Vilken stam ser bäst ut hittills?

DeletedUser

Guest
NiC (Ninjas in Church) verkar ha hittat in på servern och därmed är väl listan som postades igår rätt oväsentlig nu.

Den ortodoxa läran säger nämligen att en ninja i kyrkan slår all fundamental analys och därmed kommer dessa primtal och annat svammel jag yrade om igår också att få förkastas, då dessa smygare nu hittat in.

Hur mycket religion har med TW att göra vet jag dock inte, men något bättre sätt att mäta "vilken stam som ser bäst ut hitills" kan jag inte finna i nuläget..
 

DeletedUser

Guest
själv tror jag på wombat :)

där har vi några riktiga toppspelare :)

har själv spelat med några av dom och även varit i krig med.

en riktig höjdar stam
 

DeletedUser

Guest
Tror dessa kommer lyckas då de har träffat in 3 sifferpar.

Notera siffrorna 921, 14 och 66 som alla upprepar sig. Vet att det är en något ortodox analys men i det här läget får man gå utanför klassisk fundamental analys och se på saker från andra perspektiv.

Inser snabbt att detta lätt kan motargumenteras med argument som att någon annan också har 3 sifferpar. Betänk då följande, den ortodoxa läran säger att primtal är lyckotal och då visserligen inget av dessa är ett primtal i sig, kan ett vältränat öga snabbt se att differensen av 921 och 14 bildar primtalet 907. Att ha ett så högt differens-primtal så här tidigt på en värld måste betyda oerhörd lycka och stora chanser till framgång.

ehh va?

vet att detta är sånt som man borde kunna man va?

dom lyckades inte precis på v5 om man säger så...

kan någon skriva detta på svenska... jag inte är så klar i huvudet, och klockan är bara 00.36:D
 

DeletedUser

Guest
ehh va?

vet att detta är sånt som man borde kunna man va?

dom lyckades inte precis på v5 om man säger så...

kan någon skriva detta på svenska... jag inte är så klar i huvudet, och klockan är bara 00.36:D

Har du testat farfars hostmedicin igen?
 

DeletedUser

Guest
ehh va?

vet att detta är sånt som man borde kunna man va?

dom lyckades inte precis på v5 om man säger så...

kan någon skriva detta på svenska... jag inte är så klar i huvudet, och klockan är bara 00.36:D

Bara att läsa igen och begrunda. Den ortodox-fundamentala analysen är inte helt lätt att ta in, speciellt inte nattetid.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte på NiC.. Mannel och Wallin016.. Kan det bli mer fail än så`?
 

DeletedUser

Guest
Nån som vet vad StormTroopers har som Förkortning Hitar dom inte
 

DeletedUser

Guest
Oj jag trodde dom var som Clones typ 40 sty och lite bätre Rank inte att rank gör nåt men 17 sty vilka är det ens?
 

DeletedUser

Guest
NiC är ju bara okända människor i som aldrig spelat TW innan. Bryr er inte om de, de kommer inte göra en fluga förnär. :confused:
 
Topp