Wadwi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad är WADWI för stam och vad är bakgrunden till att de bildades? Det är inte utan att man blir lite nyfiken.

Beskrivning
orkar inte mera.. sviken av WCW efter 2,5 års tjänst.

[censurerat] it.
// [namn borttaget]
--------------------------------------
ska du sluta eller bara vill vara neutral i kriget? vill du hämnas på någon det sista du gör och vill ha hjälp av andra revansch sugna? då är detta rätt stam för dig. detta är en fristad för oss som helt enkelt har fått nog.

våra medlemmar får delta på Zaxa/Corian/LCN/DC sidan i kriget om de så önskar. men annars är det enbart personlig hämnd som godkännes.

alla är välkomna. Skriv till [namn borttaget] så får ni komma in samt också få ett eget citat precis som [namn borttaget].
[namn borttaget] har under lång tid lett en av WCW stammarna så han är heller inte oerfaren av att leda en stam.

May the sun finaly shine on the betrayed and the peacefull

-----------------------------------

This is not the end, this is not the beginning, nor is it even the beginning of the end, but it is, perhaps, the end of the beginning.
 

DeletedUser

Guest
Vad är WADWI för stam och vad är bakgrunden till att de bildades? Det är inte utan att man blir lite nyfiken.

OJ vänta, nu måste intresseklubben anteckna igen!

ja vad kan det vara, 3 spelare som inte trivdes? Startar egen stam? Stora hämnden är kommen? Dumma WCW, nu ska vi döda dem!

Det är alltså en sådan stam, hur många har inte startat en egen stam när de lämnat, blivit kickade ur sin befintliga stam?

Behövs inte en tråd för detta va, admin? Hallå admin?? Semester kanske.:)
 

DeletedUser

Guest
En liten fegis. Tror du att han hade hoppat ur om omständigheterna var omvända? :p
Han har gråtit sen corians attack och ansökte tom till zaxa men dom ville inte ha honom :p
Men det är också sånt skit som man är glad att bli av med så jag är inte ledsen om jag säger så ;)
 

DeletedUser

Guest
En liten fegis. Tror du att han hade hoppat ur om omständigheterna var omvända? :p
Han har gråtit sen corians attack och ansökte tom till zaxa men dom ville inte ha honom :p
Men det är också sånt skit som man är glad att bli av med så jag är inte ledsen om jag säger så ;)

haha, ja. det bara kryllar av sådana spelare.
Dom blir anfallna och förvånade över att sin egens stams poäng inte skrämmer den som anfaller och när dem inte får den hjälp dom förutsatte att dom skulle få börjar dom grina.

:)
 

DeletedUser

Guest
ja sitter man i en stam i så lång tid söker man skydd bakom poäng , en glidare som jag brukar kalla dom , glider med stammen men så fort det blir mothugg surar dom till
 

DeletedUser

Guest
OK, jag tror att jag har fått mer svar än jag önskade. Tråden kan låsas.
 

DeletedUser

Guest
Hej där.

Hejsan. Jagagereralla här. ledaren för Wadwi.
kul att ni märkt att vi finns :)

för det första, Hedblamm, jag var med i Zaxa. du kan ju kolla min spelarprofil om du nu har råd med premium.

sen så är denna stam inte till för folk som flyr från kriget. den är helt enkelt till för de som inte önskar välja sida i kriget eller helt enkelt är trötta på detta ständiga krigande. jag eftersträvar att det ska kallas en fristad.

sen så kan jag informera er om att JAG BLEV KICKAD FRÅN WCW 2 DAGAR INNAN KRIGET! klart som fan att jag inte flydde. jag hade väntar på detta krig längre än de flesta av er spelat detta spel över huvud taget! så sitt inte och snacka om saker ni inte har den blekaste aning om. jag hade gett min sista by i kriget om det så behövdes men varför det inte blev så är nått mellan mig och Myrakatten.

förresten så skapade jag stammen ensam och de två personer som kommit till mig har kommit dit på helt eget bevåg. kan också säga att betydligt fler medlemmar har sagt att de kanske kommer över till oss lite längre fram.

jag tror jag har svarat på allt.
tack för mej, hej. //Jagagereralla, Ledare för fristaden mitt i kriget.
 

DeletedUser

Guest
jasså?

...............
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hejsan. Jagagereralla här. ledaren för Wadwi.
kul att ni märkt att vi finns :)

för det första, Hedblamm, jag var med i Zaxa. du kan ju kolla min spelarprofil om du nu har råd med premium.

sen så är denna stam inte till för folk som flyr från kriget. den är helt enkelt till för de som inte önskar välja sida i kriget eller helt enkelt är trötta på detta ständiga krigande. jag eftersträvar att det ska kallas en fristad.

sen så kan jag informera er om att JAG BLEV KICKAD FRÅN WCW 2 DAGAR INNAN KRIGET! klart som fan att jag inte flydde. jag hade väntar på detta krig längre än de flesta av er spelat detta spel över huvud taget! så sitt inte och snacka om saker ni inte har den blekaste aning om. jag hade gett min sista by i kriget om det så behövdes men varför det inte blev så är nått mellan mig och Myrakatten.

förresten så skapade jag stammen ensam och de två personer som kommit till mig har kommit dit på helt eget bevåg. kan också säga att betydligt fler medlemmar har sagt att de kanske kommer över till oss lite längre fram.

jag tror jag har svarat på allt.
tack för mej, hej. //Jagagereralla, Ledare för fristaden mitt i kriget.



anledningen att du blev kickad var att du inte svarade på PM ang offensiver...hjälpte inte dina stamkamrater och att du inte anföll fienden då du tyckte de va viktigare att bli rank 1 på K40:p.....
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner

Hebbe. lägg ner. det där är en åsikt men faktiskt spelar det egentligen ingen roll. det var bättre att jag fick slåss på den andra sidan i detta krig. nu är det slut för det stora WCW.

jag har redan glömt NwcwMA och ni kan ju iaf försöka glömma mig.

jag känner varken att jag behöver eller orkar upprepa mot argumenten jag gav till Kisse..
 

DeletedUser

Guest
Trött på krig ?

Hur kan man tröttna på krig då det är en röd tråd i detta spelet.
Du kanske ska skaffa dig en annan hobby ?
Kanske virka, shoppa i Ullared eller nåt dylikt ?

:)
 

DeletedUser

Guest
Hebbe. lägg ner. det där är en åsikt men faktiskt spelar det egentligen ingen roll. det var bättre att jag fick slåss på den andra sidan i detta krig. nu är det slut för det stora WCW.

jag har redan glömt NwcwMA och ni kan ju iaf försöka glömma mig.

jag känner varken att jag behöver eller orkar upprepa mot argumenten jag gav till Kisse..

Det var väl tur att du slapp vara med i våran stam då=).med den attityden du hade i forumet så tror jag inte att någon skulle vilja ha med dej i nån stam.
 

DeletedUser

Guest
Hebbe. lägg ner. det där är en åsikt men faktiskt spelar det egentligen ingen roll. det var bättre att jag fick slåss på den andra sidan i detta krig. nu är det slut för det stora WCW.

jag har redan glömt NwcwMA och ni kan ju iaf försöka glömma mig.

jag känner varken att jag behöver eller orkar upprepa mot argumenten jag gav till Kisse..

Jag tror vi glömt dig också:)

Ser gärna att vi alla skippar liknande trådar, känns rätt meningslöst va? Till er som vill göra liknande trådar hänvisar jag till forumsdelen: "Vi som söker uppmärksamhet via externa".
 

DeletedUser

Guest
Trött på krig ?

Hur kan man tröttna på krig då det är en röd tråd i detta spelet.
Du kanske ska skaffa dig en annan hobby ?
Kanske virka, shoppa i Ullared eller nåt dylikt ?

:)

Jag har inte sagt att jag är trött på krig. har jag absolut inte sagt.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hebbe. lägg ner. det där är en åsikt men faktiskt spelar det egentligen ingen roll. det var bättre att jag fick slåss på den andra sidan i detta krig. nu är det slut för det stora WCW.

jag har redan glömt NwcwMA och ni kan ju iaf försöka glömma mig.

jag känner varken att jag behöver eller orkar upprepa mot argumenten jag gav till Kisse..

Har du bytt sida, kan du då inte lägga upp TW stats på din framgång i det kriget.
 

DeletedUser

Guest
Hejsan. Jagagereralla här. ledaren för Wadwi.
kul att ni märkt att vi finns :)

för det första, Hedblamm, jag var med i Zaxa. du kan ju kolla min spelarprofil om du nu har råd med premium.

sen så är denna stam inte till för folk som flyr från kriget. den är helt enkelt till för de som inte önskar välja sida i kriget eller helt enkelt är trötta på detta ständiga krigande. jag eftersträvar att det ska kallas en fristad.

sen så kan jag informera er om att JAG BLEV KICKAD FRÅN WCW 2 DAGAR INNAN KRIGET! klart som fan att jag inte flydde. jag hade väntar på detta krig längre än de flesta av er spelat detta spel över huvud taget! så sitt inte och snacka om saker ni inte har den blekaste aning om. jag hade gett min sista by i kriget om det så behövdes men varför det inte blev så är nått mellan mig och Myrakatten.

förresten så skapade jag stammen ensam och de två personer som kommit till mig har kommit dit på helt eget bevåg. kan också säga att betydligt fler medlemmar har sagt att de kanske kommer över till oss lite längre fram.

jag tror jag har svarat på allt.
tack för mej, hej. //Jagagereralla, Ledare för fristaden mitt i kriget.


Om du berättar för alla varför du blev kickad så tror jag att det kommer att klarna för de flesta. Jag vet, men de flesta andra är lyckligt ovetande
Men att du skulle vänta på krig förvånar mig verkligen :rolleyes:
 

gdamian

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag tror vi glömt dig också:)

Ser gärna att vi alla skippar liknande trådar, känns rätt meningslöst va? Till er som vill göra liknande trådar hänvisar jag till forumsdelen: "Vi som söker uppmärksamhet via externa".

tror att du ska läsa om orsaken till att trådet startades innan du säger så. men jag tycker att det finns redan tillräktligt med wcwpajkastningstrådar så lås denna åtminstånde.

(ursäckta min stavning, orkar inte rätta den)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp