X3M - Ett sjunkande skepp?

DeletedUser

Guest
Tyckte det var mysko när självaste morad sökte till banana;

Wallin016 idag kl 12:32
glöm en dröm.
morad idag kl 11:06
jag vet att du inte gillar mig men jag kan förska iallafall....


kan jag joina Banana??

-----

Sen kollade jag in X3M's ranking men såg dom inte på top 20 - vart hade dom tagit vägen? Såg dock ett nytt namn där - MYST. Så kollade in MYST och ser massor utav gamla X3M spelare där - Någon som kan förklara varför ni lämnade X3M? ;D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Nej, wallin..
Du får ingen förklaring till din undran nu.

Kanske senare.;)
 

DeletedUser

Guest
Då kommer vi se MYST som X3M då - fast med ett annat namn bara. :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Nej det är inte samma, jag är i ledningen!!
Fast många gamla X3M medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Vad är skillnaden? :) Ser bara en massa X3M spelare som attackerade / scoutade en ur Banana.
 

DeletedUser

Guest
om det är gamla x3m medlemmar där så kan man se det som en merge så det är fortfarande krig... så länge du inte tar ut nova för då tar jag ut dig wallin :p
 

DeletedUser

Guest
Finner det ganska komiskt att en spelare som så mycket älskar sitt "X3M" får för sig att han får joina. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vad!!, om jag visste att alla skulle lämmna X3M så skulle jag inte vänta på att alla hade lämmnat
 

DeletedUser

Guest
vad!!, om jag visste att alla skulle lämmna X3M så skulle jag inte vänta på att alla hade lämmnat

image.php


=

1Vince_frost2.jpg



???
 

DeletedUser

Guest
Varför inte försöka överleva istället för att du ska köra kamikazeattacker mot A.I.E morad? Aja, nu är ju X3M ett minne blott så det är väll meningslöst o spekulera.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Då kommer vi se MYST som X3M då - fast med ett annat namn bara. :)


Fel, igen,Wallin...MYST är inte X3M!! Fast det kan verka så.

Samma sak hände när jag gick ur FP55 i v2 till DO. Titta nu hur det har gått för de stammarna.

Många som följde efter. Vet du varför??

Jag respekterar medlemmarna och de mig.
Jag gör alltid mitt bästa och ställer upp där jag kan.
:)
 

DeletedUser

Guest
MYST = X3M = FAIL

Simpla meningar räddar inte er ifrån att icke hamna på fiendelistan Nova...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Varför inte försöka överleva istället för att du ska köra kamikazeattacker mot A.I.E morad? Aja, nu är ju X3M ett minne blott så det är väll meningslöst o spekulera.

menar du honom jag anföll?? såg inte att han var med i A.I.E först senare
 

DeletedUser

Guest
menar du honom jag anföll?? såg inte att han var med i A.I.E först senare

hahaha, och det är därför ingen elit stam vill ha med dej. Roligt :)


OT,Bara för att flera X3M´spelare gått över till Myst så innebär ju inte det att det är samma stam, men visst det kan ju vara ett desperat förösk att komma undan.
 

DeletedUser

Guest
Såg nyss att X3M-A var större än X3M, heh! ;)


-=DMS=- är en medlem utav MYST nu så vi kommer behandla MYST likadant som vi gjorde med X3M :)
 
Topp