Vilken stam ser bäst ut hittills?

DeletedUser

Guest
Jag tycker det ser ut att gå bra för

R.E
SB
-ST2-

Men vem vet dom kanske inte är så länge kvar men hoppas det ;) tror SB har störst channs
 

DeletedUser

Guest
Dom som ligger 1:a i början brukar försvinna... Så jag tror du har ganska så fel :p
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet VVV kommer nog inte vara kvar så länge

men bara för nån stam är rank 1 betyder det inte att dom är noobs

En stam som Bjuder in alla dom ser kan även vara bra gäller bara att man får in rätt Spelare

Typ som är Aktiva
Förstår sej på Spelet

en massinvitare stam om det är så det stavas kan ochså vara bra. VVV verkar inte ha Fåt in rätt eller Gjort rätt som ni ser tar dom bara spelare från sin Akedemi så Akedemierna har bytt namn och det.
´
Tror ni det kan vara så?
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet VVV kommer nog inte vara kvar så länge

men bara för nån stam är rank 1 betyder det inte att dom är noobs

En stam som Bjuder in alla dom ser kan även vara bra gäller bara att man får in rätt Spelare

Typ som är Aktiva
Förstår sej på Spelet

en massinvitare stam om det är så det stavas kan ochså vara bra. VVV verkar inte ha Fåt in rätt eller Gjort rätt som ni ser tar dom bara spelare från sin Akedemi så Akedemierna har bytt namn och det.
´
Tror ni det kan vara så?


massinviters har ungefär 0,001% chans att få bra medlemmar har dom dessutom akademier så har dom typ 0,000001% chans att lyckas
 

DeletedUser

Guest
Mörkrets brödarskap är också en mass invite stam, fick precis en inbjudan utan ett himla pm jag blev förkrossad:(
 

DeletedUser

Guest
;) jaap vi är Det huh :O men vi har kommit på vår ide som ni får veta snart
 

DeletedUser

Guest
Ska komma in och gnälla här jag med :p. Imorgon startar allting på riktigt, det är nu stammar stannar eller slås ut.
(dvs.poäng *uhh* samlare utan en arme som talar för poängen kommer att plockas ner. Pratar av egna erfarenheter oturligt nog :D)

ps. är det klockan 20.00 som nybörjarskyddet försvinner också? låter ologiskt om det inte är så men man vet ju aldrig .ds.
 

DeletedUser

Guest
ps. är det klockan 20.00 som nybörjarskyddet försvinner också? låter ologiskt om det inte är så men man vet ju aldrig .ds.

om du tänker efter lite, bara pytte lite så inser du nog att det försvinner olika tid och datum beroende på NÄR MAN BÖRJADE...
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde det hela så mycket mer spännande, men som sagt. Återkom till denna diskussion imorgon kring midnatt så har nog lite saker hänt iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
i morgon börjar det på riktigt igen mycket trevligt :) då får man se vilka som har en rejäl arme eller som bara har pointbyggt.
 

DeletedUser

Guest
men i stora hela blir det mest intressant när adeln börjar komma igång...
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker Stammen BRB ser rätt bra ut :rolleyes:

4 på OB-off med 15 medlemmar
Högs snitt på hela v7


Kanske kan vara något ? :rolleyes:
 
Topp