WAR vs A.X.E

DeletedUser

Guest
wiii AXE , finns inte mer :rolleyes: var är gudarna :p

humm jag tror dom van OS guld i 100m :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
DM beslutade ju igår kväll att gå ut i krig mot WAR idag 21.00(eller iaf de stora spelarna i ringen, de i bollen antingen sökte till WAR eller förklarade att de ej ville ha krig) men de blev väll lite överrumplade när jag förklarade krig åt dem tidigare än planerat så de ej hann deffa upp de sina och prägla klart sina adlar.

nå nu kan jag inte se att någon av våra medlemmar har gått med i WAR en del har valt att murga med våra nära kära allierade stammar.... två block tonnar upp sig i världs politiken i värld4... två allianser på ena sidan dom tre största stammarna och på andra sidan merparten av stammarna topp 20.... mycket intressant.

Ett nytt kallt krig.. jag följer då våran DM ledning till sista blodsdroppen.

väll möt! Martin alias Reinhart.
 

DeletedUser

Guest
nå nu kan jag inte se att någon av våra medlemmar har gått med i WAR en del har valt att murga med våra nära kära allierade stammar.... två block tonnar upp sig i världs politiken i värld4... två allianser på ena sidan dom tre största stammarna och på andra sidan merparten av stammarna topp 20.... mycket intressant.

Ett nytt kallt krig.. jag följer då våran DM ledning till sista blodsdroppen.

väll möt! Martin alias Reinhart.

Sa jag att vi tagit in spelare från DM? Det var folk som skulle söka sig till en annan stam som vi ej har något emot men varför skulle vi ta in spelare som inte platsar när vi istället kan ta deras byar? För mig är det helt oförståligt.
 

DeletedUser

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=quL4Q3hnYKQ

Rulla in en boll i värld 4...
Vi ska fixa till en noblings-fest

hehe joo du en stor boll har vi AXE finns inte.

AXE ledare hur kunde ni göra så mot DM att blanda in dom sen springa från kriget och låta DM som hjälper er :eek:

mycket dårlig still tycker jag från gammla AXE spelare att göra så det är ju synd om DM nu :cool:

jag visste att ni ville ha det så AXE att blanda någon och sen springa, JAWS var nära på att blanda sig men dom var smartare en så.

Stor respekt till JAWS diplomater som inte tog in sin stam in i döden som DM gör :cool:
 

DeletedUser

Guest
Får ju dock påpeka att respekten går även till DM som ställde upp för sina allierade, respekten faller dock på den andra stammen i det här dramat.
 
Topp