Vilka krigar mot vilka?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jorå K44 har alltid varit mitten punkten av krig. Typ tribalwars midgård eller något?
 

DeletedUser

Guest
k45!

lol jag tycker helt klart att i k44 så är det mest spänning krig och adling överallt.... jag tror typ ingen stam kommer att kunna dominera där när det är så många bra stammar fast om alla gick ihop så boom... därför väntade jag 2 veckor innan jag började i denna värld...



v5 set
v8 WFT-S

stolt ledare över WFT-S
 

DeletedUser

Guest
Är det inte ledaren för wtf-s? ,s hur orkar du? din stam är väl okej men huvud stammen! usch
 

DeletedUser

Guest
SUR och GRE fortsätter sina bataljer, GRE kämpar på bra, trots fortsätta deffattacker ifrån köttarn i GRE så lyckas han skrämma oss i SUR :)

Side 1:
Tribes: SUR
Players:

Side 2:
Tribes: GRE GRE-A GRE-B GRE-C
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 5
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 64,681
Sida 2: 20,987
Skillnad: 43,694

image.php
 

DeletedUser

Guest
Men seriöst? dom är hur många mer än er och ändå skördar ni dom som en sköretröstka som gör sitt jobb :p
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Aha, några fler är dom allt;) Vi i SUR är 40 styckna , och om man räknar ihopp GRE:s medlemmar och alla deras akademier så är dom sammanlagt 130 ;)
 

DeletedUser

Guest
SUR och GRE fortsätter sina bataljer, GRE kämpar på bra, trots fortsätta deffattacker ifrån köttarn i GRE så lyckas han skrämma oss i SUR :)

Side 1:
Tribes: SUR
Players:

Side 2:
Tribes: GRE GRE-A GRE-B GRE-C
Players:


Vist köttar SUR på bra och så men ni ska ta bort GRE-A för dom hör inte till oss längre.
 

DeletedUser

Guest
Måste ju bara lägga in ett ord för de bästa deffarna på V8 just nu;)

[PS] bankar på hos fhA och vi verkar veta lite hur man ska deffa... Dock så verkar det bli en övervägning om villka som leder här.. ;)
 

DeletedUser

Guest
10-3 till [ps]
betydligt större OB till [ps]
[ps] stiger i poäng
Fha sjunker i poäng


jo vi får nog fundera över vilka som leder. Detta övervägande kommer ta en lång tid. Så vi får ta oss en Palle Kuling och fundera vidare på detta.

En riktig kluring !
 

DeletedUser

Guest
Läs mitt meddelande en gång till så gav jag bara cred till fhA för att vi ligger 1.a på def ranken nu ;)

Cred till [PS] som slagit oss dit! ;)
Och det verkar som om vi kommer stiga ännu mera...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: Error
Players:

Timeframe: Förra veckan



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 1
Skillnad: 12

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56,522
Sida 2: 1,852
Skillnad: 54,670

image.php



Urban ger iaf error lite pisk atm:)
 

DeletedUser

Guest
För långt tidsspann egentligen, skall väl vara 13-0 senaste 48 timmarna om ja räknat rätt + en spelare som lämnade Error och vart adlad :)
 

DeletedUser

Guest
Men Monte det var inte snällt! varför tror du det heter triballove???
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp