Vilka deffar vilka!

DeletedUser

Guest
nej jag är inte sur på de sk spelare som deffar henne, men när tråden heter "vilka deffar vilka!" och de går ut med att de inte deffar henne och sedan när jag kmr med "bevis" elr vad man nu kan kalla det, ett påstående. så blir de tjuriga och säger att de har vart så nobla och aldrig klagat på oss men detta är ju en tråd där man ska säga vilka som deffar vilka. tror i alla fall att detta var syftet med tråden :confused:

de har fritt fram och säga att vi deffar r.e om de så vill sedan kan de komma med påståenden som visar att vi gör det elr ännu bättre ett bevis på att vi gör det.


2: jo det måste hon ha gjort men när hon även går ut med det i det egna forumet att hon deffas av SK så tror jag att så är fallet, men det är ord mot ord, så länge jag inte har ett konkret bevis på det...

Jag sa aldrig att ingen i -SK- till 100% deffar henne. Jag sa bara att ingen order har kommit från ovan, och vi är inte medvetna om några pållar från vårt stall hos callway.

Ingen är tjurig yuwi, bara fundersam på vad syftet med denna reklam av -SK-s evenuella defensiva krigsföring är.

Att hon går ut med något i deras privata forum, skall även det tas med en nypa salt. I slutändan vet Abel vad jag pratar om, men nu träder vi farligt nära på mark som inte hör hemma på allmänna.

''Bevis'' på att någon av -SK-/NAOSF deffar? Min käre Senile granne;

Detta kallas bevis

Detta är en, av 4 print screens på inkommande assistans till R.E spelare, från NAOSF. Vill du ha fler, så förser vi er gärna :)

--

Knight deffar R.E btw. Jag har inte konkreta bevis på detta, men Humble har sagt det någonstans i forumet :rolleyes:
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Det där var ett bra bevis!
Synd bara att det inte via i går typ dem skickade dem.
Hadde velat ta byar då:)
 

DeletedUser

Guest
Måste tyvärr bekräfta detta SFFN.

Rainbow matar några av dom. Mätta och belåtna är dom, riktiga isterbukar... Var kul att se när mitt lilla spjut gick hädan. Var ju knappast den enda gubben som dog i den byn - eller den andra som också tydligen blev ledig för inflyttning. :)

Mina 5 gubbar hos Minna mår däremot bra. Maten är god och vinet flödar. Minna är en bra värd. :)
 

DeletedUser

Guest
nej jag vill inte komma någon vart med detta men när tråden heter vilka deffar vilka, så är det väl meningen att man ska säga vilka som deffar vilka, elr ska man säga vilka som inte deffar vilka? :confused:

okej men med ditt sätt och se på saker och ting så är allt callway säger strunt...
 

DeletedUser

Guest
hurru yuppi yuu är det inte dags för dig att va tyst nu va?
Du framstår bara som dummare och dummare för varje inlägg du gör i detta forum..

Men Rent hypotetiskt, om JAG nu har deffat upp Callway upp till öronen. Vad ska du göra åt saken?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Antagligen attacker partiet över öronen din fröluna jävel ;)
 

DeletedUser

Guest
är dom så smart tro;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Snälla vill ni håller er mer on topic då den handlar om "Vilka deffar vilka!"
 
Topp