Vindarna viskar....

DeletedUser

Guest
KILT har aldrig backat, vi har aldrig givit efter för hot! Vi kommer inte göra de denna gången heller.

KILT blev hotad och hade en massa konflikter med Crow, som under den tiden var vår allierade, de sista samtalet jag hade med Crow:s ledare hotade han mig, dagen efter blev de krig. Hur de kriget gick vet ni alla.

SOW/SWCW/TYRANT kriget skapade även de med pga hot och backstabbingplaner. SOW skapade en IAP med oss, men den IAP var inget värd enligt SOW, de vara bara till för att vi i KILT skulle känna oss falsk trygga. De räknade med att SWCW skulle gå på oss och då hjälpa dem med deff och när vi då vara svaga även gå på oss. VI valde därför att tog SOW först, när dem vara nere tog vi SWCW som sen flydde till SOFT och hela vägen till tyrant... som inte gav oss något motstånd alls.

Nästa krig blir mot en stam till som vi hade diplomatiska kontakter som inte heller var värda något, eftersom en massa hot direkt kom från dem och deras allierade, istället för att försöka lösa konflikten via diplomatin.
Inte heller denna gången kommer vi vika hos för hot, därför förklara vi här med krig mot UC!

Dock vill jag klar göra en sak:
Vi inga diplomatiska band med DEMONS och vad dem gör eller inte gör är deras val.
Vi sammarbetar inte med dem för fem öre, utan detta gör vi på egen räkning.

Mvh
Sexikittie - KILT
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Saker händer som jag förutspått... *evil smile*

Lycka till båda sidor. :)
 

DeletedUser

Guest
haha

hoppas att alla andra rykten också är sanna ^^

man hör ju ett o annat
 

DeletedUser

Guest
:awsm:
Det var på tiden att fler har upptäckt hur vissa i UC är.
Detta har jag sagt hur länge som helst men ingen har lyssnat.

Go KILT!!!
Ni tar detta.

(Jag underminerar UC inifrån) ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det dags, tror världen kommer avgöras till stor del genom detta!


Kommigen nu UC! Nu visar vi!
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hmm detta var otippat faktiskt, jag trodde KILT skulle mosa på VÄV för att direkt försöka avsluta V5. Lucky for me är att så blev inte fallet :)
 

DeletedUser

Guest
Rena rama ångvälten..ni går ju från krig till krig, tar det aldrig slut ?
 

DeletedUser

Guest
Det är ju ingen som har haft något vidare att sätta emot än iaf :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hur mycket visste vi om detta, KILTarna fular sig igen genom att gå direkt från IAP till krig, de adlade byar innan de sagt upp IAP så det tar ju ett tag innan vi kommer igång men det kommer vi göra.

Vi kommer inte ge upp för att vi är mindre, låt oss se vad vi kommer få på våran sida, kanske blir vi ensamma kanske inte?

Hur som, kul med krig och lycka till KILT! Dock så kommer ni gräva er egen grav. (säg vad ni vill!) :)
 

DeletedUser

Guest
Hur mycket visste vi om detta, KILTarna fular sig igen genom att gå direkt från IAP till krig, de adlade byar innan de sagt upp IAP så det tar ju ett tag innan vi kommer igång men det kommer vi göra.

Vi kommer inte ge upp för att vi är mindre, låt oss se vad vi kommer få på våran sida, kanske blir vi ensamma kanske inte?

Hur som, kul med krig och lycka till KILT! Dock så kommer ni gräva er egen grav. (säg vad ni vill!) :)

UC, VÄV och T*ON är väl inte direkt nån vild gissning ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har gått emot er för vi hoppas nu på motstånd! Ingen annan stam har visat det innan. Tror inget som händer här näst kan överraska oss.
 
Topp