Vilka deffar vilka!

DeletedUser

Guest
är ganska säker på att det var i en öppen bil men kan ha fel:)
 

Snoff

Member
Reaktionspoäng
0
Vaaa? Den 28 juni 1914 blev Franz Ferdinand skjuten av Gavrilo Princip i plytet, tillsammans med sin fru sophie "skott nr:2" i en tågvagn i sarajevo "skotten i sarajevo"

Rommel!! 50 armhävningar och hemläxa på 1 världskriget för vårdslöst uttal.

Stormbringer: Med tanke på att Gavrilo sköt från trottoaren mot en gata där det på andra sidan flyter en flod, så måste det ha varit jobbigt för dem att släpa på en tågvagn......
Kanske du oxå skulle ta lite armhävningar ? :)
 

DeletedUser

Guest
vill inte vara en glädjedödare men börjar detta inte bli lite off topic?
 

DeletedUser

Guest
suck suck suck. det är komiskt då folk ska rätta till andras skriv fel/okunskap med att skriva helt galet själv..

Såhär gick det till bara för att få någon ordning på det hela..

den 28 juni 1914 kom ärkehertig Franz Ferdinand med sin fru Sophie von Chotek till Sarajevo via tåg.. i sarajevo satte dom sig en bil för att åka mot rådhuset där borgmästarn väntade.. väl på vägen dit hade Princip och hans kamrater spritt ut sig för att kunna döda dessa 2, men dom lyckades inte med det utan dom lyckades bara skada andra människor som var runt omkring.. väl framme vid borgmästarn så började de chabla och bråka angående detta som hänt. Franz bästämde sig för att åka tillsjukhuset för att hälsa på dom som hade blivit skadade av bomberna Princip och hans kamrater hade kastat, men dom hade tänkt ta en annan väg till sjukhust för att inte stöta ihop med princip igen..
Men ingen hade informerat chauffören Franz Urban om att färdvägen skulle ändras, så denne svängde av misstag in på Franz Joseph-gatan, dit Princip efter misslyckandet gått. Bilen bromsade, Princip lyfte sin pistol och två skott brann av. Det första i Sophies buk, det andra i Franz hals. Sophie svimmade och Franz sade någonting likt med "detta är ingenting" bägge dog innan dom kom till sjukhus.. Denna ändelse utlöste första världskriget.

Armhävningar på er båda 2 lr?..

on-T: All SK's Deff är i K52..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jo vi deffar r.e när vi själva har problem mot swevik, :p

Dra Johanth i kjolen och fråga vad han gör hos Backarn sedan urminnes tider då :confused:

Att du antyder att vi deffar någon utomstående i tidigare poster, kanske kan ses som öga för öga-principen? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dra Johanth i kjolen och fråga vad han gör hos Backarn sedan urminnes tider då :confused:

Att du antyder att vi deffar någon utomstående i tidigare poster, kanske kan ses som öga för öga-principen? ;)

jag har kollat överallt i de gamla arkiven men kan tyvärr inte hitta de mapparna troligtvis har väl råttorna ätit upp dem, annars hade det vart trevligt men jag är inte dum nog att utmana dig utan att ha bevis för det ;)

angående johanth vet jag inte, han tycker väl att det är roligare att ha sin deff hos backarn än hos oss? :)

edit: någe som råttorna har ätit på, hittade detta långt in i gamla mögliga lådor men ändå räknas som bevis?

callway på 11.02. kl 17:13
Nej nu ska vi kriga :D Din off mot min och sk's deff ;D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag har kollat överallt i de gamla arkiven men kan tyvärr inte hitta de mapparna troligtvis har väl råttorna ätit upp dem, annars hade det vart trevligt men jag är inte dum nog att utmana dig utan att ha bevis för det ;)

angående johanth vet jag inte, han tycker väl att det är roligare att ha sin deff hos backarn än hos oss? :)

edit: någe som råttorna har ätit på, hittade detta långt in i gamla mögliga lådor men ändå räknas som bevis?

callway på 11.02. kl 17:13
Nej nu ska vi kriga :D Din off mot min och sk's deff ;D

Vet inte var VÅRA mappar är, men johanth är smartare än att förneka sitt understöd. Jag pratar givetvis bara om understödet som kom EFTER SWEVIK-kriget, vi har massvis med rapporter på assistans innan också ;)


Gällande callway, så kan du ju fråga honom/henne om hon fick svar på sin vädjan till stamrip från oss, när hon sökte sig till mig.

Har en -SK-are självmant deffat callway är det en sak, våra officiella kanaler har inte beordrat/sanktionerat något till henne däremot. Så bevis vill jag inte kalla det, ett för uppmärksammat uttalande kanske?
 

DeletedUser

Guest
Och på dom fronter där Swevik inte befinner sig har ni ingen deff o bistå dom med??

Vi deffar inte mot Knight om det är det du tror... Sedan är jag lite osäker om vi deffar R.E över huvud taget längre efter att Knight gick med... Inget jag ser på vårt forum i alla fall...

Edit: Kan ju hända att det är någon SWEVIK-spelare som sprider sådana rykten för att göra er sura på oss :)
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säga att det låter mycket bra om så är fallet.
Och isf håller R.E på mycket deff längre in bland sina byar ;)
 

DeletedUser

Guest
"shit the same" men ni kanske inte har sagt att man måste skicka deff till callway men nu är det en spelare som gör det, en spelare från eran stam. kickar ni han/hon och hon går med i bfh så är det ju bfh som deffar men i denna stund är det ni som deffar en swevikare. det vill säga att SK deffar Swevik :)
 

DeletedUser

Guest
"shit the same" men ni kanske inte har sagt att man måste skicka deff till callway men nu är det en spelare som gör det, en spelare från eran stam. kickar ni han/hon och hon går med i bfh så är det ju bfh som deffar men i denna stund är det ni som deffar en swevikare. det vill säga att SK deffar Swevik :)

Min erfarenhet av callway tyder på att det är en spelare som gillar skrämselpropaganda. Det låter säkert jättefarligt med lite -SK- deff i dina öron, därav kan jag förstå att spelaren både påstår, och alternativt överdriver, det eventuella understöd vi diskuterar :rolleyes:

Och återigen, om så är fallet, känns det verkligen som NAOSFs sak att påpeka till oss? Din stam har stått för mer deff hos R.E i vårt krig, än R.E själva.

Vi är lika goda kålsupare båda två, men vi gnäller inte på er deff hos R.E, vi sopar den under mattan istället ;)
 

DeletedUser

Guest
det har vi säkert jag kom in i stamen efter att kriget hade börjat. hur callway spelar vet jag inte men varför säga att man har deff från SK när man inte har det? men visst hon kan överdriva mängden men hon har säkert fortfarande deff från er...
 

DeletedUser

Guest
1.det har vi säkert jag kom in i stamen efter att kriget hade börjat.

2. hur callway spelar vet jag inte men varför säga att man har deff från SK när man inte har det?

3. men visst hon kan överdriva mängden men hon har säkert fortfarande deff från er...

1. Då har vi ett problem med källor att göra med, komplicerar diskussionen, no? ;)

2. Som allierad till den Store Jajjamen, bör du vara underfund med vad propaganda kan användas till. Att slänga ut små politiska fintar, för att lägga er fokus någon annanstans. Om så är fallet, vilket jag tror, så gjorde ju onekligen callway ett storartat jobb, som installerat dessa tankebanor hos er :D

3. En spekulation, som du dessutom verkar vara angelägen om att repetera för dig själv. VILL du att vi deffar SWEVIK? Deffa mot en IAP, så skulle väl NAOSF aaaaaaaaaaldrig göra? :rolleyes:

Poängen är att jag inte ser syftet till att sätta morgonkaffet i halsen över en spekulation av så lite betydelse. Den dag någon i -SK- skapar tråden ''NAOSF DEFFAR R.E MOT OSS ARGARGARG FY PÅ ER'', får du gärna peka fingret tillbaka och lyfta fram Callways uttalanden.

Tills dess, god jakt, god slakt :)
 

DeletedUser

Guest
Vaaa? Den 28 juni 1914 blev Franz Ferdinand skjuten av Gavrilo Princip i plytet, tillsammans med sin fru sophie "skott nr:2" i en tågvagn i sarajevo "skotten i sarajevo"

Rommel!! 50 armhävningar och hemläxa på 1 världskriget för vårdslöst uttal.
Jag var full naturligtvis och hade bara ett par bärs ner till apnivå där man hamnar förvånansvärt ofta nuförtiden tyvärr:rolleyes:

50 armhävningar klara och hemläxan läses under kvällstid under denna vecka:D
 

DeletedUser

Guest
nej jag är inte sur på de sk spelare som deffar henne, men när tråden heter "vilka deffar vilka!" och de går ut med att de inte deffar henne och sedan när jag kmr med "bevis" elr vad man nu kan kalla det, ett påstående. så blir de tjuriga och säger att de har vart så nobla och aldrig klagat på oss men detta är ju en tråd där man ska säga vilka som deffar vilka. tror i alla fall att detta var syftet med tråden :confused:

de har fritt fram och säga att vi deffar r.e om de så vill sedan kan de komma med påståenden som visar att vi gör det elr ännu bättre ett bevis på att vi gör det.


2: jo det måste hon ha gjort men när hon även går ut med det i det egna forumet att hon deffas av SK så tror jag att så är fallet, men det är ord mot ord, så länge jag inte har ett konkret bevis på det...
 
Topp