WHAT vs *SVEA*

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tror man kallar sånt expansion?
tror mer elr mindre alla förutan TCA as massvisa allys plockar av de då man får inget motståd och dde man plockar av får kicken direkt typ? ^^:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tror man kallar sånt expansion?
tror mer elr mindre alla förutan TCA as massvisa allys plockar av de då man får inget motståd och dde man plockar av får kicken direkt typ? ^^:rolleyes:

Japp, men enligt min vän så hade tydligen WHAT tajmat anfallen runt 01:00 tiden, alla hade hjälpt till med fakes osv. Det där är nog mer än bara vanlig expansion.

Men men. WHAT fortsätter att imponera. TTT och WHAT blir nog de två stammar som kommer att dominera K44.
 

DeletedUser

Guest
Städat undan lite inlägg eftersom de var offtopic, så var goda och håll er till ämnet tack :)
 

DeletedUser

Guest
okej ska göa det nu:)

jo de blir nog TTT och nån annan(?:confused:) som kmr dominera i k44 i framtiden, kan hålla med om det :p
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Pytsan..

NiC kommer att göra fetta megasuperduper u-svängen och invadera K44 inom 3,3 timmar!
 

DeletedUser

Guest
Pytsan..

NiC kommer att göra fetta megasuperduper u-svängen och invadera K44 inom 3,3 timmar!

Japp... Så är det. Med skrikande hollywood däck (dvs, taskiga fläktremmar) och fetaste bredsladden kommer NiC med Xenus baner i högsta hugg komma och kötta ner oss andra stackare som bara vill ha fred och leka simcity i K44.

Hmmm, vänta lite nu... Visst fan... Vi ligger ju i krig i K44, inte med NiC dock.

OT: Någon som märkt vad som händer med *svea* och co ???
Det har påbörjats en ny märklig trend i K44.
De en gång ledande stammarna i kontinenten faller neråt i ranking listan.

När jag uppmärksammade det hela tänkte jag i mitt stilla sinne..
WHAT ??? IS THE TRAIN COMING ALREADY ???


hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
Kriget kommer sluta som många säger... när WHAT försöker ta sig in i K43 blir dom adlade elr farmade... men i K44 kommer dom troligtvis vinna i... Alltså när dom börjar adla in sig till mig kommer dom få möta The allmighty BS95s Vrede!!!!
 

DeletedUser

Guest
Kriget kommer sluta som många säger... när WHAT försöker ta sig in i K43 blir dom adlade elr farmade... men i K44 kommer dom troligtvis vinna i... Alltså när dom börjar adla in sig till mig kommer dom få möta The allmighty BS95s Vrede!!!!

Jo, och grisar kan flyga & i helvetet är det enkelt att blanda isdrinkar.

Är ganska säker på att K44 kommer delas upp till en början av flera olika stammar. Blir nog mycket gränskrig här och där och till slut brakar några stammar ihop och då kommer vissa stammar se hur tåget tuffar in på stationen medans andra stammar kommer undra vad som hände :)confused:). ;)
 

DeletedUser

Guest
what adlar de gråa byarna i nordöstra k44 ^^

dom är sågott som körda
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WHAT
Players:

Side 2:
Tribes: *SVEA*
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 72
Sida 2: 33
Skillnad: 39

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 463,321
Sida 2: 204,426
Skillnad: 258,895

image.php



=================================================


Side 1:
Tribes: WHAT
Players:

Side 2:
Tribes: *SVEA*
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 4
Skillnad: 23

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 224,857
Sida 2: 33,824
Skillnad: 191,033

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måste gratulera till att WHAT fått in några anfall så de kan känna sig duktiga :p annars blir de ju så tystlåtna ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp