WHAT vs *SVEA*

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Forumsmoderatorn klagar, så vi får väl fortsätta här då ;)


Stats för senaste 48timmarna, WHAT har börjat trappa ner?

Side 1:
Tribes: WHAT
Players:

Side 2:
Tribes: *SVEA*
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 15
Sida 2: 17
Skillnad: 2

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 74,505
Sida 2: 52,788
Skillnad: 21,717

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42,416
Sida 2: 0
Skillnad: 42,416

image.php



SVEA verkar vara väldigt beskedliga med sina motanfall iaf..
 

DeletedUser

Guest
Stamrankning:
*SVEA* : 8 (2 410 539 TOTAL)
WHAT : 10 (2 025 333 TOTAL)

Opponenter Besegrade - Anfall:
*SVEA* : 7 (3 600 000)
WHAT : 8 (3 060 000)

Opponenter Besegrade - Försvar:
*SVEA* : 1 (2 410 000)
WHAT : 3 (2 200 000)

Tycker stamrankningen och OB-A är missvisande i detta fall. Tror att WHAT kommer ta många fler byar, dock kommer dem tröttna tillslut. Vore kul att se någon form av svar på de adlingar som skett, men verkar som *SVEA* har fullt upp med att adla Gråbyar. :p
 

DeletedUser

Guest
För att göra lite klart med vissa rekryteringar...
Det var planerat. Spelaren var helt enkelt besviken av olika orsaker och vi har fullt förtroende för denna spelare. Samtal har pågått under en period med spelaren och vissa planer gjordes innan det slutliga beslutet togs.

Dock ser jag inga problem alls med att plocka över fiende spelare till sin egen stam. Det är ju den enskiljde spelaren egna beslut vilket läger denna vill stå på. Det handlar ju om överlevnad i slutändan.
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Självklart finns det bortförklaringar till allt vännen, speciellt i ett situation som bådar undergång för stammen/spelarna.
Skicka mig gärna era diskussioner om ni inte har något speciellt att dölja, jag granskar med glädje dessa och ger dig mitt utlåtande gällande rekryteringarna från Svea som vi diskuterade i "rykten som går".
 

DeletedUser

Guest
Självklart finns det bortförklaringar till allt vännen, speciellt i ett situation som bådar undergång för stammen/spelarna.
Skicka mig gärna era diskussioner om ni inte har något speciellt att dölja, jag granskar med glädje dessa och ger dig mitt utlåtande gällande rekryteringarna från Svea som vi diskuterade i "rykten som går".

Anser inte att jag behöver ditt "godkännande" eller ditt utlåtande i saken.
Har redan sagt nog om det som det är.

För övrigt kan du fabla vidare och tycka vad du vill, tror dock att väldigt få är intresserade egentligen av dina små tafatta försök till provokation.

mvh
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Behöver Svea hjälp med något ställer ja upp :cool:

2 f.d NaR medlemar som ledare ju :) (Btw ni har en medlem som gör de sämsta hoten på länge, tror ni måste lära dem o genomföra sina hot också! )
 

badjeveln

New Member
Reaktionspoäng
0
Det där med spelaren som hoppa stämmer ju iofs.. Är man inte nöjd med stammen man är med i så... ja, man har ju ett val

Kan hålla med den spelaren lite vad denna tyckte..

WHAT är enligt mitt tycke en väl fungerande stam, även om vi är fiender så kan jag ju inte tänka mig snacka en massa skit om dom =)
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
För övrigt kan du fabla vidare och tycka vad du vill, tror dock att väldigt få är intresserade egentligen av dina små tafatta försök till provokation.

Jag och Pure Evil är intresserade?
Men vill du inte gå vidare med detta hoppar jag av diskussionen, då det inte finns något mer att diskutera utan ytterliggare information, men tror de flesta förstår resonemanget från "rykten som går".

På återseende
RxX
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag fattar inte varför ni ger ut så mycket information på globala forumet. Världen behöver inte veta att ni håller på att fredsförhandla.

Ett tips bara.

Jo vi bryr oss =/

Detta är politik och fredsförhandlingar är alltid roligt o se va som händer.

Ta ditt fail till nån annan tråd istället!

Hoppas Svea får skadestånd hehe.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har förstått av TTT är det ingen stam som kommer idka flykting härbärge ändå. Det är stand up guys som hellre förhandlar med yxorna än med pennan. Så det lär ju inte hända att dem plockar in dem som nu flyr *Svea*.

men tack för infot, tronicooz.
Nu vet vi att dom bara försöker vinna tid nu.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
TTT är en stam som söker spelare som kan kötta så skulle nån spelare med dom kvaliteerna ansöka till oss så klart vi tar oss en funderare om det e värt att ta in den spelaren lr inte om den kommer från SVEA....
 

DeletedUser

Guest
Henrik, henrik, henrik...

När ska du skriva ett inlägg där du har ett vettigt budskap.

Och vad menade du med "Ta ditt fail till nån annan tråd istället!".
 

DeletedUser

Guest
TTT är en stam som söker spelare som kan kötta så skulle nån spelare med dom kvaliteerna ansöka till oss så klart vi tar oss en funderare om det e värt att ta in den spelaren lr inte om den kommer från SVEA....

Med andra ord så är ni en flykting förläggning.. =)
Det var ju tråkigt att höra.. Trodde TTT var seriösare än så.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Vad andra stammar tror struntar i helt enkelt :)

Vi kör våran strategi helt enkelt som kommer löna sig i slut ändan..
Och sen vet ni inte vad vi har för kontakter med SVEA heller...

Säger inget mera nu
 

DeletedUser

Guest
Hettar till.

Av den korta tid jag var på v7 fick jag ett bra intryck av WHAT.. så lycka till WHAT !
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Ni har nog rätt jag skrev för mycket och får ursäkta mig (man lär sig av sina misstag brukar man säga)
Tar bort den tidigare texsten men det lär ändå vara onödigt eftersom alla som vill läsa den har redan läst den. Min tidigare argument att "NI" kikar spelare som vi adlar var främst riktat mot latexs men iallafall en gång i WHAT. Och ja det är VAPENVILLA men det förhandlas just nu
som sagt man man lär sig av sina misstag
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp