Yaks + RoS-T = TCO

DeletedUser

Guest
Tycker inte RoS ska tollerera detta, vill se lite action haha:D
 

DeletedUser

Guest
Nej, något krig har vi INTE planerat, men vi får väll se hur hjulet vrider sig ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är nog ingen hemlighet i det hela... Ni planerar att gangbanga LaD! Nu är det framme.

Btw Beaver, Danney länkade precis hur du ser ut! Finns bara ett ord: Nice!
 

DeletedUser

Guest
Danney kan ju komma förbi och se hur jag ser ut, frågan är bara om han kommer därifrån?
 

DeletedUser

Guest
8 månader 2 veckor 4 dagar 4 timmar 12 minuter och 10 sekunder.
 

DeletedUser

Guest
Hur länge har ni legat i toppen av de där 8 månader 2 veckor 4 dagar 4 timmar 12 minuter och 10 sekunderna?

Eller det var så länge TILL ni ska ligga där?

Jag hade gärna börjat anfalla er när ni är på väg att gå under :) En liten skjuts på vägen har aldrig skadat!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hur länge har ni legat i toppen av de där 8 månader 2 veckor 4 dagar 4 timmar 12 minuter och 10 sekunderna?

Eller det var så länge TILL ni ska ligga där?

Jag hade gärna börjat anfalla er när ni är på väg att gå under :) En liten skjuts på vägen har aldrig skadat!

Du kan besöka mig Anytime Syrran ;).



Btw Beavz, Jag chansar mer på 10 månader, 3 veckor, 6 dagar, 21 timmar, 13 minuter och 38 sekunder
 

DeletedUser

Guest
Men Beavz, ska du spräcka Fintarn & Co:s drömmar nu?

Fintarn & Co.... has a nice ring to it :D

Men ärligt talat, jag kan inte spela TW så snälla titta inte på mig som nästa mål :( Jag vill bara bygga mina byar i fred och kriga mot små spelare vars enda försvar är moralen. Låt mig vara? :confused:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fintarn & Co.... has a nice ring to it :D

Men ärligt talat, jag kan inte spela TW så snälla titta inte på mig som nästa mål :( Jag vill bara bygga mina byar i fred och kriga mot små spelare vars enda försvar är moralen. Låt mig vara? :confused:

Ska försöka ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu verkar RoS splittras, många har gått till KOL och de ligger nu 3a :)
 
Topp