WCW-tråds fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
De statsen kom nog som en blixt från en klar himmel för WCW! ;)
Det blir en rolig sommar tror jag! :cool:
 

DeletedUser

Guest
man får väl räkna med att det finns ett gäng med noobs som vill åka snålskjuts till WCWs vinst i v3...:D
 

DeletedUser

Guest
ja och vem är det som startar alla nya små wcw stammar ? inte är det nån ifrån oss iallafall , det är väl snarare fiende sidan som gillar att jävlas med att starta små wcw stammar och påstå att dom tillhör övriga wcw ,
 

DeletedUser

Guest
Visst är det så Boman. Sen samarbetar vi med wcw och motarbetar MASH. Jag har själv startat tre stycken stammar av denna anledning.
 

DeletedUser

Guest
och jag har startat 2 för att kunna komma åt midker till slut genom att först krossa mash genom mina 2 mini stammar, MORAL is the king

fast o andra sidan skulle jag inte vara förvånad ifall det är wcw gänget som startat sina 234:e akademi för att kunna få dominans..
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Varför vara så hårt på WCW egentligen?

Just nu är det så vitt jag vet 4 vs 3 stammar?


1, 3, 16, 17 vs 2, 4, 24

417,598,936 poäng vs 293,588,228 poäng

Vill då ändå påstå att kriget ligger ganska jämt i det avseendet? Med tanke på vad vi sett V3 köra med tidigare så.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte om jag kan kalla det dubbelt upp.

400M vs 300M är ju ganska jämnt ju. 100% vs 75%. Lycka till att få att jämnare krig i V3 xD
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Varför vara så hårt på WCW egentligen?

Just nu är det så vitt jag vet 4 vs 3 stammar?


1, 3, 16, 17 vs 2, 4, 24

417,598,936 poäng vs 293,588,228 poäng

Vill då ändå påstå att kriget ligger ganska jämt i det avseendet? Med tanke på vad vi sett V3 köra med tidigare så.

Men saken hör till att vissa hoppar in o ut ur wcw...
Gör vi en lyckad offensiv o börjar plocka byar så byter spelaren till en annan stam och bygger upp sig o hoppar sedan tillbaka till wcw...

Detta syns inte i statistiken men är väldigt enerverande...

Plus att de har många stammar som inte är med i "öppet" krig utan bara bistår med deff!

Sen är ju antalet aktiva större än poängskillnaden... Vilket inte heller syns...
många små saker blir till en stor fördel!

men vem har sagt att krig vinns ärligt? :cool:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kollade både -K's och -MA's stambyten. Tror inte ditt argument egentligen är så starkt som du tror.

Sen aktivitet? Jag hoppas jag missuppfattade vad du syftade på där... menar du att bara för att ena sidan är mer aktiv så blir allt helt plötsligt orättvist?

Aktivitet är nog en sak man nog får ha till sin fördel om man lyckas överlista på den fronten tycker jag allt.

EDIT: För att klargöra med stambyten. Det va väl ett par för -MA's del, men om du kollar noga så vart bytena i princip alla fall med -B, vilket är med räknat i statistiken. Samma som om Stribe och MASH skulle byta spelare typ.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Rekommenderas att kolla antal användare + byantal i båda lägren.
VVV och OC finns också kvar... Räknar man med StribA så kan man lika gärna räkna med dem också, kriget börja ju med VVV, som flydde in i WcW-familjen. Som i sin tur valde att försvara flyktingarna.

Samt att kolla upp om någon av grupperingarna får in deff av någon...!
Bryr mig inte om till vems fördel ovanstående är till, men ska man börja jämföra kan man lika gärna jämföra allt och inte "valda delar".

Nu nalkas sommaren, kommer helt klart bli intressant detta!
Själv kommer jag följa det ifrån brassestolen nere på stranden!

Tata!
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Om man ska vara petig så gick VVV med i WCW innan kriget startade ;)

Sen finns det typ inget kvar utav VVV och OC?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Stämmer nog. Men det ända som detta möjligen gjorde va att påskynda något som redan va planerat. För som det påståtts flertal gånger tidigare, så vart en merge sedan länge planerad. Troligen pga att i princip hela VVV's ledning hade planer på att sluta spela, skulle jag tro xD

Dock är detta ett gammalt ämne? =P Samt lite smått OT! xD
 

DeletedUser

Guest
Om man ska vara petig så gick VVV med i WCW innan kriget startade ;)

Sen finns det typ inget kvar utav VVV och OC?

Finns det mycket kvar av StribA då!?
Kolla gärna TW-stats över StribAs situation...
OC är ju större än StribA dessutom.

Stämmer nog. Men det ända som detta möjligen gjorde va att påskynda något som redan va planerat. För som det påståtts flertal gånger tidigare, så vart en merge sedan länge planerad. Troligen pga att i princip hela VVV's ledning hade planer på att sluta spela, skulle jag tro xD

Ja och vid mergen så började det fumlas med att lova ut spelare, lova saker till höger och vänster, det var inte allas konflikt o.s.v. Till sist braka det ihop och det blev det krig vi ser nu.

Yes, de säger att en merg var länge planerad, irl-polare som var med i VVV säger något helt annat. Så, vem litar man på då!?

OT? Njae... allt är väl relativt.
Det är väl som i spelet, den med flest poäng vinner va? :cool: :rolleyes:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Yes, de säger att en merg var länge planerad, irl-polare som var med i VVV säger något helt annat. Så, vem litar man på då!?

Mergen hölls väl hemligt för att undvika läckage. Inte många i VVV visste om den. Men själv hade jag hört talas om den i 2 månader eller så innan det skedde.

Kanske VVV bara passade på att dra nytta utav ett rykte? Eller så stämde det? Dock så vill jag påstå att jag litar på det jag fick höra ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp