VVV anfaller Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
gör som spider och som vi i VVV vill. ta detta ingame. och inte här inne då det är bara dumt att håla på med smutskasningen.

Spider: TW har inget konto här inne så jag springer vissa ärenden åt han då jag sitter här inne och kollar med jämna mellanrum.

skriver ytters sällan då det mesta här inne är ikke relevant enligt min mening.
så vill ni skriva till mej så gör det ingame. då jag inte kommer att svara på inlägg här.


jag vill be alla i VVV att sluta skriva här inne i denna tråd då vi inte ska sjunka lika lågt.
bättre att våra diplomater tar hand om detta!


Säger han som körde det lägsta slaget under bältet, gj! Dubbelmoralen har grabben iaf inget fel på ^^
 

DeletedUser

Guest
UF-BIA Krigar halvt om halvt mot tjekan då dom bistår med deff till WaterClosetWankers:rolleyes:

Oj. en hemlig spion!

Krigar och krigar....
Då Xray inte tyckte vi har/behöver några diplomatska kontakter när jag kontaktade honom, så tycker han även att det är ok att Tjekan tar byar av oss i UF.
Vi i UF tar våra allierade på allvar, lite deff till en allierad som vi HAR diplomatiska relationer till kan man räkna med...Vad ska man annars ha en allians till?
Det kan ju upplevas som märkligt men vi tycker det är ganska normalt...

Ska vi låta våra medlemmar slaktas?

Då några inom UF-BIA höll på att anfalla vissa som joinade Tjekan så fortsatte vi helt enkelt då det inte finns ett intresse att snacka med oss... vi är uppenbarligen inte är värda att ta hänsyn till.
Då vi igentligen inte har några relationer...kan man nog inte kalla lite adlingar krig?...det är ju vad flera stammar menar när man adlar av andra ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett. Har inte ens ett Konto på V3 som du nog hade märkt om du hade kollat lite noggrannare.

Två. Jag pratade inte om några små adlingar här och där, jag pratade om att ni som stam stödde WaterClosetWankers i deras ohyfsade rebelliska nederlag med defensiva trupper.. Det är anledningen till att att ni får lov att se er själva som en ytterst liten, nästan betydelselös del av kriget..

Tre. Vad det gäller era adlingar så är ni nog hopskrivna på Tjekans Shitlist som dom kommer att gå igenom och rensa när dom har slagit dom spattbenta getterna (WcW)

pst, Vad jag vet har farbror X aldrig kunnat se mellan fingrarna vad det gäller adlingar av hans medlemmar så ett tips är att börja deffa och be:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ett. Har inte ens ett Konto på V3 som du nog hade märkt om du hade kollat lite noggrannare.

Två. Jag pratade inte om några små adlingar här och där, jag pratade om att ni som stam stödde WaterClosetWankers i deras ohyfsade rebelliska nederlag med defensiva trupper.. Det är anledningen till att att ni får lov att se er själva som en ytterst liten, nästan betydelselös del av kriget..

Tre. Vad det gäller era adlingar så är ni nog hopskrivna på Tjekans Shitlist som dom kommer att gå igenom och rensa när dom har slagit dom spattbenta getterna (WcW)

pst, Vad jag vet har farbror X aldrig kunnat se mellan fingrarna vad det gäller adlingar av hans medlemmar så ett tips är att börja deffa och be:eek:

Vad jag vet så är vi redan på deras berömda Shitlist. Det är bekräftat av några i stammen.

Att du inte finns i världen under det namn du använder på detta forumet är heller ingen nyhet.
OM du fattat ironin med spion så hade du fattat att jag kollat. Uppenbarligen gjorde du det inte..

Att X inte ser mellan fingrarna av adling på sina spelare kan jag förstå.....så självklart låter vi Tjekan kalasa på vad dom vill för att dom är stora.
Be kommer jag aldrig att göra, tror inte på gud ;)

JAG anser fortfarande att vi inte krigar mot Tjekan som du påstår.
JAG håller dessutom med dig att vi är en betydelselös del av detta krig...det var därför jag svarade i denna tråd du du spårade ut i ämnet.

Ursäkta inläggen som inte hör hemma här :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett. Har inte ens ett Konto på V3 som du nog hade märkt om du hade kollat lite noggrannare.

Två. Jag pratade inte om några små adlingar här och där, jag pratade om att ni som stam stödde WaterClosetWankers i deras ohyfsade rebelliska nederlag med defensiva trupper.. Det är anledningen till att att ni får lov att se er själva som en ytterst liten, nästan betydelselös del av kriget..

Tre. Vad det gäller era adlingar så är ni nog hopskrivna på Tjekans Shitlist som dom kommer att gå igenom och rensa när dom har slagit dom spattbenta getterna (WcW)

pst, Vad jag vet har farbror X aldrig kunnat se mellan fingrarna vad det gäller adlingar av hans medlemmar så ett tips är att börja deffa och be:eek:




låt han prata han vet ju allt eller inte //// wanna me stupid:cool:
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer nog verka dum.

Men enligt rubriken skall vvv anfallit Stribe, sedan har så långt jag hängt med varit 7 sidor med diskussion om krigförklaringen.

Är ni i krig eller avreagerar ni er med bara ord, eller gör en strategisk fint för att överraska och bli allierade och hoppa på LCN?
 

DeletedUser

Guest
eeehhh.....VVV vinner?:confused:
ps. den som adlar inspector lee får....emmm...ett pris... nått pris..
pss. den som adlar Gaara får.... emmm... oxå något pris...
 

DeletedUser

Guest
Kommer nog verka dum.

Men enligt rubriken skall vvv anfallit Stribe, sedan har så långt jag hängt med varit 7 sidor med diskussion om krigförklaringen.

Är ni i krig eller avreagerar ni er med bara ord, eller gör en strategisk fint för att överraska och bli allierade och hoppa på LCN?

Då VVV trodde att det bara var att expandera på en nästan lika stor stam som om det vore en liten skitstam hur som helst så har de nog insett att detta inte fungerar. Utan krigsförklaring dessutom.
Är man flat och tror att sånt går bra, så får man tro det.

Hoaa, nej vi använder oss inte av strategiska finter som förekommit i MASH,DöD,NoD och Killer. Spelet för gallerierna ligger inte för oss. Raka rör är det som ger trovärdighet.
 

DeletedUser

Guest
Då VVV trodde att det bara var att expandera på en nästan lika stor stam som om det vore en liten skitstam hur som helst så har de nog insett att detta inte fungerar. Utan krigsförklaring dessutom.
Är man flat och tror att sånt går bra, så får man tro det.

Hoaa, nej vi använder oss inte av strategiska finter som förekommit i MASH,DöD,NoD och Killer. Spelet för gallerierna ligger inte för oss. Raka rör är det som ger trovärdighet.

Krigsförklaring är så dumt att klockorna stannar, menar du att man ska posta en krigsförklaring o sen attackera? eller ännu värre, säga att man ska anfalla om 2 veckor när all deff är framme?

alternativ nummer 1 är det samma som ingen krigsförklaring eller behöver vissa inse att dom faktiskt är indragna i ett krig när man har 500 inkommande på sig?
 

DeletedUser

Guest
Finns det nån aktiv moderator ?
bad för nån sida sen att tråden skall tas bort då det hela är löst och tråden är onödig

Hoaa: vi kör som sagt med raka rör, och den här tråden var skapad tack vare att vi inte fick några svar från VVV´s ledning om det var enstaka spelares hjärnsläpp eller krig, vill ju inte dundra in i krig för att nån spelare har en dålig dag..

men som vanligt blir det annat snack :OI
 

DeletedUser

Guest
Finns det nån aktiv moderator ?
bad för nån sida sen att tråden skall tas bort då det hela är löst och tråden är onödig

Lättare att se om du rapporterar tråden och där ber om att få den låst
Moderatorn spelar inte på v3 och har kanske därlfr inte intresset för att vilja läsa genom hela tråden

Nu vet han dock om det ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp