X3M - Ett sjunkande skepp?

DeletedUser

Guest
Jag tkr fortfarande att Banana ska plocka 3XM medlemmarna som har flytt !

BFH skulle aldrig acceptera flyktingar ! då ska ni inte heller göra de! ;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
MYST = X3M = FAIL

Simpla meningar räddar inte er ifrån att icke hamna på fiendelistan Nova...:eek:


Vad du är söt då??!!:p

Jag har inte startat upp MYST för att hamna på den listan utan för att vi ska bli mer koncentrerade för bättre samarbete.
Och om det är någon som tror att alla är flyktingar i MYST så är det helt fel! Titta på bananas!!!
Då är de också flyktingar, isf.:rolleyes:

De hade samma idé, eller har jag fel?? Rätta mig då!!
 

DeletedUser

Guest
Vad du är söt då??!!:p

Jag har inte startat upp MYST för att hamna på den listan utan för att vi ska bli mer koncentrerade för bättre samarbete.
Och om det är någon som tror att alla är flyktingar i MYST så är det helt fel! Titta på bananas!!!
Då är de också flyktingar, isf.:rolleyes:

De hade samma idé, eller har jag fel?? Rätta mig då!!

Tyvärr så var det mycket mer än bara att vi ville bli mera organiserade. Den stora saken som gjorde att vi lämnade HRE var för att ledningen var inaktiv samt att det inte gick att ha skoj där.

Skoj att folk ser oss som förebilder dock och försöker göra en banakartong2 ;)

Urris!!
Blanda inte in v1 i v3!!!

Man får inte dubbelposta ;) Fast du har helt rätt i det du säger - blanda inte ihop världar.
 

DeletedUser

Guest
Ganska fränt att folk ser oss som flyktingar...
Vad hade vi att frukta när vi drog ifrån HRE?

Tvärtemot skapade vi oss fler fiender i samband med Banana födelsen.
Jaa och kolla nu hur det går för våra fiender *HOST* MYST *HOST*.

Ni kallar det flyktingar, Vi väljer att kalla det revolution.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Tyvärr så var det mycket mer än bara att vi ville bli mera organiserade. Den stora saken som gjorde att vi lämnade HRE var för att ledningen var inaktiv samt att det inte gick att ha skoj där.

Skoj att folk ser oss som förebilder dock och försöker göra en banakartong2 ;)



Man får inte dubbelposta ;) Fast du har helt rätt i det du säger - blanda inte ihop världar.


Miss av mig! Jag var lite snabb av svara, får kolla bättre nästa gång.:p


Kanske skulle ha tagit namnet "banankartong2" istället!!:D

Vi kommer också bli mer organiserade och ha ett bättre flyt mellan oss.

Men du, Wallin??
Varför bråka oss emellan, när det finns en hel del andra stammar att göra det med.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Ganska fränt att folk ser oss som flyktingar...
Vad hade vi att frukta när vi drog ifrån HRE?

Tvärtemot skapade vi oss fler fiender i samband med Banana födelsen.
Jaa och kolla nu hur det går för våra fiender *HOST* MYST *HOST*.

Ni kallar det flyktingar, Vi väljer att kalla det revolution.


*Nova dunkar CaMaRo i ryggen, så han hostar upp MYST igen*

Sant!
Då är vi det med!!!

Revolutionärer!!!!
 

DeletedUser

Guest
Miss av mig! Jag var lite snabb av svara, får kolla bättre nästa gång.:p


Kanske skulle ha tagit namnet "banankartong2" istället!!:D

Vi kommer också bli mer organiserade och ha ett bättre flyt mellan oss.

Men du, Wallin??
Varför bråka oss emellan, när det finns en hel del andra stammar att göra det med.

I våra ögon är ni X3M, även fast ni bytt namn. Duger det som anledning? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ojoj, synd att CCCP missar hela kakan. Bananerna har ju några fina byar som kanske borde adlas :)p). Samtidigt som X3M.. Myst.. ehh. Ja. Har ett par spelare som inte är så högt "värderade" i mina - och därmed våra - ögon.

Men, bor man en kontinent bort får man luta sig tillbaka och glädjas över att det finns krig på lite andra ställen också!
 

DeletedUser

Guest
Trevligt att se att våra röda bröder njuter av våra krig lika mycket som vi i Banana gör ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack Wallin bara för du sitter i forumet och hotar mig kommer jag inte in i nån stam som är med Top-20
 

DeletedUser

Guest
Tack Wallin bara för du sitter i forumet och hotar mig kommer jag inte in i nån stam som är med Top-20

Tror inte du kan skylla på wallin för det, du får skylla dej själv när du du visat för alla vilken "elit" spelare du är.

Att skapa en ny stam är ju ett bra sätt att se till att det blir rätt från början, hoppas ni lyckas lite bättre denna gång :) om ni nu överlever vill säga...
 

DeletedUser

Guest
men det låter verkligen skumnt när man skapar en ny stam med samma ledning och säger att alla diplomatiska relationer nollställs, borde man göra så nästa gång man hamnar i krig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men det låter verkligen skumnt när man skapar en ny stam med samma ledning och säger att alla diplomatiska relationer nollställs, borde man göra så nästa gång man hamnar i krig

Exakt, lätt det här spelet skulle vara då! :)
 
Topp