WCW vs Tjekan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att jag tycker det här är lite lustigt.
När Wcw drog upp statistik mot GOTH som visade att GOTH förlorade väldigt mycket så sades det; 'Krig avgörs inte på en dag'. Nu när det går åt andra hållet och Wcw förlorar en del så postas motsatta siffror och då.. då är det minsann så att Fred kör över Wcw totalt.
Nu avgörs tydligen kriget på ett par dagar... eller?

japp tydligen förlora vi kriget efter ett par dagar , det var ju skit då
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Patetiskt utav WCW att förlora med så många spelare och poäng. Kan ni ens lira? :confused:

Starkt jobbat Fred!

Personer som inte själva deltar har alltid en åsikt, egentligen vet dom inte ett smack om vad som pågår så dom borde istället ta sig en ordentlig titt på sig själva och fundera ut hur patetisk vissa av deras egna uttalande kan bli!

Det är desamma som att sitta framför TV:n å kommentera Real Madrids fotbollsmatcher å bli förbannad varför dom inte spelar bättre...inte fan skulle den lille feta fan som sitter framför TV göra det bättre själv!
 

DeletedUser

Guest
Personer som inte själva deltar har alltid en åsikt, egentligen vet dom inte ett smack om vad som pågår så dom borde istället ta sig en ordentlig titt på sig själva och fundera ut hur patetisk vissa av deras egna uttalande kan bli!

Det är desamma som att sitta framför TV:n å kommentera Real Madrids fotbollsmatcher å bli förbannad varför dom inte spelar bättre...inte fan skulle den lille feta fan som sitter framför TV göra det bättre själv!

Skillnaden är att jag skulle göra det bättre än dom flesta i WCW ;)

Problemet med er familjestammar är att ni inte märker hur fel det är att vara 250 spelare emot 50, eller 180 miljoner poäng emot en stam på 60 miljoner. Ni anser sånt är fair, well, det är det inte.

Sedan att ni förlorar med hur stora nummer som helst gör er patetiska. Väldigt patetiska.
 

DeletedUser

Guest
man får ju ta i åtanke att det är svårare att få till bra, organiserade anfall när man har 4-5 stammar att hålla reda på, och flera hundra (tror jag) medlemmar. Fred har sina 67 medlemmar, där det är hyffsat bevisat att alla vet vad de håller på med. det ger dem ett smärre övertag ur den syvinkeln. Sen har WCW BRA många fler byar att bli av med innan de är nere för räkning, vilket är till deras fördel.
 

DeletedUser

Guest
jo jag betvivlar att FRED tar alla våra 18 000 byar , var det så alla sa?

så att säga att FRED vinner är svårt , det kommer ta enorm tid , ni som säger att FRED redan vunnit vet inte vad ni pratar om då , många spelare vet hur lång tid det tar att ta byar

tiden är allas största fiende

men alla har ju dömt WCW till att förlora . så ja vi är väl körda nu då och alla byar tagna innan måndag eftersom ni dömt oss

vad jag sett går FRED på K stammarna i K24 området och många av oss ligger i K43 ,K44 området

mina adlar når tex inte 3 kontineter bort tyvärr


alla tror bara för att vi är en familjestam så har vi förlorat redan , men men vi får se

ni såg ju hur det gick med NoD när det gick bra för oss vart det en IAP , vad säger att de inte blir samma sak här ? dessutom lyser xray med sin frånvaro och vad jag vet så har vi inte hört ett pip från honom , sen tappa väl FRED 2 spelare med nu som vart gråa i norra området
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
ni såg ju hur det gick med NoD när det gick bra för oss vart det en IAP , vad säger att de inte blir samma sak här ? dessutom lyser xray med sin frånvaro och vad jag vet så har vi inte hört ett pip från honom , sen tappa väl FRED 2 spelare med nu som vart gråa i norra området


Nu är ju du ingen ledare inom WCW, så det du säger tas inte på allvar.
Men, om nu WCW ledarna inte hade velat ha en IAP, så hade det fortfarande varit krig idag.

Hör med dina ledare först om varför en IAP uppstod innan joddlar iväg med orden..
Vi i NoD gillar inte när man joddlar.
Speciellt inte med falsk ton, och är därmed villiga att bryta IAP om detta skulle fortgå.

Samtidigt vet jag , att du ej har mandat nog att föra din stams talan
Och det vore väl synd om du lyckades krångla till det för ytterligare en stam.

Nästa hållplats: Stribe? ;)
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
jo jag betvivlar att FRED tar alla våra 18 000 byar , var det så alla sa?

så att säga att FRED vinner är svårt , det kommer ta enorm tid , ni som säger att FRED redan vunnit vet inte vad ni pratar om då , många spelare vet hur lång tid det tar att ta byar

tiden är allas största fiende

men alla har ju dömt WCW till att förlora . så ja vi är väl körda nu då och alla byar tagna innan måndag eftersom ni dömt oss

vad jag sett går FRED på K stammarna i K24 området och många av oss ligger i K43 ,K44 området

mina adlar når tex inte 3 kontineter bort tyvärr


alla tror bara för att vi är en familjestam så har vi förlorat redan , men men vi får se

ni såg ju hur det gick med NoD när det gick bra för oss vart det en IAP , vad säger att de inte blir samma sak här ? dessutom lyser xray med sin frånvaro och vad jag vet så har vi inte hört ett pip från honom , sen tappa väl FRED 2 spelare med nu som vart gråa i norra området

Man behöver inte radera en stam från världen för att vinna ett krig.

Tyskland förlorade ju världskriget, men såvitt som jag vet, så existerar de fortfarande.

Som sagt. Man behöver inte radera hela WCW för att vinna ett krig, det gäller bara att sätta er på plats. :)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Skillnaden är att jag skulle göra det bättre än dom flesta i WCW ;)

Problemet med er familjestammar är att ni inte märker hur fel det är att vara 250 spelare emot 50, eller 180 miljoner poäng emot en stam på 60 miljoner. Ni anser sånt är fair, well, det är det inte.

Sedan att ni förlorar med hur stora nummer som helst gör er patetiska. Väldigt patetiska.

grejjen är väl ändå att ALLA som är kvar i familjestammar klarat det bättre än dig? Hur du än vrider å vänder på det så är du ute ur spelet och dom är kvar.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Skillnaden är att jag skulle göra det bättre än dom flesta i WCW ;)

Problemet med er familjestammar är att ni inte märker hur fel det är att vara 250 spelare emot 50, eller 180 miljoner poäng emot en stam på 60 miljoner. Ni anser sånt är fair, well, det är det inte.

Sedan att ni förlorar med hur stora nummer som helst gör er patetiska. Väldigt patetiska.

Du missar däremot en stor sak. I fred har ni lyckats samla alla era bra spelare i en stam. En familjestam har spridit ut sina, dessa har tyvärr spelare som inte alltid presterar lika bra. Vilket resulterar att ni har fler lätta byten än vad dem har.

Däremot. Vad ska Fred göra när det är slut på lätta byten? ^_^

Ps. Märkte att mitt post formulerats som att jag förutsatt att du varit medlem i Fred. Medans ditt post är skrivet i ett perspektiv som förutsätter att du inte är medlem. Bortse bara från min lite dumma formulering och håll till poängen. Ds.

Ps2. Haha. Innan någon påpekar. "mitt" och "ditt" kan låta fel. Men är faktiskt rätt om man tänker efter XD Ds.
 
Senast ändrad:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Skillnaden är att jag skulle göra det bättre än dom flesta i WCW ;)

Problemet med er familjestammar är att ni inte märker hur fel det är att vara 250 spelare emot 50, eller 180 miljoner poäng emot en stam på 60 miljoner. Ni anser sånt är fair, well, det är det inte.

Sedan att ni förlorar med hur stora nummer som helst gör er patetiska. Väldigt patetiska.

Årets, för att inte säga årtiondets motsägelse!
*
Först e det fel att vi är fler för det är orättvist, sedan får vi stryk fastän vi är fler och du är ändå inte nöjd!?
*
*
*
*
Så om vi kickar merparten så vi bara blir 50 kvar(så det blir likvärdigt enligt din logik), skulle då inte resultatet bli att vi förlorar ännu större/snabbare och på vilket sätt skulle detta tillföra spelet något.
*
*
Slutsats: Om din logik/tycke får råda ska alla ha samma antal spelare för att det ska vara rättvist, utan hänsyn till erfarenhet/skills/online time etc…… å då blir allt frid å fröjd, dohhhhhhhh!
*
*
Alla med *någorlunda vett förstår att detta inte skulle fungera då en stam såsom FRED har en memberbase som vida överstiger det mesta när det gäller erfarenhet etc av detta spel…..så att likställa endast antal medlemmar *borde vara som att likställa en fjant med dig!
*
*
När du skriver som du gör så försöker du samtidigt förlöjliga övriga forum läsare….men jag kan garantera dig dom är inte så bakom flötet som du tror…….


Btw Mr know it all: we're losing nothing!
 

DeletedUser

Guest
Angående hela tanken kring familjestammar grundas på feghet redan från start.
Antalet tillåtna medlemmar per stam finns där av en orsak. Annars hade det ju inte funnits någon gräns för det, eller hur ???

Att sitta och sen gnälla över att man får stryk utifall villkoren skulle vara desamma. Dvs, lika många medlemmar och en likvärdigt antal byar är bara tecken på dåliga förlorare.

MotoX, du nämner nåt om att erfarenheten skulle väga upp mot poäng övertag osv, osv. Om jag nu förstod dig rätt.

Den logiken innebär att Danmarks hockeylag borde få ha 30 spelare i hockeyrinken när de spelar mot Canadas eftersom Canadas hockey lag är så pass mycket bättre.

Nä, hur ni än försöker vrida och vända på detta i den infallsvinkeln kommer ni aldrig kunna rättfärdiga er ståndpunkt.
Nä, spela på lika villkor och mäta sina krafter på lika villkor är det enda rätta egentligen. Det ger segersötman en mer sötare och behagligare smak. Och även förlustens bittra smak blir inte så bitter då man med rent samvete kan säga att motståndarna helt enkelt var bättre.

Tyvärr kommer familjestammar aldrig få uppleva den typen av seger eller gagna respekt från sin omgivning. Sad, but true.
 

DeletedUser

Guest
Angående hela tanken kring familjestammar grundas på feghet redan från start.
Antalet tillåtna medlemmar per stam finns där av en orsak. Annars hade det ju inte funnits någon gräns för det, eller hur ???

Att sitta och sen gnälla över att man får stryk utifall villkoren skulle vara desamma. Dvs, lika många medlemmar och en likvärdigt antal byar är bara tecken på dåliga förlorare.

MotoX, du nämner nåt om att erfarenheten skulle väga upp mot poäng övertag osv, osv. Om jag nu förstod dig rätt.

Den logiken innebär att Danmarks hockeylag borde få ha 30 spelare i hockeyrinken när de spelar mot Canadas eftersom Canadas hockey lag är så pass mycket bättre.

Nä, hur ni än försöker vrida och vända på detta i den infallsvinkeln kommer ni aldrig kunna rättfärdiga er ståndpunkt.
Nä, spela på lika villkor och mäta sina krafter på lika villkor är det enda rätta egentligen. Det ger segersötman en mer sötare och behagligare smak. Och även förlustens bittra smak blir inte så bitter då man med rent samvete kan säga att motståndarna helt enkelt var bättre.

Tyvärr kommer familjestammar aldrig få uppleva den typen av seger eller gagna respekt från sin omgivning. Sad, but true.



säger deus som själv hade familjestam :) och som flyr ifrån sina medlemmar så fort det börjar hetta till lite , det är nu andra gången du flyr ifrån goth , som ledare för goth så skulle jag skämmas om jag vore dig , en ledare stannar och slåss till slutet men du lägger benen på ryggen , det är mer ryggrad i dom medlemmarna som är kvar i goth än vad du någonsin kommer att ha , därför goth går under tack vare att dom hade en kass ledare som inte kan sköta sina diplomatiska kort rätt och som flyr vid första bästa tillfälle ,
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
säger deus som själv hade familjestam :) och som flyr ifrån sina medlemmar så fort det börjar hetta till lite , det är nu andra gången du flyr ifrån goth , som ledare för goth så skulle jag skämmas om jag vore dig , en ledare stannar och slåss till slutet men du lägger benen på ryggen , det är mer ryggrad i dom medlemmarna som är kvar i goth än vad du någonsin kommer att ha , därför goth går under tack vare att dom hade en kass ledare som inte kan sköta sina diplomatiska kort rätt och som flyr vid första bästa tillfälle ,

Spelarna "rymde" pga att de ville jämna ut oddsen lite. Det blev långtråkigt att slå sönder er stackare. :)
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Angående hela tanken kring familjestammar grundas på feghet redan från start.
Antalet tillåtna medlemmar per stam finns där av en orsak. Annars hade det ju inte funnits någon gräns för det, eller hur ???

Att sitta och sen gnälla över att man får stryk utifall villkoren skulle vara desamma. Dvs, lika många medlemmar och en likvärdigt antal byar är bara tecken på dåliga förlorare.

MotoX, du nämner nåt om att erfarenheten skulle väga upp mot poäng övertag osv, osv. Om jag nu förstod dig rätt.

Den logiken innebär att Danmarks hockeylag borde få ha 30 spelare i hockeyrinken när de spelar mot Canadas eftersom Canadas hockey lag är så pass mycket bättre.

Nä, hur ni än försöker vrida och vända på detta i den infallsvinkeln kommer ni aldrig kunna rättfärdiga er ståndpunkt.
Nä, spela på lika villkor och mäta sina krafter på lika villkor är det enda rätta egentligen. Det ger segersötman en mer sötare och behagligare smak. Och även förlustens bittra smak blir inte så bitter då man med rent samvete kan säga att motståndarna helt enkelt var bättre.

Tyvärr kommer familjestammar aldrig få uppleva den typen av seger eller gagna respekt från sin omgivning. Sad, but true.


”Lika villkor” nu är du allt ute å seglar din optimistjolle.........


Detta spel likväl som andra spel i denna kategori kommer aldrig att spelas på lika villkor å jag ska försöka förklara så även du förstår.


En stam såsom FRED tar inte in vilka spelare som helst utan endast spelare som håller en viss ”kvalité” (ordet kvalité får jag utveckla en annan gång)
En familjestam tar i princip emot alla ansökningar........vilket i sin tur borde innebära att familjestammen ovillkorligen aldrig kan ha samma standard av bra spelare, right!?
Detta vet du men ändå kommer du hit å posterar denna smörja........



Och eftersom både du å jag vet detta så varför in i helv..... ska du nämna att lika antal spelare i 2 olika stammar spelar på samma villkor... för så är ju inte fallet i dag.

Dessutom vet merparten av forumläsarna detta också....så vem försöker du egentligen lura?

Danmarks hockeylag skulle lätt kunna vinna både VM/OS om de fick ta in de bästa i sitt lag!


BTW, we're losing nothing!
 

DeletedUser

Guest
En stam såsom FRED tar inte in vilka spelare som helst utan endast spelare som håller en viss ”kvalité” (ordet kvalité får jag utveckla en annan gång)
En familjestam tar i princip emot alla ansökningar........vilket i sin tur borde innebära att familjestammen ovillkorligen aldrig kan ha samma standard av bra spelare, right!?
Detta vet du men ändå kommer du hit å posterar denna smörja........

Så det du faktiskt sitter och medger är att ni är sopor medans Fred vet hur man spelar ??? Men det har ju jag iofs sagt hela tiden. WCW suger. Gott att höra det från en WCW spelare, bara. =)

OT: Danmark skulle aldrig kunna vinna VM/OS för dem kan ju enbart ta in danska medborgare.. Regler vettu... Men det kanske inte du blivit upplyst om.


Boman, du är som alltid helt clueless vad som egentligen sker bakom kulisserna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så det faktiskt sitter och medger är att ni är sopor medans Fred vet hur man spelar ??? Men det har ju jag iofs sagt hela tiden. WCW suger. Gott att höra det från en WCW spelare, bara. =)

OT: Danmark skulle aldrig kunna vinna VM/OS för dem kan ju enbart ta in danska medborgare.. Regler vettu... Men det kanske inte du blivit upplyst om.


Boman, du är som alltid helt clueless vad som egentligen sker bakom kulisserna.


jasså jag tror nog inte det , jag vet mer än vad du tror som vanligt :)
 

DeletedUser

Guest
säger deus som själv hade familjestam :)

Det var ju därför GOTH upplöste sina systerstammar och akademier. För att vi ville vara en familjestam. Varför tror du vi lämnade familjestams systemet ??

Sen sålde ni er egen systerstam för att dom inte ville ha er fula profilbild i sin profil... Snyggt... Skyller på att EN spelare i stammen var stygg och hemsk mot er... jag vet vad Perelius gjorde... men jag betvivlar att du vet det.
 

DeletedUser

Guest
Så trött på gnällandet om attd et är fegt att vara fler än andra. Va fan det är ett krigsspel och alla krigar väl efter sina förutsättningar?

Dessutom haltar familjestamms hatarnas logik då de i ena stunden säger att det är så jävla uselt att vara flera och i nästa stund så är det orättvist:confused:

Folk spelar efter sina förmågor och förutsättningar, vissa i tajta småstammar och vissa i megastammar. Fattar inte vad gnällandet består av, ifrån båda sidor. Kan hålla med om att det blir konstigt då man hävdar att en fight mellan en "småstam" och en familjestam är en "en fair fight" (finns inga fairfights i tw).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp