v6 bästa spelare :)

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag måste ju då nämna min stamkompis MickeLarsson , kämpar och sliter som ett djur, och ni ska se hans assistanslistor när folk blir attackerade .
En av de spelare jag imponeras av. Alltid där om man behöver hjälp med ngt, och slutar inte för en sekund att kämpa mot fienden.
Som sagt, riktigt duktig spelare. men ingen som snackar en massa, man märker inte mkt om man inte har honom ganska nära sidan eller mot sig . :)

kan inte mer en instämma på det :)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
finns olika sätt att vara bäst på


bäst på att leda en stam:

1. har vart med under din ledning i andra världar och e under din ledning i v6 nu, du e mycket strikt, hård men kan vara ödmjuk oxå. en smart spelare som tänker långt:

benetus

2. trots våra gräl och alla konflikter så e du en grym jävel och tänker på stammens bästa alltid:

Clone001


bästa slaktare:

1. första platsen här ger jag helt klart till clone021 då jag köttar tsm med han så har jag sett att han e en grym köttare som älskar att slakta allt o alla i närheten och samtidigt så har vi skit kul när vi köttar folk tsm =)

2. måste säga att fast29 har verkligen imponerat på mej med sin ob-a rank så denna platsen förtjanar han helt klart, han hade hög ob-a från start härligt jobbat av dej ;)

3. hade aldrig ens tänkt tanken på att lägga in dej i denna listan alls när jag kollat in dej innan så har jag sett dej som en feg liten rackare som enbart vågar dej på småkryp (barbs) och internadla, vilket du gjort hyfsat bra då de skett snabbt men den senaste dagen har du visat att du kan slakta, 4 fiende byar adlade bara idag inte alls illa gjort:

clone023


smartaste spelaren:

har inte snackat eller mött så många i v6 men 1 spelare som jag mött och överskattat lite för mycket de e:

Mr-ray

dels vill jag här påpeka att han e lite blåst då han om och om igen skickar 1 full off (hans enda) mot mej, han möter på en nitlott, bygger upp sitt off igen oskickar den mot mej igen.. han hinner inte växa något alls pga detta.. i början lyckades han med sin strategi väldigt bra måste jag säga, han slog ut flera off för mej och farmade flera byar men nu vet jag hur du kör granne ;)

den bästa spelaren på försvar:

denna spelaren har haft en satans massa incs ett bra tag, han har knappt fått någon assist och ändå har han klarat av de flesta attackerna.. för att klara av att ta han så va en viss person tvungen att fuska och backstubba han, spelaren som jag snackar om e:

Vinnie-
 

DeletedUser

Guest
Mr ray ville ju nolla dig ic3 men hade inte adel. Och sen så var det ju ingen som hjälpte till när han hade dig i schack...
 

DeletedUser

Guest
finns olika sätt att vara bäst på

smartaste spelaren:

har inte snackat eller mött så många i v6 men 1 spelare som jag mött och överskattat lite för mycket de e:

Mr-ray

dels vill jag här påpeka att han e lite blåst då han om och om igen skickar 1 full off (hans enda) mot mej, han möter på en nitlott, bygger upp sitt off igen oskickar den mot mej igen.. han hinner inte växa något alls pga detta.. i början lyckades han med sin strategi väldigt bra måste jag säga, han slog ut flera off för mej och farmade flera byar men nu vet jag hur du kör granne ;)

Då undrar jag varför man inte skickar ut 10 000 fejks som CarlBanan brukar göra? :p

Aja, Mr-Ray har jag inte hört talas om men gav han motstånd mot ic3 så är han nog en bra spelare trots allt :) Han har bara 3 byar nu så jag antar att det är DU - Ic3 som noblade upp hans byar? ;)
 

DeletedUser

Guest
benetus 100% på organisation
destino bästa ledare någonsin
 

DeletedUser

Guest
Min röst går på Clone021 då han är hyffsat grym på detta spelet enligt mig samt att han är jäkligt trevlig ;)
 

DeletedUser

Guest
Lägger min röst på Bengtarne, helt klart den bästa anfallaren i hela spelet!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Med lite hjälp skulle jag tro från JockDeRock

jag har inte adlat en enda by av han(pga moralen e kass och han har fått assist), och ska vi snacka hjälp så kan du ta o fråga mr-ray ist vem som skriker om hjälp i forummet.. hörde att han började gnälla om att flera attackerade han men de som e sant e att enbart jag attackerat han..

va bara tvungen att svara, men snälla gå inte offtoppic här med nu.. e de nått du undrar över kan du skicka pm..
 

DeletedUser

Guest
lägger min röst på Clone003 ic3 i egen hög person
som jag sagt innan vet inte mkt om han då jag aldrig slagits mot han eller med han för den delen men det jag sätt å hört så e d positivt i mina ögon
 

DeletedUser

Guest
Min röst lägger jag på Clone021, han var helt enkelt för bra för att någon skulle hindra honom från att komma upp i toppen igen...;)
 

DeletedUser

Guest
clone001 får min röst, synd bara att det är mongolid inställningar på denna server så man inte pallar att spela kvar.
 

DeletedUser

Guest
clone001 får min röst, synd bara att det är mongolid inställningar på denna server så man inte pallar att spela kvar.

En bra spelare presterar under alla förhållanden och anpassar sig till spelets miljö, förutsättningar och servers inställningar. Inte tvärtom. Att komma med ursäkten att serverns inställningar inte passar en när det går dåligt är bara en bortförklaring när man i själva verket själv inte är tillräckligt skicklig och erfaren för att anpassa sitt spel till dem.;]

Detta är min motivering till varför jag tycker att Clone021 (JockDeRock) än så länge är v6 bästa spelare då han även lyckats bra på v1 och v4 som har helt annorlunda serverinställningar.
 

DeletedUser

Guest
En bra spelare presterar under alla förhållanden och anpassar sig till spelets miljö, förutsättningar och servers inställningar. Inte tvärtom. Att komma med ursäkten att serverns inställningar inte passar en när det går dåligt är bara en bortförklaring när man i själva verket själv inte är tillräckligt skicklig och erfaren för att anpassa sitt spel till dem.;]

Detta är min motivering till varför jag tycker att Clone021 (JockDeRock) än så länge är v6 bästa spelare då han även lyckats bra på v1 och v4 som har helt annorlunda serverinställningar.

Vad snackar du om? Serverns inställningar är helt värdelösa, det som står om dom stämmer inte överens med hur dom funkar ute i världen, därför är det helt värdelöst och man orkar inte spela kvar.
Ingen ide du börjar dilla om olika världar och shizzle, jag börjar en värld om jag tycker världen verkar intressant, det var v6 tills jag råkade ut för en "bugg" som tydligen inte var en bugg enligt admin, eftersom det motsäger det som står i server inställningarna så orkar jag inte spela kvar då inställningarna inte va dom jag trodde och att jag inte tycker dom är nå roliga överhuvudtaget längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rockabilly1 skulle jag faktisk vilja få med bland dom bästa spelarna.
Han är en idealisk lagspelare som kan spelet nästan lika bra som de bästa.

När -mAd?- låg i krig mot Epic, Cafe och CP var han ensam med en till spelare ute i Cafe/CP's västra front.
Han slogs som ett djur, Ninjor och cloner försökte sno byar av honom men han deffade perfekt, ibland fungerade inte deffet och då snodde han åt sig byn sekunden efter med en full off-by och adel. En spelare som aldrig ger upp så fort det börjar gå lite uppför, han har slagits som ett djur och klättrat i mina ögon.
Han hade V6's bästa OBF ett tag har jag för mig. Han fick inte så mycket deff som han egentligen hade kunnat behöva, men han glänste och klarade sig med det han hade :).
Han är även en grym serverstartare då jag vill nästan tro att han var den första med en full off-by här på V6, och det har han även haft i starten på andra servrar har jag hört :)

En ruggigt skön person och god vän som jag haft turen att fått lära känna!
Eloge till dig min fränd!


(Men nu har jag dragit dig i OBF, HA :p)
 
Topp