Vilka finns kvar om Två veckor?

DeletedUser

Guest
Ja, då är tråden uppe igen, men detta är ändå en tråd som funkar, mycket snack i trådarna och det är intressant läsning.

Dessa är de som ligger Top10 nu, vilka tror ni finns kvar om låt säga två veckor?

1 -Spz- 40.216 53.008 60 883 60 883
2 WAR 39.687 47.631 55 866 55 866
3 LF 34.570 40.955 56 731 56 731
4 A.X.E 34.302 44.103 60 735 60 735
5 V.V.V 33.557 34.114 41 832 41 832
6 NG 33.283 36.184 47 770 47 770
7 UT 32.445 34.801 45 773 45 773
8 GA 32.221 36.018 51 706 51 706
9 Omega 31.045 38.402 56 686 56 686
10 Tjekan 30.473 35.846 58 618 58 618


Kan börja med att säga min egen synpunkt på det hela.

-spz- Dessa finns säkerligen kvar om två veckor men icke om 2 månader, känner inte igen en spelare där och det är ju i krig man måste funka bra, bygga en by till 3k poäng snabbt klarar vem som helst, nästan.

WAR Där finns det ca 10 spelare som jag själv känner till lite halvt om halvt, deras position på kartan kommer dock att försvåra det lite vad gäller expanderingen, men dom kommer självklart finnas kvar på top10 om 2 veckor, säkerligen om 2 månader också.

LF, Don't know a shit about those kids :)

V.V.V Här är jag själv ledare och det är en handplockad stam. Finns väldigt bra spelare här i, givetvis finns det folk som inte är fullt utvecklade på tw ännu, men de lär sig snabbt och det märks. Det är strikt i V.V.V, de som inte sköter sig, de... Så, V.V.V ligger säkerligen Top10 om 2 veckor, säkerligen top3 också iaf.

UT En stam som jag trodde en hel del på i början, splittrades dock och de mer tongivande spelarna stack till SPRIT bla. Så nej, top10 om 2 veckor kommer inte på fråga! :)

Tjekan, Nej, jag tror inte det. Får brev från Tjekan-spelare dagligen som säger att Tjekan är en tråkig stam och att dom inte vill annat än att komma in till oss i V.V.V, men hårda som vi är så säger vi "Nej tack, skräp från Tjekan är icke välkommet i V.V.V" :)

Detta är bara vad jag tror, vad tror ni grabbar och tösar.

Tyck till!
 

DeletedUser

Guest
Du var bara tvungen att göra V.V.V med stora bokstäver, va? ;)

Ingen aning hur det ser ut om 2 veckor, vet dock att det kommer se annorlunda ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det stämmer väl wallin, jag känner någon som ska nobla på helgen t.ex :p
 

DeletedUser

Guest
Ja nog kommer det se annorlunda ut men hur vet jag inte. Ingen ide att gissa sig till det heller.
 

DeletedUser

Guest
UT En stam som jag trodde en hel del på i början, splittrades dock och de mer tongivande spelarna stack till SPRIT bla. Så nej, top10 om 2 veckor kommer inte på fråga!
Tyck till!

Kul att vi nämns i den här tråden redan, snart kommer ni höra mycket mer från oss om två veckor ligger SPRIT med på den här listan hoppas jag :D

Oj det här var svårt inte koll på många men ska försöka. Tror för övrigt att högst tre av dom här stammarna kommer vara kver på topp tio om två veckor.

1 -Spz- - Verkar vara poänghungriga dom kommer nog bli adlingsmål så småningom.
2 WAR - 56spelare känner inte igen en enda kommer inte heller funka.
3 LF - 57 spelare känner inte igen en enda tror dom kommer försvinna
4 A.X.E - satsat på att nå medlemstaket tss borta snart
5 V.V.V - Nu börjar namnen man känner igen komma bland annat dig då lalandia :p Den stam i topp tio med minst antal medlemmar ser lovande ut.
6 NG - Känner igen ett par stycken, dom är inga topp spelare men kommer nog hålla sig kring topp 40 ivarjefall.
7 UT - Gillar dem vi har inte tagit alla dom bra ifrån dem dom kommer nog hålla sig kvar ett tag till :)
8 GA - näpp kommer försvinna
9 Omega - hahaha dom första att starta krig med folk jag tycker dom är kul :p dom kommer också vara bland dom första stammarna som blir bortadlade tror jag.
10 Tjekan - är inte det en V3 stam? har inte stor koll på V3 är dom bra?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så är det inte samma ledare i Tjejkan i denna värld i alle fall. Sen har jag inte så bra koll på resten av spelarna. Men har för mig att de låg 2 i v3?
 

DeletedUser

Guest
Kul att vi nämns i den här tråden redan, snart kommer ni höra mycket mer från oss om två veckor ligger SPRIT med på den här listan hoppas jag :D

Oj det här var svårt inte koll på många men ska försöka. Tror för övrigt att högst tre av dom här stammarna kommer vara kver på topp tio om två veckor.

1 -Spz- - Verkar vara poänghungriga dom kommer nog bli adlingsmål så småningom.
2 WAR - 56spelare känner inte igen en enda kommer inte heller funka.
3 LF - 57 spelare känner inte igen en enda tror dom kommer försvinna
4 A.X.E - satsat på att nå medlemstaket tss borta snart
5 V.V.V - Nu börjar namnen man känner igen komma bland annat dig då lalandia :p Den stam i topp tio med minst antal medlemmar ser lovande ut.
6 NG - Känner igen ett par stycken, dom är inga topp spelare men kommer nog hålla sig kring topp 40 ivarjefall.
7 UT - Gillar dem vi har inte tagit alla dom bra ifrån dem dom kommer nog hålla sig kvar ett tag till :)
8 GA - näpp kommer försvinna
9 Omega - hahaha dom första att starta krig med folk jag tycker dom är kul :p dom kommer också vara bland dom första stammarna som blir bortadlade tror jag.
10 Tjekan - är inte det en V3 stam? har inte stor koll på V3 är dom bra?


Haha du vet helt klart inte vilka spelare A.X.E är =)
 

DeletedUser

Guest
kommer nog att se välldigt olikt ut

sedan kommer ju självklart TKOTRT ligga med om 2 veckor
 

DeletedUser

Guest
Tycker du hade god koll på detta Risling.

Jag tippar att Zeleenes, Centerns, SPRIT och V.V.V kommer finnas i toppen om några veckor, kan nästan garantera det.

WAR därmot har bytt sina namn, och spelar inte med sina "riktiga" nick. Därav känner du inte igen någon där, men jag vet vilka det är och dom kommer nog bli farliga :)
 

DeletedUser

Guest
Tror också att WAR kommer att bli farliga :D

Svårt att säga i nuläget annars. Det kommer nog att se väldigt olika ut på topplistan iaf om man kollar hur det såg ut på tidigare världar.
 

DeletedUser

Guest
-Spz- *borttaget*. Kommer klara sig endast några veckor. Många kända namn ;)
WAR Stammen jag är med i. Föredrar att inte skryta, men vi kommer sannolikt hålla oss på topp en lång tid framåt.
LF Ny stamm? Ganska välorganiserad, bra förutsättningar.
A.X.E okända för mig. de verkar inte helt ok. Kommer sannolikt att bli adlade ;)
V.V.V Ganska bra förutsättningar för att lyckas, bra positioner,håller sig ett bra tag till
NG Lite namn som man känner igen. verkar nice
UT Trodde det skulle gå bra för dem, men tvärtom
GA vah...?
Omega Vet inget om dem- .
Tjekan Kommer inte at tklara sig länge. Passivt stamm med ganska bra spelare, kanske inte fullt så lojala.

Varsågod att kritisera mina åsikter :D
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
alla tror vissa kommer bli farliga, de gäller bara ha lite allianser o kö lite teaming på en stor stam, sen äre game over.

Hur ofta äre 1-1? :rolleyes:

Btw, A.X.E är en elitstam!!!! har ju massor av poäng, och mer lär de bli - så fort folk slutar farma mig :mad:
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
1 -Spz- Jaha, här spelar jag, så detta tror jag förstås på. Beskyllningen för att vara poäng***** är ju löjligt, det är ju de som farmar mest som har mest poäng..

2 WAR Har flugit upp till rank 2 rätt kvickt, men har inte ett särskilt kreativt namn och stamprofilen ser hyggligt nybörjaraktig ut :p Inte för att det säger särskilt mycket, men ändå! Ganska många stora spelare.

3 LF Vet ejj

4 A.X.E Hm.. nej, kan inte säga nåt om dem

5 V.V.V Jaha, någon försökte ju uppmärksamma dem i 1a posten :p Ser ut som lite ihopplockat MR-folk som jag har tagit byar av i värld 2 utan motstånd, så detta tror jag inte på ;) Rand Al Metheren är nog duktig i alla fall. Klarar sig väl om de får växa i fred i början, men om de behöver slåss om platsen ser det mörkare ut.

6 NG Vet ej

7 UT Mycket snack om dem? Men jag vet egentligen inte nåt ändå.

8 GA Vet inte

9 Omega Vet inte alls.. men jag gillar inte ACSII (heter det så)-bilder på stamprofilen :p

10 Tjekan Näst störst på vår kontinent! (och därmed de enda som jag egentligen kan säga något om, allt annat är bara skitsnack :D), leder det till goda relationer eller dåliga? Vi får se.


HC - Monte leder! Kan bara bli bra då :cool:. Dessa tror jag på, även fast de inte syns på rankingen (möjligtvis OB rankingen!)


Så... där har vi det. Egentligen har jag typ inget att säga om någon stam, men långt blev det ändå :)
 

Acera

Member
Reaktionspoäng
0
-Spz-
Känner inte igen många spelare där ifrån v3 kanske? tror dom kommer hålla sig i toppen tills Adels tiden börja komma.
WAR
Ser vissa bra namn i stammen och hört mycket bra saker om dom tror dom kommer hålla sig i toppen ett bra tag.
LF
Ser bra och välorganiserat ut vet inte så mycket om spelarna dock, tror dom kommer hålla sig i toppen.
A.X.E
Stammen jag själv är med i. Kände inte igen spelarna när jag joina, Men väldigt Välorganiserat och trevlig stam, tror och hoppas att vi kommer vara kvar i toppen.
V.V.V
Hört bra saker om dom tror dom kommer hålla sig kvar i toppen, fin placering på kartan.
NG
Vet inte mycket om dom så hoppar att uttala mig.
UT
Många bra namn som jag känner igen och trevliga spelare, men tråkigt med splittring men tror dock dom kommer hålla sig kvar i top10.
GA
Vet inte mycket men kommer troligtvist försvinna.
Omega
Hört dåliga saker om dom va med dom ett tag men lämnade, kickar istället folk än att assistera dom.
Tjekan
Från V3? känner ingen vissa namn tror dom kommer hålla sig kvar.
 

DeletedUser

Guest
Har inte så stor koll på de flesta stammarna där uppe men V.V.V lär nog vara med, samma med UT, Spz och kanske Tjekan. Har inte kollat på positioner på kartan osv utan utgår bara från medlemslistorna nu. Sen är det ju också svårt att säga pga en väldigt stor del kör under "fakenicks" så det lär väl visa sig med tiden.

Tror -=AT=- kommer stiga upp en bit och troligen också HC men pga det låga medlemsantalet så kan det dröja en bit in på noblingsperioden om det inte blir någon merge i framtiden.

Tror förövrigt NwA kan ha en chans att slå sig in top50 inom ett par veckor!
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Tjekan, Nej, jag tror inte det. Får brev från Tjekan-spelare dagligen som säger att Tjekan är en tråkig stam och att dom inte vill annat än att komma in till oss i V.V.V, men hårda som vi är så säger vi "Nej tack, skräp från Tjekan är icke välkommet i V.V.V" :)


Ungefär lika välkommna som ni var in till CCCP då?
Om inte jag minns fel så var du en av dom som tyckte att A.I.E var en "tråkig stam" med ett inkommande ansökan.

Men hårda som Vi var, så tog vi inte in skräp heller.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Lite svårt att spekulera i stammar redan nu...

Men ska ge er ett lite insider tips.... Kolla Gubbs! :cool:
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
I tjekan så är det en annan ledning än i v3 men en del spelare är med från v3... Skulle tro att det är 50-50 med antalet gamla VS nya medlemmar..
 

DeletedUser

Guest
Ungefär lika välkommna som ni var in till CCCP då?
Om inte jag minns fel så var du en av dom som tyckte att A.I.E var en "tråkig stam" med ett inkommande ansökan.

Men hårda som Vi var, så tog vi inte in skräp heller.

Där har du fel! Jag har aldrig ansökt till annan stam under min tid i A.I.E

Skulle mer än gärna se det ansökningsbrevet eller överhuvudtaget minsta bevis på det, för det är bluff och båg! Kom inte här och sprid en massa rykten.

Bobban... :)
 
Topp