FaG vs .:AA:.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad jag inte fattar är hur man kan stanna kvar i en stam som har en 14 åring som ledare?


The rim is waiting for you fags...
 

DeletedUser

Guest
jaha har visar gjort bort sig igen *suck*

ajja lycka till i erat såkallade krig visar du kommer behöva det
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Visar, tröttnar du aldrig på att faila? Jag hade bytt nick om jag va du för du kommer vara hatad resten av din tid på TW.
 

DeletedUser

Guest
Visar, tröttnar du aldrig på att faila? Jag hade bytt nick om jag va du för du kommer vara hatad resten av din tid på TW.

Hatad vet jag inte om han kommer att bli, han kommer nog att lära sig så småningom han också :)

Eller jag vet ingen historia där om han gjort någonting för att bli hatad...
 

DeletedUser

Guest
Haha den var bra HAHAHAHAAH skrattar på mig. Visar ?!? Haha han har gjort många grejer för att bli Hatad
 

DeletedUser

Guest
Oki Doki


1. så jävla UppKäftig
2. Feg om nån går på han så Skickar han pm till 20 Stamar typ
3. Tror han är så jävla bra


Och en till sak jag hatar han för och det är att han Förstörde Min stam
 

DeletedUser

Guest
Berätta gärna vad han har gjort :)

Jag kan väl börja lägga upp lite saker som han skickar runt i sin stam.. Ni som har hängt med här på forumet vet om att jag och Visar har varit i kontakt med varandra förut...

Det han inte vet är att jag spelar i hans stam med ett fake nick...

Give me sa:
visar idag kl 04:01
Jag vill att alla som kan skickar resurser till mig XD typ 1000av varje.
Så kan jag växa snabbt och bygga ett jävla försvar..För Som grundare och ledare så blir jag en jävla måltavla !


så skicka 1000lera , 1000trä , och 1000järn.

Ifall du inte har så mycket så skicka åtminstonde 500av varje !

Från en tråd som heter NiC skrev:


Miidaz på 18.01. kl 19:14 Citera
En allians med NiC vore väl inte helt fel? De ligger nära m.m.
Jag kan hjälpa till och prata med flera i NiC ang. allians om det behövs!


YNWA äger på 18.01. kl 19:16 Citera

Känner du nån där eller?

Miidaz på 18.01. kl 19:17 Citera

Ja, det gör jag. Känner ett x antal som är med där.

visar på 18.01. kl 19:18 Citera
snacka med dom då och be dom fixa något...

Miidaz på 18.01. kl 19:19 Citera
Iom. att jag inte är diplomat och precis gick med i stammen så vore det väl fel?
Men diplomaten kan ju skriva ett brev till deras diplomat. Och sen om det behövs
så kan jag dyka upp och hjälpa till.

visar på 18.01. kl 19:20 Citera
Våra diplomater sover så funderar på o byta till en som kan fixa bra allianser och IAP's som inte är onödiga...och är aktiv..så säg till ifall ngn är intresserad

Miidaz på 18.01. kl 19:21 Citera
Jag ställer gärna upp. :)

visar på 18.01. kl 19:22 Citera

skriv ett brev till mig och berätta om dig själv och dina erfarenheter ;)

trewqwerten på 18.01. kl 19:26 Citera

jag sover inte, men jag kan inte bara snacka med alla top 20-stammar utan jag måste kolla så dom ligger bra till på kartan och annat innan.

visar på 18.01. kl 19:27 Citera
DU SOVER ;) Du har varit diplomat rätt länge och har typ skaffat 1 enda allians..

zeroox på 18.01. kl 19:30 Citera
Håller med visar fullständig !!

visar på 18.01. kl 19:31 Citera
drar in hans privilegier och väntar på ansökan från någon "bättre"

zeroox på 18.01. kl 19:32 Citera
ska inte båda diplomater bort?

visar på 18.01. kl 19:33 Citera
har redan tagit bort den ene och nnu den andre..Ska göra mig själv till diplomat...Är mycket kunnig inom det ;)

zeroox på 18.01. kl 19:36 Citera
Bra, men Miidaz då?

visar på 18.01. kl 19:36 Citera
han är gay... nejmen jag vill vara diplomat
:p

Litet smakprov på Visar's fina ledarskap.. Finns hur mycket som helst av den här varan..
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
jag skulle lämna stammen direkt vem fan vill ha en ledare som byter diplomat typ 5 grr per månad och skriver att ha ska få resurser vilken egoist
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha, det var rolig läsning. Inte för att jag hatar honom för det då jag behöver bry mig, men de i hans stam borde verkligen söka till nått annat. Och vad är "zeroox" för fotslickare egentligen!?

Dock så fult att lägga ut sådant som borde vara hemligt i det allmäna forumet "obi wannaboneme" ;)
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
de sista du skrev hade du rätt i men Visar´s stam är kanske ett lätt farmings/adlings objekt för dom måste ju skicka resurser till Visar
 

DeletedUser

Guest
de sista du skrev hade du rätt i men Visar´s stam är kanske ett lätt farmings/adlings objekt för dom måste ju skicka resurser till Visar

Eftersom det är Visar de skickar resurserna till så blir det ju Visar som blir det fina farmningsbytet. Adlingsbyte får de andra bli.

MVH
:)
 

DeletedUser

Guest
Haha, det var rolig läsning. Inte för att jag hatar honom för det då jag behöver bry mig, men de i hans stam borde verkligen söka till nått annat. Och vad är "zeroox" för fotslickare egentligen!?

Dock så fult att lägga ut sådant som borde vara hemligt i det allmäna forumet "obi wannaboneme" ;)

Vadå? En sån spelare som Visar SKA hängas ut i stora forumet.
Det vore j*vligt taskigt att inte gå ut med sån här information så att ovetande spelare ska råka ut för en sån ledare som Visar.

Ni som fortfarande är kvar i FaG uppmanar jag till att internadla Visar så han lär sig en läxa.
 

DeletedUser

Guest
Måste dock säga att det kan varit det roligaste jag nånsin läst :p

Särkilt det där med att Miidaz ska bli diplomat, men sen struntar han i honom och gör sig själv till diplomat och säger att han är gay. Skratta så att jag fick tårar i ögonen :D
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker nästan att Visar borde byta nick så slipper han att bli utsatt för detta igen för han har verkligen gjort bort sig
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp