Vilka finns kvar om Två veckor?

DeletedUser

Guest
Vi är kvar om 2 veckor

Vi är kvar om 2 veckor."Övertygad"
superking Fd.(Ramsom)

Hoppas och tror att värld4 kommer att bli bra

Mvh
superking/Tommy:eek:
 

DeletedUser

Guest
??

Tycker detta är en mycket rolig forumsdel... Nästan alla posts är identiska:

Alla säger att ens egen stam är bäst och kommer vinna allt, resten är bara noobs/poängjägare!

Själv är jag rekryterare i -Spz- och jag skall inte säga att vi kommer vinna hela alltet men jag kan säga att vi inte är poängjägare :D Jag som rekryterare går inte på poäng :p

Men det enda vi kan göra är att vänta tills om två veckor istället för att bara snacka skit om andra stammar, eller? ^^
 

DeletedUser

Guest
Tycker detta är en mycket rolig forumsdel... Nästan alla posts är identiska:

Alla säger att ens egen stam är bäst och kommer vinna allt, resten är bara noobs/poängjägare!

Själv är jag rekryterare i -Spz- och jag skall inte säga att vi kommer vinna hela alltet men jag kan säga att vi inte är poängjägare :D Jag som rekryterare går inte på poäng :p

Men det enda vi kan göra är att vänta tills om två veckor istället för att bara snacka skit om andra stammar, eller? ^^

Mycket roligare att snacka skit om andra stammar :D
 

DeletedUser

Guest
Trupper

Jag det är ju klart trupperna som talar men samtidigt skall naturligtvis poängen räknas in när man tar in folk det är ju trots allt en fingervisning om killen är aktiv eller ej.Kan säga så här jag har mycket trupper redan nu och 1252 poäng...så finns det killar på 300 poäng.Tror knappast han besitter trupper i mängder.....
 

DeletedUser

Guest
Ungefär lika välkommna som ni var in till CCCP då?
Om inte jag minns fel så var du en av dom som tyckte att A.I.E var en "tråkig stam" med ett inkommande ansökan.

Men hårda som Vi var, så tog vi inte in skräp heller.

Haha hur går det ihop med: "Men det innebär inte att jag INTE e lika trevlig som han nämner ..med eller utan makt :)" ?:D
 

DeletedUser

Guest
1 -Spz- 40.216 53.008 60 883 60 883 - Vilka? Känner igen en spelare..
2 WAR 39.687 47.631 55 866 55 866 - Hm.... Verkar vara bra, men kanske lite väl mycket rand0ms.
3 LF 34.570 40.955 56 731 56 731 - Vilka?
4 A.X.E 34.302 44.103 60 735 60 735 - Vilka?
5 V.V.V 33.557 34.114 41 832 41 832 - Många namn jag känner igen, tror det kommer få det svårt på den kontinenten...
6 NG 33.283 36.184 47 770 47 770 - Nästa Generation, när komemr den?
7 UT 32.445 34.801 45 773 45 773 - Började bra, men tappat lite väl mycket spelare kanske.
8 GA 32.221 36.018 51 706 51 706 - Vilka?
9 Omega 31.045 38.402 56 686 56 686 - Känner typ en där...:)
10 Tjekan 30.473 35.846 58 618 58 618 - Kommer inte lyckas, ifall det är samma killar som från V# så är de upptagna med den..




Jag tippar att Zeleenes, Centerns, SPRIT och V.V.V kommer finnas i toppen om några veckor, kan nästan garantera det.

Zeleenes komemr finnas i toppen om några veckor, men njae Top10 kan nog dröja någon månad, de är för lite personer för att kunna ligga på Top10 inom 2 veckor.

Samma med min stam, vi är för få för att ligga Top10 men vi kommer nog upp på Top20 inom en månad eller två...:)
 

viikstroem

Member
Reaktionspoäng
0
alla tror vissa kommer bli farliga, de gäller bara ha lite allianser o kö lite teaming på en stor stam, sen äre game over.

Hur ofta äre 1-1? :rolleyes:

Btw, A.X.E är en elitstam!!!! har ju massor av poäng, och mer lär de bli - så fort folk slutar farma mig :mad:


Allt handlar om poäng eller hur henrik338? Jag tror ni kommer sjunka som en sten.
 

DeletedUser

Guest
Allt handlar om poäng eller hur henrik338? Jag tror ni kommer sjunka som en sten.

Kunde inte hålla med mer ;) Deras tid är snart över på V4. Tror endast V.V.V och NG (min egen) kommer va kvar av de som redan är där. Sen resten kommer bli ersatta när de erfarna börjar nobla. Pga att de byggt rätt redan från början :cool:
 

DeletedUser

Guest
Stamen som jag tycker är bäst förutom den jag är med i är -=AT=- För att dom har den bästa Genomsnittlig poäng per spelare med bara 20 medlemmar. Dom kommer nog att nå topp 10 om dom får in några fler spelare.
 

DeletedUser

Guest
Allt handlar om poäng eller hur henrik338? Jag tror ni kommer sjunka som en sten.

Jag tycker att poäng är det viktigaste om man inte har poäng kan man inte vara en duktig spelare eller hur :p
Nä men seriöst alla vet att om vi lägger upp en sån här lista om två veckor ser den grymt annorlunda ut och det är för att folk inte vet vad som bör sattsasas på som vi i sprit vet :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
LF eller La Familia

Brukar inte vara inne på TWs "huvud" forum men var tvungen och gå in och skriva något när jag hörde att ingen vet vilka vi är.

LF eller La Familia som vi heter finns inte i någon annan värld. Vi är en ny skapad stam och med tanke på vårt namn så tycker vi bland det viktigaste är att vi håller oss nära varandra och att vi lär känna varandra bättre för att fungera mer som ett "Familj" (Familia = Familj). Därför bjuder vi bara in spelare nära våra medlemar. (och försöker hålla oss inom inre K55)

Jag tycker flera stammar har gjort det stora mistaget att bjuda in spelare med höga poäng helt random på kartan.

Om man skulle säga att vi har ett ursprung så skulle det vara Värld 2. Vi är några grannar från värld 2 som gåt ihop och skapat denna stam.

Jag måste erkänna att vi är inga experter som kört flera år men vi har lärt oss fort och vi har hög potensial att lyckas och kunskap har vi INTE ont om.

Vad gällande nuvarnade top stammar i V4:
1. -Spz- En bra stam inga ammatörer! äger klart den norra delen!
2. WAR En riktigt bra stam dom kan sin sak vi är ju grannar med varandra så vi vet. :D
3. LF Det är vi!!! :D Dom som tror att vi är ammatörer har fel! Det ända problemet vi har är att hinna svara på all post :p
4. V.V.V Bra stam! Dom kom upp fort och har hållit sig kvar. Dom kommer helt klart va kvar bland dom bästa.

Övriga stammar är jag osäker på kan inte mycket om dom dock trode jag UT skulle stanna kvar på top 5 ett tag
 

DeletedUser

Guest
Framåt veckan när adlarna kommer ut lär vi nog se stora förändringar men topp5 har väl goda chanser att vara kvar iaf ett par veckor till ;)
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att poäng är det viktigaste om man inte har poäng kan man inte vara en duktig spelare eller hur :p
Nä men seriöst alla vet att om vi lägger upp en sån här lista om två veckor ser den grymt annorlunda ut och det är för att folk inte vet vad som bör sattsasas på som vi i sprit vet :eek:

Skitsnack, ni kommer ju bara slösa alla resurser på bira! Fatta hur mycket det kostar att utfordra alla trupper med sprit? Adelsmannen i byn kommer bli så fattig att han inte har råd att ta taxi-droska till byn ni vill ta över! Inga fler byar för er :)
 

DeletedUser

Guest
Brukar inte vara inne på TWs "huvud" forum men var tvungen och gå in och skriva något när jag hörde att ingen vet vilka vi är.

LF eller La Familia som vi heter finns inte i någon annan värld. Vi är en ny skapad stam och med tanke på vårt namn så tycker vi bland det viktigaste är att vi håller oss nära varandra och att vi lär känna varandra bättre för att fungera mer som ett "Familj" (Familia = Familj). Därför bjuder vi bara in spelare nära våra medlemar. (och försöker hålla oss inom inre K55)

Jag tycker flera stammar har gjort det stora mistaget att bjuda in spelare med höga poäng helt random på kartan.

Om man skulle säga att vi har ett ursprung så skulle det vara Värld 2. Vi är några grannar från värld 2 som gåt ihop och skapat denna stam.

Jag måste erkänna att vi är inga experter som kört flera år men vi har lärt oss fort och vi har hög potensial att lyckas och kunskap har vi INTE ont om.

Vad gällande nuvarnade top stammar i V4:
1. -Spz- En bra stam inga ammatörer! äger klart den norra delen!
2. WAR En riktigt bra stam dom kan sin sak vi är ju grannar med varandra så vi vet. :D
3. LF Det är vi!!! :D Dom som tror att vi är ammatörer har fel! Det ända problemet vi har är att hinna svara på all post :p
4. V.V.V Bra stam! Dom kom upp fort och har hållit sig kvar. Dom kommer helt klart va kvar bland dom bästa.

Övriga stammar är jag osäker på kan inte mycket om dom dock trode jag UT skulle stanna kvar på top 5 ett tag

vrf skulle jag tro på det? jag låg i k44 och blev inbjuden för att jag hade hög poäng då (inte nu...)
 

DeletedUser

Guest
1 -Spz- 40.216 53.008 60 883 60 883 - Vilka? Känner igen en spelare..
2 WAR 39.687 47.631 55 866 55 866 - Hm.... Verkar vara bra, men kanske lite väl mycket rand0ms.
3 LF 34.570 40.955 56 731 56 731 - Vilka?
4 A.X.E 34.302 44.103 60 735 60 735 - Vilka?
5 V.V.V 33.557 34.114 41 832 41 832 - Många namn jag känner igen, tror det kommer få det svårt på den kontinenten...
6 NG 33.283 36.184 47 770 47 770 - Nästa Generation, när komemr den?
7 UT 32.445 34.801 45 773 45 773 - Började bra, men tappat lite väl mycket spelare kanske.
8 GA 32.221 36.018 51 706 51 706 - Vilka?
9 Omega 31.045 38.402 56 686 56 686 - Känner typ en där...:)
10 Tjekan 30.473 35.846 58 618 58 618 - Kommer inte lyckas, ifall det är samma killar som från V# så är de upptagna med den..






Zeleenes komemr finnas i toppen om några veckor, men njae Top10 kan nog dröja någon månad, de är för lite personer för att kunna ligga på Top10 inom 2 veckor.

Samma med min stam, vi är för få för att ligga Top10 men vi kommer nog upp på Top20 inom en månad eller två...:)



Vilka kommer hindra oss i K55? Vi är störst på "vår" sida av K55.

Andra sidan vallgraven får dom härja bäst dom vill, dom kommer aldrig över till oss ändå, för vi är muren precis innanför vallgraven =)

So, tell me Centern :D
 

DeletedUser

Guest
Nästan alla stammar på top 10 kommer att försvinna.. om dom inte slutar poäng **** och satsar mera på deff.. så att man kan nobla dom..

Dom stammarna som har kass rank / Lite medlemmar de är dom som kommer bli mäktiga!
 

DeletedUser

Guest
Vilka kommer hindra oss i K55? Vi är störst på "vår" sida av K55.

Andra sidan vallgraven får dom härja bäst dom vill, dom kommer aldrig över till oss ändå, för vi är muren precis innanför vallgraven =)

So, tell me Centern :D

Rätt säker på att stammarna där innanför kan starta pakter med stammar utanför er, kallas tvåfrontskrig...:)
 
Topp