Yaks + RoS-T = TCO

DeletedUser

Guest
Då har Yaks och RoS-T gått ihop och bildat TCO.

Då vi är två självständiga stammar kändes det helt rätt att starta upp som en egen stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var fan vad ni i TCO ska klydda till det för oss andra. Ändrar er hela tiden ^^

Ni går alltså ur RoS? Kommer ni att fortsätta kriga mot MR?
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Bra jobbat Beaver ;)

TCO kommer bli en stam att räkna med ffs :D
Duktiga spelare hela högen ^^
 

DeletedUser

Guest
Nej just nu vill vi bara genomföra mergen så smidigt som möjligt, men det känns som om någon säkert kommer att försöka naffsa på oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Så du hann före Beaver,ja lycka till.
Riktigt besviken på detta.
Allt verkade planerat från första stund.
Antar att man är lite för blåögd.
Ska sluta med det nu,vet vilka vänner vi har.
Ska nog inte skaffa sig fler.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du blev ledsen Canza, det var inte meningen.
Men känslan av att köra någonting själv > att ingå i familjer. Och det är hela stammens fasta tanke och då är det svårt att tygla dess önskemål.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja önska er lycka till jag med. Men jag har för många ärkefiender där i Danney, Fiskpatte m.fl. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja n3power dyker alltid upp när nåt negativt händer för ROS.
Säg inget mer ikväll är du snäll.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Ja n3power dyker alltid upp när nåt negativt händer för ROS.
Säg inget mer ikväll är du snäll.

Meh, Canza..
Nu ska du inte vara på det viset, jag sa ju bara vad jag tyckte om er.. (betyder inte att det stämmer right?) ^^
Och jag sa ju bara lycka till, vem har sagt att detta var negativt för er ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
För att jag är trött och besviken,man kan göra dumma saker då.
 

DeletedUser

Guest
Tror det var det enda rätta, vart riktigt förvånad när TCO blev RosT, men nu är ordningen återställd igen då? :D
 

DeletedUser

Guest
För att jag är trött och besviken,man kan göra dumma saker då.



Tycker detta är hiskeligt bra, hiskeligt är det rätta ordet för en sån här merge. Är du tillräckligt ARG för att starta krig med TCO? Är du det? Det är en fråga du måste ställa dig själv innan du beslutar dig för att besluta ditt beslut. Ta ett argo-meter test och bestäm dig därefter.

Over and out
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
:EGD


Tycker detta är hiskeligt bra, hiskeligt är det rätta ordet för en sån här merge. Är du tillräckligt ARG för att starta krig med TCO? Är du det? Det är en fråga du måste ställa dig själv innan du beslutar dig för att besluta ditt beslut. Ta ett argo-meter test och bestäm dig därefter.

Over and out

Vem är du elmlund? Det enda jag kommer ihåg från dig är att du en gång i tiden låg ca 2h ifrån mig och var med i TKOTRT.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
:EGD


Tycker detta är hiskeligt bra, hiskeligt är det rätta ordet för en sån här merge. Är du tillräckligt ARG för att starta krig med TCO? Är du det? Det är en fråga du måste ställa dig själv innan du beslutar dig för att besluta ditt beslut. Ta ett argo-meter test och bestäm dig därefter.

Over and out

Asså, Elmlund, vem f*n är du ?
Var kommer du ifrån, vilken värld ?
Du snackar rätt mycket har jag sett, skulle vara kul och se vem du var och om du kan spela :)

EDIT: F*n Pirlo var före mig :(
 

DeletedUser

Guest
Asså, Elmlund, vem f*n är du ?
Var kommer du ifrån, vilken värld ?
Du snackar rätt mycket har jag sett, skulle vara kul och se vem du var och om du kan spela :)

EDIT: F*n Pirlo var före mig :(

Tror mig bestämt att världen jag kommer ifrån heter jorden. Haha, det var lite komiskt.
 
Topp