TFB v.s KOL

DeletedUser

Guest
Innan var K¤O¤L den ända stammen? TFB rensas bort? GLHF den ända som förlorar byar där är Ic3, Jock däremot har aldrig växt så snabbt så jag vet itne om det är vad du kallar att rensa?

Jovisst, det är bara att inse, K¤O¤L ahde inte kunnat ta Bringt och TCO ensamma eftersom dom är extremt skickliga och har visat det nu genom flera månaders krigande och krigar fortfrande på med världens fart. Vad har K¤O¤L gjort? Hur länge har detta krig pågått? 2 Veckor?

Extremt starkt TCO.

Klart ic3 förlorar byar först. Han ligger ju bäst till för att börja hugga in på...
 

DeletedUser

Guest
Att TFB har hoppat in i kriget har ju inget med vår insats i TCO och BRINGT att göra, vi plockar fortfarande mer byar av KOL än vad de plockar av oss och så kommer det fortsätta att vara vad du än säger grizly,det kommer det inte ändras.

Klart det påverkar, blir ju mer för K¤O¤L att pyssla med...
 

DeletedUser

Guest
Han var inte inaktiv när dom flyg på honom. Han blev inaktik efteråt...
 

DeletedUser

Guest
Klart ic3 förlorar byar först. Han ligger ju bäst till för att börja hugga in på...

Och varför gör han de?

För att han slutat, när dom är färdiga med Ic3 kommer dom ha förlorat 20% av sina egna byar minst. Vad ska dom göra efter det? hoppa på Jock? Jo visst, dom kanske får 100 byar av honom innan dom är helt bortadlade, minst. För då är deras off slut för dom ahr lagt allt på ic3 "barbar" byar.

Det ända K¤O¤L kommer åstadkomma är twstats sämsta kurva, så brannt att dom som går in på deras sida förmodligen kommer ramla nerför denna kurva och bryta nacken.
 

DeletedUser

Guest
Men de tog inte speciellt mycket byar av honom när han var aktiv.
 

DeletedUser

Guest
Och varför gör han de?

För att han slutat, när dom är färdiga med Ic3 kommer dom ha förlorat 20% av sina egna byar minst. Vad ska dom göra efter det? hoppa på Jock? Jo visst, dom kanske får 100 byar av honom innan dom är helt bortadlade, minst. För då är deras off slut för dom ahr lagt allt på ic3 "barbar" byar.

Det ända K¤O¤L kommer åstadkomma är twstats sämsta kurva, så brannt att dom som går in på deras sida förmodligen kommer ramla nerför denna kurva och bryta nacken.

För att dom avslutar det dom påbörjat, ska dom sluta för att han slutar?
 

DeletedUser

Guest
För att dom avslutar det dom påbörjat, ska dom sluta för att han slutar?

Nej men dom hade inte haft en chans om han inte slutat. Som du såg i min andra post ägde ic3 ut dom under hans aktivitet. Är ganska säker på at K¤O¤L är rädda för ic3 då han för inte så längesen erbjöd sig att kriga mot hela deras stamm utan hjälp men dom backade ur.
 

DeletedUser

Guest
Nej men dom hade inte haft en chans om han inte slutat. Som du såg i min andra post ägde ic3 ut dom under hans aktivitet. Är ganska säker på at K¤O¤L är rädda för ic3 då han för inte så längesen erbjöd sig att kriga mot hela deras stamm utan hjälp men dom backade ur.

Oja, dom skakar säkert.
 

DeletedUser

Guest
Inte värt att argumentera ens. Tror du det på allvar så ska du nog be om lite coaching från nån med lite erfarenhet av spelet. Jag har fullt upp med annat för tillfället...

Det handlar inte om spelet, det handlar om spelarna och jag försäkrar dig att spelarna i motståndar laget är bättre än spelarna i K¤O¤L. Sök du upp coaching om erfarenhet gällande spelare och att läsa statistik.
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L blir ägda av alla just nu, det är fakta. JDR statistik ser bra ut, TFB's statistik såg bra ut, innan ic3 blev inaktiv, ska K¤O¤L vända på det här kommer det krävas mycket. Hjälp från andra verkar ganska avlägset, men det har dom ju sig själva att skylla på tack vare sin "fucked up diplomati" som någon så fint har nämnt tidigare. Dom får vad dom förtjänar, lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Det handlar inte om spelet, det handlar om spelarna och jag försäkrar dig att spelarna i motståndar laget är bättre än spelarna i K¤O¤L. Sök du upp coaching om erfarenhet gällande spelare och att läsa statistik.

Yeye, vi säger så.
 
Topp