WAR proklamerar:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Heja WAR!

men du btw, lonne - anette övergav sin stam för er - så ta bort henne från "deathlist" jigsaw har slutat, så han har redan "dött"

Sen såg ja nu, att ja blivit stamlös hehe. Så ja, mer eller mindre ta bort mig också? :D

Måste få säga detta i externa också, till jaws: Era nötter, vafan trodde ni skulle hända va? Tror ni WAR skulle sitta o titta på eller, klart som fan ni va nästa stam o dö...

Fattar dock inte, vi hade en stor chans och plocka war och ni tackar nej till det. Måste WAR tacka er, innan de avrättar er och tar era byar. Utan jaws blev de inge vinst för Axe, men se nu då - jävla newbs.

Rätt Åt ER! Hoppas ni dör en plågosam död :D

Heja war woohooo hoppas ni tar dem! (vilket ni ofc gör)

sen eftersom ja gissade på att jaws var "next in line" så får ja gissa på "next in line" igen.

APA, sorry men ni kan knappast alla joina WAR ;) så baby går iaf säker där ifrån.

GL HF JAWS
 

DeletedUser

Guest
hahaha, henke lika skönt alltid!!! hahahhaha, sry diggar ditt inlägg ;P hahaha!!!
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen WAR tar hem det! Vill så gärna se bollen i en stams ägo, ska bli intressant att se hur de agerar efter det ^^
 

DeletedUser

Guest
Detta är den mest coolaste krigsförklaring jag set hit tills, mycket bra gjord WAR..

Tror inte mycket på att JAWS har något speciellt att komma med precis. Men man vet aldrig dom kanske lyckas med något.

Må bästa stam vinna.

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Heja WAR!

men du btw, lonne - anette övergav sin stam för er - så ta bort henne från "deathlist" jigsaw har slutat, så han har redan "dött"

Sen såg ja nu, att ja blivit stamlös hehe. Så ja, mer eller mindre ta bort mig också? :D

Haha, Anette åkte bara med av farten. Kanske även du?!? Vem vet. ;)



Detta är den mest coolaste krigsförklaring jag set hit tills, mycket bra gjord WAR..

Tror inte mycket på att JAWS har något speciellt att komma med precis. Men man vet aldrig dom kanske lyckas med något.

Må bästa stam vinna.

//Ochibi från ELITE

Åh, äntligen beröm, det jobbiga är nästa krigsförklaring. Måste man ju nästan använda egna skådisar eller nått för att höja det ett steg till :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jaha då var det dags, lycka till WAR, hoppas vi kan bjuda på lite motsånd.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till jaws hoppas vi inte får greenpeace på oss nu när vi går in för att utrota
 

DeletedUser

Guest
Anette har joinat WAR. Hur kan hon få göra det? Överge sin egen stam? LOL :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Anette har joinat WAR. Hur kan hon få göra det? Överge sin egen stam? LOL :)

yes, fundera kan man göra. Som ledare har man lite ansvar för alla medlemar, kan int bara vinka av o säga adjö och gå över till fienden, sen börja meja ner sina f.d kamrater :D

Nåväl, lite kul äre iaf :p
 

DeletedUser

Guest
vilken taktik:D först skydda dem o sen bara köra över demXD ska testa set på v6 hahaha
 

DeletedUser

Guest
Jaså?

Ja, men det är väl bra gjort av oss, eller? Har hört att pilbågsskyttar kan skjuta över murarna, därför använder vi inte bräckor heller! :)

Lycka till JAWS!
 
Topp