WAR proklamerar:

DeletedUser

Guest
så trist att massa skitspelare kommer undan och WAR:s maskineri riktas mot en sån som RKYY som väljer att stanna och slåss.
 

DeletedUser

Guest
så trist att massa skitspelare kommer undan och WAR:s maskineri riktas mot en sån som RKYY som väljer att stanna och slåss.

Va snackar du om Celendais? Trodde du brukade ha koll på vad du skriver men den uppfattningen kanske man får revidera...

Du vet likaväl som ngn annan att man har begränsat med adlar och trupper, dock så maler vi på och kommer ta de som flytt oxå så du behöver inte oroa dig. Vi har förövrigt redan börjat på några flyktingar som dragit till Nwcwma.

Att rkyy skulle fått "vårat maskineri" emot sig hade du väl bara kunnat läsa tråden för att se att det ej stämmer. Va jag vet är det ngn enskild spelare som attackerat honom och han har tagit tillbaka byarna genom att utnyttja v4's regel med assistans regeln, vilket är snyggt jobbat.
 

DeletedUser

Guest
OK Rovet, my bad. gjorde inte min vanliga twstats-koll innan jag yttrade mig.
Ursäkta och happy hunting får jag väl säga istället.

Off-topic har jag precis skickat mina första långtjong på V4 (life in the rim) och upptäckte att jag inte kunde skicka mina vanliga supportfejks. Hemskt!
 

DeletedUser

Guest
Oj vilka kommentarer jag fick, tackar.

V4 regeln och anfallsplaneraren är mitt enda hopp då jag inte har en chans att slå er i trupper, nu när man är bland de sista så är det inte ens någon ide att be om assistans eller liknande.. flytta trupper 24/7 då minst 90% av alla anfall är skarpa.. lite goa offbyar har ni träffat.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte det finns så mycket utveckling av det förutom att WAR tar byarna :( det finns ju faktiskt inte så mycket kvar av JAWS.
 

DeletedUser

Guest
HAHA gjorde nyss en riktig tabbe jag tänkte dela med mig av..

Hade inkommande adelståg på en by och lyckades tajma in deff perfekt mitt i det.. när adelståg slår in märker jag att jag tryckte "attack" istället för "assistans" haha var lite roligt tyckte jag :)
 

DeletedUser

Guest
rkyy - du är riktig spelare.
Du kännetecknar en god spelare. Din attityd och inställning här på PoP säger det mesta.

Jag uppskattar dina inlägg.

They may take my villages but they never take my freedom - kan det passa in?
 

DeletedUser

Guest
På v4 blev det alltså ett besök sekunden innan du förlorade byn?

Påminner om när man på V3 skickade assistansen en sekund för tidigt så sista adeln tvärdog och man losade massa defftrupper.
 

DeletedUser

Guest
På v4 blev det alltså ett besök sekunden innan du förlorade byn?

Påminner om när man på V3 skickade assistansen en sekund för tidigt så sista adeln tvärdog och man losade massa defftrupper.

Nej, inställningarna är "Besök inom stammen", man kan attackera sig själv.
Har stått på forumet i andra trådar.
 

DeletedUser

Guest
rkyy - du är riktig spelare.
Du kännetecknar en god spelare. Din attityd och inställning här på PoP säger det mesta.

Jag uppskattar dina inlägg.

They may take my villages but they never take my freedom - kan det passa in?

hmm admins spara denna tråd ? :p

Yes jag + 11 till som behåller sin heder. och vad har de som flytt tjänat på flykten? en förlängd död är min önskan.

WAR är trevliga fiender, bara genom att snacka lite skit med en av ledarna märker man direkt att det är ett gött gäng :)
Grattis till bollen.
 

DeletedUser

Guest
jaha WAR, allt detta snack om rkyy's skills och vilken föredömlig spelare han är m.m får mig att undra en sak: varför inte bjuda in snubben!?:) Det borde ni väl tjäna mer på, att få en ny skillad snubbe i stammen än bara lite nya byar, eller:confused: Jag menar, ingen skulle väl direkt ta illa upp om han övergav en stam som redan blivit övergiven och där det bara är han som kämpar! Har jag inte rätt såg säg ;)
Fast först måste ni kanske övetala honom att inte sluta spela :D
 

DeletedUser

Guest
jaha WAR, allt detta snack om rkyy's skills och vilken föredömlig spelare han är m.m får mig att undra en sak: varför inte bjuda in snubben!?:) Det borde ni väl tjäna mer på, att få en ny skillad snubbe i stammen än bara lite nya byar, eller:confused: Jag menar, ingen skulle väl direkt ta illa upp om han övergav en stam som redan blivit övergiven och där det bara är han som kämpar! Har jag inte rätt såg säg ;)
Fast först måste ni kanske övetala honom att inte sluta spela :D

Så länge det finns medlemmar kvar i JAWS kommer jag inte lämna, så det är inte ens värt att diskutera.
 

DeletedUser

Guest
hmm admins spara denna tråd ? :p

Yes jag + 11 till som behåller sin heder. och vad har de som flytt tjänat på flykten? en förlängd död är min önskan.

WAR är trevliga fiender, bara genom att snacka lite skit med en av ledarna märker man direkt att det är ett gött gäng :)
Grattis till bollen.

Genom hela tråden och kriget:

All heder och seger, oavsett antal byar du har går till dig.

Detta är skrivet av en spelare som varit med och tagit bort en hel del stammar på v4 och väger, imho, inte litet i vågskålen om vem/vilka som är de verkliga vinnarna.

rkyy är död - LÄNGE LEVE RKYY!
HIPP HIPP HURRAY!
HIPP HIPP HURRAY!
HIPP... HIPP... HURRAY!
 

DeletedUser

Guest
Tackar man så mycket för det Tw-noodle.

Sen är det en sak jag aldrig lyckats förstå. Mergen gjordes ju mot WAR's vilja men det gjordes för att skydda våra allierade.. sen när WAR förklarar krig mot oss, varför gamar gamla AXE byar av oss som försökte rädda er?
Kanske har missat något men som jag har uppfattat det utkämpar vi nu gamla AXE krig och som tack för det vi en till stam på oss.

Och WAR, säg till den där tmml att låta mig sova nån gång ! :D
 

DeletedUser

Guest
rkyy !

Jag vet inte om jag ska börja mig på dig :(. Du är ju så trevlig så jag vill inte attackera dig om jag ska vara ärlig.

jag ska ta andra spelare så länge men sen så måste jag ta dig rkyy sory :(
 

DeletedUser

Guest
Ingen fara gazz, ett spel inget presonligt. Frågan är dock om du verkligen bör göra det, mina byar står helt fullproppade med trupper som bara väntar på att göra nytta! ungefär..

Motoffensiven kommer snart så bli inte allt för bekväma.
 

DeletedUser

Guest
Heder

RKYY är en sann krigare, en av de flesta okänd men en av de bättre på hela spelet, en som aldrig gör nåt större väsen av sig förutom i sitt agerande i både krig och fred. Man blir stolt av att se att du står emot så många både spelare och miljoner poäng. I det här fallet kan man ju bara hålla på RKYY som visar en rakryggad inställning, som aldrig sviker oavsett, som aldrig flyr som aldrig ger upp. Många är vi som stöttar dig i denna kampen, du som david mot Goliat WAR o alla andra som passar på tillfället....
 
Topp