Vindarna viskar....

DeletedUser

Guest
Sist jag kollade betydde IAP att man inte anfaller varandra. Du menar alltså att det inte är något värt? OK, bra att veta så jag inte begår misstaget att ingå IAP med någon stam som du ingår i.
 

DeletedUser

Guest
b]Side 1:[/b]
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: UC
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 94
Sida 2: 24
Skillnad: 70

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 5
Skillnad: 42

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 904,815
Sida 2: 230,481
Skillnad: 674,334

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 461,028
Sida 2: 51,492
Skillnad: 409,536

image.php
 

DeletedUser

Guest
i vanliga fall skulle jag heja på KILT men tack vare att jag har spelat med de flesta i UC och sett deras förrmågor så, visst KILT vinner men de vinner bara genom styrka

om UC och KILT skulle vara av samma storlek skulle UC nog ta hem det här:p

trots att ni vände mig ryggen och backstabbade oss så tänker jag inte sjunka till er nivå...

GO UC!!
 

DeletedUser

Guest
i vanliga fall skulle jag heja på KILT men tack vare att jag har spelat med de flesta i UC och sett deras förrmågor så, visst KILT vinner men de vinner bara genom styrka

om UC och KILT skulle vara av samma storlek skulle UC nog ta hem det här:p

trots att ni vände mig ryggen och backstabbade oss så tänker jag inte sjunka till er nivå...

GO UC!!

Osammanhängande? :D

Edit: Jo jag förstår att du menar kvantitet :)
 

DeletedUser

Guest
Får ju inte glömma att UC bara är en motståndare i mängden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Osammanhängande? :D

Edit: Jo jag förstår att du menar kvantitet :)

ledsen men jag har inte spelat på ett tag så språket har inte satt sig än men det jag menade var: UC är enligt mig skickligare än KILT och varför KILT kommer att vinna är för att de har mer än dubbla mängden fulla byar än UC

trots att UC backstabbade oss så vill jag inte sjunka till deras nivå och sluta hålla på mina vänner i UC, det är bara 2 i UC som jag vill se med förlorade byar och de är Bumble och Sugis

säg till om även det här blev lite rörigt;)
 

DeletedUser

Guest
Tack oscra! Kul att du håller på UC, ännu roligare att du vill att jag ska ryka! DEt gillas startk!

Boom boom PAOOOW! hihi Macbengt är en grym sångare :S
 

DeletedUser

Guest
Effekten blir ju samma men jag ser inget fel i att anfalla en spelare som man inte har någon diplomatisk relation till. Däremot anser jag att det är fel att anfalla en spelare i en IAP-stam.

Agree. Men man skall skylla 100% på en enda spelare i Kilt ang detta (Kanske 2)
Ryktet säger at TWS skvalrar om vem
Shame on them :eek:
 

DeletedUser

Guest
Carera är du söt kan du sjunga? NEEEEEEEEEJ det kan du inte hahaha!

UC kanm både sjunga plus att dom är söta! =) Vetifan varför jag skriver detta, brist på sakerr att göra, mina adlar är påväg och härjar! =)

Kulkulkul! Agreeeeee? :D
 

DeletedUser

Guest
Vetifan varför jag skriver detta, brist på sakerr att göra, mina adlar är påväg och härjar! =)

Kulkulkul! Agreeeeee? :D

På internadling på en viss spelare i UC som varit inaktiv i typ 2 månader :rolleyes:

Enligt stats iaf...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack oscra! Kul att du håller på UC, ännu roligare att du vill att jag ska ryka! DEt gillas startk!

Boom boom PAOOOW! hihi Macbengt är en grym sångare :S

har egentligen inget mot dig personligen, bara allt du fixade under TR - fiaskot så det är lixom policy att vilja se dig utraderad:awsm:

bumble är en helt annan sak..

(lyd de råd du får)
 

DeletedUser

Guest
Tar inte emot råd från dom som inte själva vill ta emot råd.. Du etc. Kör på mitt eget och mina vänners, detta kommer gåvägen för UC!:)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Stats:

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: UC
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 101
Sida 2: 26
Skillnad: 75

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 7
Skillnad: 43

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 965,220
Sida 2: 248,978
Skillnad: 716,242

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 489,842
Sida 2: 69,989
Skillnad: 419,853

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tar inte emot råd från dom som inte själva vill ta emot råd.. Du etc. Kör på mitt eget och mina vänners, detta kommer gåvägen för UC!:)

skyll dig själv:p
om du använder dina diplomatiska förmågor så kan ni vinna, det var ett råd du borde lyssna på:D pm:a mig om du vill ha mer exakta råd.
 

DeletedUser

Guest
i vanliga fall skulle jag heja på KILT men tack vare att jag har spelat med de flesta i UC och sett deras förrmågor så, visst KILT vinner men de vinner bara genom styrka

om UC och KILT skulle vara av samma storlek skulle UC nog ta hem det här:p

Har du någonsin spelat med några KILT lirare då?? Är ju lite dumt att säga att UC är bäst när du inte vet hur bra KILT är ;) Sedan finns det ju dessutom en anledning till att KILT är såpass stora.
 

DeletedUser

Guest
Har du någonsin spelat med några KILT lirare då?? Är ju lite dumt att säga att UC är bäst när du inte vet hur bra KILT är ;) Sedan finns det ju dessutom en anledning till att KILT är såpass stora.

alla kan väl skicka iväg lite rens och tajma in adlar? ni i KILT är bra men inte SÅ bra... hade mer än gärna velat suttit på ett front konto i UC...
 
Topp