka allt som skrevs av mig och ville ha bort mig som moderator och i slutändan helt från communityn).
Jag varken kan, vill eller får försvara de eventuella fel Alex gjort, det är ett ansvar han själv får ta men när det bedrivs, vad som kan tolkas som häxjakt med enbart syftet att misskreditera och feltolka en person, då reagerar jag.
Särskilt då det utförs arbete av mig för alla andra, när jag offrar min tid för att alla andra ska få något.

Jag kan enbart tala för mig själv, men senaste veckorna har lett till att jag kommer ta midsommar för att ha kul och fundera på om tribalwars.se är en community värd att vara en del av.
 

DeletedUser

Guest
MÅnga drar fram regelcitat hit och dit för att bevisa att admins avstängningar varit fel, men vill visa lite citat jag hittade:

§12) Övrigt
Vi förbehåller oss rätten att varna/stänga av en spelare även om denna inte har brutit mot dessa regler.

Vi förbehåller oss rätten att ändra reglerna när som. De är upp till spelarna att hålla sig uppdaterade av reglerna.

Vi förbehåller oss rätten att stänga av spelare från alla tjänster som tillhandahålls av Tribalwars.se.



Så enligt dessa, specielt den första har inte admins gjort fel alls utan agerar efter något alla här som spelar gått med på att följa genom att börja spela :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp