Vilka krigar mot vilka?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
monte är lite elak, men frågan är ju hur man ska lösa detta, kan vi inte vara vänner istället monte :)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom V8 har varit igång ett tag nu, många som har fått en hel del byar så tänkte jag bara höra hur krigsfronten ser ut? :)

Har vi några som krigar mot varann? Och i så falla vilka?

Lägg gärna upp några fina krigsstatistik så vi kan få njuta av detta =)

Ser fram emot härliga krig på V8! ;)

Jag hörde tex att ID har krig mot Ink, stämmer det? Har vi flera krig på andra fronter? ^^




.


1338 vs. Arwen startar imon =)
Blir lätt uppvärmningskrig ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag vet vad monte gillar ;) Kaniner :) 50% av mej är kanin så han måste gilla mej lite eller Monte?
 

DeletedUser

Guest
börjar bli lite OT här nu, men jag gnäller inte, ser ju ut som att Error och UrbanT har haft lite besök av varandra
 

DeletedUser

Guest
aj... det gjorde lite ont i bröstet, hade planerat det här ganska länge men ja det är ju inte så snyggt att göra det just nu
 

DeletedUser

Guest
kriget mellan on topic och off topic ser ut att vinnas av Off topic.......
 

DeletedUser

Guest
Aja till ämnet hur går det för Error mot urbanT? sur ut som error lossar lite
 

DeletedUser

Guest
ah, you know me, jag kan inte hålla mig on mer än ett par inlägg men tbx dit igen nu då

Ser ut som att Urban går mot en seger mot Error som just nu börjar att tappa medlemmar. Lite trist men ganska väntat efter idag, synd, hade absolut inget mot error
 

DeletedUser

Guest
Klart de kan tyckas fult att lämna en stam för en fiendestam, men tar deras rygg och de inblandade vet om att detta vart klart länge.

Angående kriget så lär de bli en jakt på de spelare som är kvar, vart de nu gömmer sig :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp