VVV anfaller Stribe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Under natten och dagen så har vi fått in några spejjningar från VVV med dess akademier men vi har sett det som enskilda misstag.

Men nu så har det börjat komma in anfall på en av våra medlemmar från VVV

Vart är eran krigsförklaring VVV´s Ledning ?!
 

DeletedUser

Guest
Under kvällen har jag suttit i snack med en del av mina kontakter som gör gällande att vi skulle gå på VVV, men anledningen till detta är inte klarlagt. Vore intressant att höra varför vi skulle göra det av VVV.

Så VVVs ledning vart har ni er krigsförklaring? Ni ansåg inte att spejningar var anfall mot nån stam. Nu är det riktiga anfall, räknar ni det som anfall?

Vet att eran nya diplomat axe93 har piskat upp stämningen i VVV mot oss för vi tar SLN. Så kom igen med en vettig krigsförklaring eller ska ni köra fult?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har ni haft några diplomatiska band? IAP?

Annars så finns det absolut ingen anledning till att dom ska skriva en krigsförklraring.. Kriga och sluta gnäll nu..
 

DeletedUser

Guest
sist jag hörde något från en diplomat i vvv, föredetta SLN spelare, så var en spejning inget att hetsa upp sig för. Kan man ej stå för vad man gör?
 

DeletedUser

Guest
Jag pratar inte för VVV när jag säger detta.

Jag har inte hört något angående att vi ska gå emot er, om ni kunde vara så snälla att ge mig namnen på de som attackerar er så ska jag se vad jag kan lurka fram.

Jag skulle tro att detta är några som agerar på egen vilja, så innan ni gör något som pingvinen inte vill göra, ta ett snack med tw.

och nej, vi har inget diplomatisk band med dem. Men som sagt, detta verkar vara något som inte VVV står bakom.

Sköt detta på ett lugnt sätt så slipper du väcka björnen.
 

DeletedUser

Guest
Jag pratar inte för VVV när jag säger detta.

Jag har inte hört något angående att vi ska gå emot er, om ni kunde vara så snälla att ge mig namnen på de som attackerar er så ska jag se vad jag kan lurka fram.

Jag skulle tro att detta är några som agerar på egen vilja, så innan ni gör något som pingvinen inte vill göra, ta ett snack med tw.

och nej, vi har inget diplomatisk band med dem. Men som sagt, detta verkar vara något som inte VVV står bakom.

Sköt detta på ett lugnt sätt så slipper du väcka björnen.

Väckt björnen är ju det ni precis har gjort. :D

Det är din ledare och din nyaste diplomat som står bakom detta.

Fick detta tillsänt oss idag:

hejsan!!

Nu har jag gått igenom detta och nu är de så att vi håller på att se över våra områden...och just där råkade era spelare ligga och alla vill vi ju expandera och tyvärr ligger ni i vägen...ni tänker precis samma sak när ni vill expandera och då tror inte jag att ni ger vika oavsett vilka som ligger ivägen...rätta mej om jag har fel.

mvh XXXXX


Men då vi är en sansad stam som inte brukar anfalla lite större stammar till höger och till vänster för några byars skull har vi avvaktat. Så det är en krigshandling som din ledning har i sitt god minne. Men har förstått att det är ett mycket fåtal som vet om i VVV, så får dom väl läsa det här.
 

DeletedUser

Guest
Intressant val, kul med krig.
Nu är det bara förbereda er inför erat kommande krig!
carpe fuckin' diem
 

DeletedUser

Guest
har Ni i stribe problem med oss i VVV så får jag be er vänligt kontakta våra diplomater och skippa erat skitsnack här inne.


MvH kenny
samordnare för VVV
 

DeletedUser

Guest
Det du gör just nu tex. Kastar skit till både höger och vänster.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Det du gör just nu tex. Kastar skit till både höger och vänster.

Eftersom du nu så fint har pekat ut Tiindra för att snacka skit till höger och vänster ber jag dig visa bevis på det omedelbart eller knipa till riktigt j*vla ordentligt!

On topic
Deffinera ordet skitsnack, för två förlorade byar och ett x antal spejjningar självklart med rapporter som bevis är inte vad jag kallar "skitsnack".
 
Senast ändrad:

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ber er alla kontakta våra diplomater som kenny säger istället för att föra en diskution här som bara kommer resultera i "trashtalk",
 

DeletedUser

Guest
haha så roligt att läsa...

skitsnack?


Det var ej Stribe som tog byar ifrån VVV eller? så vem har något emot någon?
 

DeletedUser

Guest
Var bara nyfiken hur man som stam kan göra en sak och sen inte stå för det och vad konsekvenserna kommer bli utav det och vart ska man skriva då om man inte får ut några vettiga svar från er förutom slingriga svar ?!

Vilken annan stam i hela TW har väll fattat att attackerar man en stam oavsett rank antingen med spej eller riktiga attacker så har man indirekt startat ett krig, och även då deras diplomat säger att de expanderar i deras område och vi stod i vägen och att vi skulle gjort likadant är bara bull ..
men Fine.. åter krig i mina öron

Det öppnar en hel del dörrar för oss då vi vill expandera utan att kriga, då VVV har en hel massa akademier ligger insvepta i kontinenter där vi har dominans

Där kan vi plocka en hel del utan att det blir krig enligt VVV´s ledning

Tackar och bockar :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
För att denna tråd inte ska urarta, så väljer jag att skriva detta.

vvv kommer inte ge någon krigsförklaring då vi anser att vi inte är i krig för närvarande, men vi är absolut inte rädda för att ge oss ut i ett nytt krig. så som världen ser ut idag är det någon som troligen inte går och unvika.

ang dessa byar som har gått förlorade är pga att vi har valt att fixa till våra områden då vi erbjöd er ett altenativ(alla kanske inte vet om det hos er, inget som kommer tas här.) och då fick vi bara spydiga kommentarer tbx, så anser vi att vi har rätt till detta.
 

DeletedUser

Guest
alternativet kom in låångt efter ni startade anfallen..
men som sagt vi måste ochså fixa våra områdent :p
 

DeletedUser

Guest
För att denna tråd inte ska urarta, så väljer jag att skriva detta.

vvv kommer inte ge någon krigsförklaring då vi anser att vi inte är i krig för närvarande, men vi är absolut inte rädda för att ge oss ut i ett nytt krig. så som världen ser ut idag är det någon som troligen inte går och unvika.

ang dessa byar som har gått förlorade är pga att vi har valt att fixa till våra områden då vi erbjöd er ett altenativ(alla kanske inte vet om det hos er, inget som kommer tas här.) och då fick vi bara spydiga kommentarer tbx, så anser vi att vi har rätt till detta.

Ja om du menar att vi ska förhandla om områdena, så förhandlar vi inte under pågående anfall. Lägg ner anfallen och kom tillbaka eller så gör vi vår egen förhandling.
Sen har vi inkommande anfall från NIF II också. Kan ni inte hålla era akademier i koppel? Bra förhandlingslägen ni skaffar er må jag säga. Det är kul att se hur er stam arbetar. Anfall först och förhandla sen. Det ger ett väldigt trovärdigt intryck. :cool:
 

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
spiderweb återuppta dina samtal med tw7130 igen då om du inte är nöjd me nuvarande sitvation.



anfallen kom efter en spydighet som sagt..
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
spiderweb återuppta dina samtal med tw7130 igen då om du inte är nöjd me nuvarande sitvation.



anfallen kom efter en spydighet som sagt..

Vänta nu hänger jag inte med? Ni anfaller , ger allternativ efter ni anfallit och får då spydighet som svar. Förklarar sen att anfallen berodde på spydighet.

Någon mer som inte får ihop timeframen ? :S
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp