Vilja förklarar krig mot KR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
"Sen dess så har jag bara redogjort faktamässigt om händelser och låtit folk bilda sina egna åsikter, då folk undrat. Har ej heller kommenterat och diskuterat folks åsikter, utom via pm.

Sen så har folk vänt folk mot KR och mig ett bra tag så jag har bara gjort vad jag kunnat.

Behövde dessutom byta stam p.g.a. irl också, lack på att vara uppe sent för eventuella incs och liknande, det drar ihop sig mot jul och irl tar mer och mer av den tiden jag brukar kunna dedikera åt datorn.

Hade dock kunnat välja att sluta spela TW men då hade jag verkligen gett upp på folk jag månar för."

"eventuella incs" står det, har du svårigheter med att läsa vad jag skriver?

För läsare så var detta vad jag skrev i pm, som han tydligen inte ville fortsätta ta i pm.
 

DeletedUser

Guest
Om Sahhj vill kan han åtminstone få svara, sen bör tråden låsas så vi inte tjatar hål i skallen på varandra.
 

DeletedUser

Guest
Där fick jag mitt svar. Så, nu har trycket lättat, eller vad tycker du Sahhj?
 

DeletedUser

Guest
det där svaret fick du i din inkorg för några timmar sen men visst.
 

DeletedUser

Guest
Edit: Hurr durr, seg jag är på att skriva.

Btw, Joakim92, är jag flyktingstämplad av er pågrund av samma orsak (att jag "fegat ur" kriget) eller för att ni ansåg att jag var aktiv. Är det även en flyktingstämpling från både D E och Vilja eller bara Vilja?

Är inte sur eller förbannad för att det utan bara lite nyfiken.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag trodde fejden mellan mig och Sahhj var över, och då ska du börja Animas?
Ta det över PM om du vill ha ditt hjärta lättat också.
 

DeletedUser

Guest
jag förstår inte heller varför han inte kunde ta detta med mig via pm. Och jag tror mer på det som undead sa, inte för att vara taskig. jag var dubbelt så stor som den näst största i KR, och jag jobbade mig upp från avgrunden (poängmässigt).
Animas du har inga rapporter på att någon har anfallit dig utom han den där lilla killen och det var ett bra tag sen. Så du behöver inte gå och oroa dig. Tror dessutom jocke får en ganska förödande moral bestraffning om han anfaller dig dock.

Tråden kan nog låsas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp