Vilka krigar mot vilka?

DeletedUser

Guest
-OOOH- köttar på bra..../salute...vi gör vårat bästa för att kötta tillbaka lite
 

DeletedUser

Guest
hahaha vad jag hör är RF ganska fail :) bara att kolla simon wibergs ob deff och hur många byar han torskat
 

DeletedUser

Guest
Fail o fail , kriget rullar på vi ligger under i stats men vi plockar nån by då och då , vad det gäller simons OB så är det jue bara att gratulera till fin deff i front byarna...Är inte så haj på detta med OB rank hit o dit men för övrigt så ligger vi väll ganska lika i stammarnas OB..

Iofs så är det väll Simons OB rank som är det viktiga i detta krig och avgör slut resultatet så ursäkta mig för min dumhet , fail även på mig sry!

För att tillägga så har vi jävligt kul i detta krig och passar på att tacka våra motståndare för ett hederligt stam mot stam krig där 2 stammar krigar inga pajjer kastas osv

Mvh JJ
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Måste även säga att detta var ett roligt krig men det är inte slut ännu, vi har mer att erbjuda, inte bara kvantitet utan kvalitetet också :p
Men det är ju skrattretande o se Simon's Ob från 300k till 3 mille! Även starkt jobbat från oss! :p
 

DeletedUser

Guest
vilka krig har vi nu här på v6? ::confused:

någon som kan rabbla upp allt :)
 

DeletedUser

Guest
Horden vs -Sth-
Horden vs G/W och co.
Epic vs CP
Epic vs -Sth-
CLIT vs DaDs =)

Vet att jag har missat några, men man kan inte ha full koll på allt.
 

DeletedUser

Guest
Så har vi backstabbar stammarna som krigar med. Dem som hugger knivar i ryggen ;)
 

DeletedUser

Guest
Så har vi backstabbar stammarna som krigar med. Dem som hugger knivar i ryggen ;)
Ni har väl några inkommande anfall också gissar jag.

Side 1:
Tribes: BAD BAD-2 yyigys
Players:

Side 2:
Tribes: T.E.W
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 254
Sida 2: 41
Skillnad: 213

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100
Sida 2: 28
Skillnad: 72

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,353,658
Sida 2: 262,244
Skillnad: 1,091,414

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 699,416
Sida 2: 210,577
Skillnad: 488,839

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men som flera av dem jag pratat med så skulle vi vara borta för längesen men det kommer ni aldrig att lyckas med. Jag har aldrig varit med om en stam som är så dålig på att tajma sina attacker och attacker med deff trupper.

Ni kanske borde lära medlemmarna vilka som är off och deff enheter ;)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
-Sth- mot Epic:

Side 1:
Tribes: -Sth-
Players:

Side 2:
Tribes: Epic
Players:

Timeframe: Förra månaden




Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 23
Skillnad: 17

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 343,186
Sida 2: 199,278
Skillnad: 143,908

image.php
 

DeletedUser

Guest
Så har vi backstabbar stammarna som krigar med. Dem som hugger knivar i ryggen ;)

Backstabber!! Vem var det egentligen som försökte värva spioner i YYIGYS, planerade att ta över ledarskapet i T.E.W och få till en utrotning av YYIGYS?

Lika bra att slå till först.
 

DeletedUser

Guest
Backstabber!! Vem var det egentligen som försökte värva spioner i YYIGYS, planerade att ta över ledarskapet i T.E.W och få till en utrotning av YYIGYS?

Lika bra att slå till först.

Inte var det jag iaf. Men ni bönade och bad om en iap med oss för att sedan hugga kniv i ryggen. Jag står för det jag säger och jag ville inte ha nåt med er. Men ni var väl fega och inte vågade vänta för då hade ja plockat ut flera av er vid detta laget :cool:
 
Topp