Vilja förklarar krig mot KR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vilja förklarar härmed krig med KR.
Låt oss se vad ni går för och om ni klarar att handskas med två griniga jävla 17-åringar.

Må bäste man vinna! :)
 

DeletedUser

Guest
Får se hur det går :). Som sagt, låt bäste stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
Vilja förklarar härmed krig med KR.
Låt oss se vad ni går för och om ni klarar att handskas med två griniga jävla 17-åringar.

Må bäste man vinna! :)

Trevligt att du förklarar krig mot stammen du själv skapat , haha'

Du var endå en av dom sämsta ledare jag varit med om:)
 

DeletedUser

Guest
"en av de sämsta"? Vilken tur att jag inte var sämst, då. :)
 

pesson

New Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt att du förklarar krig mot stammen du själv skapat , haha'

Du var endå en av dom sämsta ledare jag varit med om:)

HAHAHAHA okej. då vet vi. Ska jocke bli ledsen av detta nu eller vart ville du komma med detta påståendet?.
Och när han var ledare i KR så var det måga som berömmde honom....lite sur nu kanske?
 

DeletedUser

Guest
Det är lika bra att du passar på nu när vi har många händer upptagna, en fråga bara, hur ställer sig Troja till att du lämnade? Jag har för mig att du berättade själv för mig: att troja hyser noll tolerans för avhoppare.

Med kriget, lycka till, käre rival & förföljare
 

DeletedUser

Guest
Det ända jag ville med denna tråden, var att förklara krig med KR, inget annat, så off-topic snack kan du ta i ett PM till mig Sahhj. Försök att framträda lite bättre, du är ju trots allt en ledare av stora mått, vad jag hört. :awsm:

Jag kanske må ha sagt att "Troja hyser noll tolerans för avhoppare", har dock inget minne av det. Kan kolla vår mailhistorik senare om du vill? Men jag vill bara tillägga att det är en stor skillnad på en avhoppare som med ett väl taget farväl av stammen och ett väl formulerat brev lämnar, än en avhoppare som bara sticker..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ah okejokej. Nej jag vet inte så mycket om troja, har noterat en å annan internadling och jag drog väl min egen slutsats. Noll tolerans var väl att ta i. Att jag är en ledare av stora mått har ej nått mina öron dock. Försöker hålla KRs livhank bara, än så länge lever vi. Jag finner inget nöje i att pma med dig eftersom du är så duktig på att lacka ur, så det kan du ju sitta och vänta på.
 

DeletedUser

Guest
Du sahhj... Hur kan det komma sig att vi inte finns på eran fiende lista?
 

DeletedUser

Guest
aj då är du med dem nu :/ har fortfarande ingen aning om vem spionen i vår stam e.. den legendariske stridertherider mot KR.. haha seriöst, aja.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hmm jocke, har du fått hans acc lr nåt? jag blev jättenyfiken på detta
 

DeletedUser

Guest
jag är medveten om reglerna, vi internadlade en kille som lirade på 3 konton. Finns ju tydligen dem som gör det ändå
aja.
 

pesson

New Member
Reaktionspoäng
0
hmm jocke, har du fått hans acc lr nåt? jag blev jättenyfiken på detta

HAHA, varför tror du det? bara för att han valde att gå emd oss betyder det vell inte att jocke fått hans acc?
Och det där med att du är en "stor" ledare måste ha nått dina öron då alla skrev det i forumet hela tiden i KR.

Men som sagt detta är 0ff-topic.
 

DeletedUser

Guest
nej.. jag har fått svar på min fråga:p
Jo jag vet att jag är omtyckt i KR, och då fick jag det besvarat också, för jag tvivlar på att någon utomstående går runt och säger att jag är en bra ledare
nog med OT
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp