WAR vs A.X.E

DeletedUser

Guest
Tycker att det är duktigt dåligt av A.X.E-spelare att gå till -=AT=- och lämna sin stam i sticket bara för att det börjar se hotfullt ut.

Är det sådanna spelare -=AT=- eller någon annan stam vill ha?
Men det klart, dom har ju tagit våran 3:e placering.

Jag ser det som självklart att den stam som tagit emot en föräddare under ett krig. också efter kriget adlar bort denne. Det är ju en person som man uppenbarligen inte kan lita på när man behöver denne, bättre då att adla byarna och att dom tillfaller lojala spelare...

Saker händer... vänta och se.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser det som självklart att den stam som tagit emot en föräddare under ett krig. också efter kriget adlar bort denne. Det är ju en person som man uppenbarligen inte kan lita på när man behöver denne, bättre då att adla byarna och att dom tillfaller lojala spelare...

Saker händer... vänta och se.

Vad ska vi vänta på? Att Dm ska gå in i kriget? Ingen nyhet?

Att den andra stammen (eller ska vi säga de andra, definitionsfråga...) oxå funderar på att gå in?

Tja de som behöver vänta och se är knappast vi, har du min vän någon aning om vad vi kommer kontra med?
 

DeletedUser

Guest
Rovet, du är en stygg pojke! ;)

Jag syftade inte på dig när jag sa det om hatkrig, de jag menar är Nudelpojken, agersand och de andra små flyktingarna. Antar att de var dem som fick WAR att starta detta kriget.

Yepp, jag och wc-nudeln gick rakt in i WAR och krävde ett krig mot AXE annars så skulle vi gå tillbaka till Ninjas och kalla in R-GOTH och de andra och helt enkelt ta hela WAR. Precis så var det och alla förstod ju att vi två + 2 till aktiva i Ninjas och lite spelare från R-GOTH som låg perfekt till utan problem hade kunnat nobla bort hela WAR så de gick med på en offensiv. Hade ju inget med att ni tänkte gå på Remington67 eller att ni rent allmänt expanderade och vår info sade att ni var svara just nu vilket var precis rätt.

Ang off så har väll electroj, henke och Wennerblom iaf slösat 70% av sitt off minst jag har förlorat, hm, kanske 2000 farmplatser i de 2 byarna jag tog av henke och de jag tog av acera. Lär väll förlora mer inom en snar framtid men då lär också AXE förlora deff så det är lika illa.
 

DeletedUser

Guest
Listen up folks, tänkte köra en ny variant och förklara krig åt en annan stam mot oss! Härmed förklarar DM med systerstammar och diverse annat löst folk i kretsarna runt fullskaligt krig med WAR! Meningslöst o vänta till 21.00 med o förklara kriget anser jag.

Lycka till på slagfältet DM med systerstammar och allierade!
 

DeletedUser

Guest
Vad ska vi vänta på? Att Dm ska gå in i kriget? Ingen nyhet?

Att den andra stammen (eller ska vi säga de andra, definitionsfråga...) oxå funderar på att gå in?

Tja de som behöver vänta och se är knappast vi, har du min vän någon aning om vad vi kommer kontra med?

Med citat "de andra" slut citat... menar du KGB och JAWS bland annat antar jag...och då har balansen tippat rejält +DM också om man ska tolka dig rätt rovet.

Jag har inget sagt eller gjort... jag är bara en lojal lagspelare hellre dör jag än sviker mitt land "stam"... och det kanske framgår av minna synpunkter på förädare i mitt inlägg. Jag har inte spelat så länge därför starta jag en bra bit ifrån mitten, hade jag starta i början hade jag kanske varit betydligt större eller varit utrotad vid det här laget. Men det får vi aldrig veta.
Värld 4: DM
Värld 5: WFH

MVH Martin alias Reinhart.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Med citat "de andra" slut citat... menar du KGB och JAWS bland annat antar jag...och då har balansen tippat rejält +DM också om man ska tolka dig rätt rovet.

Jag har inget sagt eller gjort... jag är bara en lojal lagspelare hellre dör jag än sviker mitt land "stam"... och det kanske framgår av minna synpunkter på förädare i mitt inlägg. Jag har inte spelat så länge därför starta jag en bra bit ifrån mitten, hade jag starta i början hade jag kanske varit betydligt större eller varit utrotad vid det här laget. Men det får vi aldrig veta.
Värld 4: DM
Värld 5: WFH

MVH Martin alias Reinhart.

Nejdå, han menar inte KGB eller JAWS och någon balans som blivit tippad finns ej heller i sikte.

DM har ju redan gått in i kriget, det framgår ju med all tydlighet i deras krigsförklaring här ovan och ja, du hade nog inte levt idag om du börjat i bollen.
 

DeletedUser

Guest
Listen up folks, tänkte köra en ny variant och förklara krig åt en annan stam mot oss! Härmed förklarar DM med systerstammar och diverse annat löst folk i kretsarna runt fullskaligt krig med WAR! Meningslöst o vänta till 21.00 med o förklara kriget anser jag.

Lycka till på slagfältet DM med systerstammar och allierade!

Ah, äntligen kom krigsförklaringen. Satt med hjärtat i halsgropen och väntade på den. ;)

De Mutbara: Lycka till i kanten.. nej menar kriget!
 

DeletedUser

Guest
Att DM går in i kriget blir lite förvånad av deras ledare att ta in DM spelare in till döden :S..

mycket dårligt val av DM´s ledare att förklara krig mot WAR i tanke på att dom kommer förlora så mycket på de så det inte är sant :) ..

men det blir bara + för WAR mer byar till oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni som inte sitter ner och har lätt för att skratta så ni får ont i magen, håll i er nu;

Här kommer ett citat från henke som knappt är en dag gammalt;

"Och noodle, detta måste kännas jävligt dåligt att behöva dubbelt så mkt poäng o få hämnd HAHA (ombytt situation - men vi "mergar" inte - Flyr)"

haha och sen ser vi när AXE går och mergar med JAWS och Teuton. Kan vara bland det roligaste jag läst av henke när man sedan ser till planerna, du slår dig själv i dumhet varenda dag henke, förstår verkligen inte hur du lyckas. Så gott folk, fram med fun light saften och minimuffinsen och sitt och uppdatera stamlistan så ska ni få se på magi, fan det känns som när man satt och kollade resultatbörsen live på texttv när man ej kunde gå på match, ej hade radio o innan internet, nostalgi på hög nivå :p
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ni som inte sitter ner och har lätt för att skratta så ni får ont i magen, håll i er nu;

Här kommer ett citat från henke som knappt är en dag gammalt;

"Och noodle, detta måste kännas jävligt dåligt att behöva dubbelt så mkt poäng o få hämnd HAHA (ombytt situation - men vi "mergar" inte - Flyr)"

haha och sen ser vi när AXE går och mergar med JAWS och Teuton. Kan vara bland det roligaste jag läst av henke när man sedan ser till planerna, du slår dig själv i dumhet varenda dag henke, förstår verkligen inte hur du lyckas. Så gott folk, fram med fun light saften och minimuffinsen och sitt och uppdatera stamlistan så ska ni få se på magi, fan det känns som när man satt och kollade resultatbörsen live på texttv när man ej kunde gå på match, ej hade radio o innan internet, nostalgi på hög nivå

nja, måste hålla med att de där va skitkul :D hade inte en aning om de :p

Men va ja vet så ändras spelbrädan lite, kommer de bli svårare för WAR ? defenitivt. Kommer mina förhoppningar öka? självklart ;)

känner för o dansa ^^
 

DeletedUser

Guest
Tyvär Agersand så måste jag nog säga att dina inlägg är till och med värda att sitta och vänta på.
 

DeletedUser

Guest
Tyvär Agersand så måste jag nog säga att dina inlägg är till och med värda att sitta och vänta på.

hah, hoppas det var positivt.

Förövrigt så ja henke, dina förhoppningar kan öka, visst, ni gjorde inte mer än rätt och gjorde var ni kunde och det är fullt förståligt. Har lust att uttala mig om ett par personer som jag tycker är dummare än tegelsten och som jag gärna hade kastat en pingvin eller två på men det kommer.
 

DeletedUser

Guest
Härmed meddelar vi i AT att IAPn med DM är avslutad. Dels pga krigsförklaringen mot vår allians WAR men också pga planering mot att anfalla oss och ständiga försök att få andra stammar med i krig mot oss. I och med krigsförklaringen mot WAR var måttet rågat.

MVH
Sozze & Chrisaa, ledare -=AT=-.
 

DeletedUser

Guest
Jaså? Så DM planerar krig mot AT? Är det så dags nu? Minns när AT startade krig mot oss i WASP och SPRIT, samt KR och Kr-A då vågade inte DM anfalla AT, utan fegade undan fastän vi var allierade(ja DM är väl allierade eller har iap:s med 60% av världen antar jag). Men sen när de förlorat det guldlläget att ta ut AT så börjar de planera krig mot AT och anfaller WAR? Låter inte likt Dm hehe. Tror till och med nån sa att kanske t.o.m NG gått med i kriget mot AT om bara DM också gått med, lol.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
FarmerMaster, asså inget illa menat men jag undrar!!! Vad har den historian med WAR o AXE o göra!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ja nä lite offtopic kanske men det var väl en kommentar till Sozze's inlägg, antar jag :eek:
 

DeletedUser

Guest
DM beslutade ju igår kväll att gå ut i krig mot WAR idag 21.00(eller iaf de stora spelarna i ringen, de i bollen antingen sökte till WAR eller förklarade att de ej ville ha krig) men de blev väll lite överrumplade när jag förklarade krig åt dem tidigare än planerat så de ej hann deffa upp de sina och prägla klart sina adlar.
 
Topp