Wadwi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att jag var en av anledningarna till att jagagereralla vart kickad så ska jag nog yttra mig lite i denna fråga trots att jag är ombedd att inte snacka dynga, det kommer jag inte heller göra.

Jagagereralla, kommer du ihåg trådarna du skapa om mig när jag hoppa ur WCW? Kommer du ihåg alla PM jag skickade till myrakatten med diverse hot och kränkningar DU kasta på mig och min mamma (trots att hon absolut inte hade något med saken att göra)? Att du sedan hade en dålig attityd i forum och via PM gentemot dina stamkamrater var nog också något som togs med i beräkningarna när Myrakatten tog beslutet om att du skulle bort från WCW.

Hur mycket deff skickade du oss i fronten mot MASH, Stribe och -ST2-? (Svaret är 0) Hur många anfall skickade du på fienden? (jag har sett rapporter på hela 10 anfall, starkt jobbat (Y))

Så ja att du vart kickad kan du enbart skylla dig själv för då du inte hjälpte till utan prioriterade att bli #1 i K40 istället för att adla dig till fronten!

Nu har jag sagt mitt och ser gärna denna tråd låst inom väldigt kort tid.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror dig, du har väl aldrig varit i något om man räknar bort ditt stora krig mot barbarerna i K40 :rolleyes:

För hur skulle man tröttna på något man aldrig haft?

Barbar krig.. HIAKS, sånt kan ju vara farligt. Tänk om man förlorar 2-3 yxor mot murarna ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp