Vi får inte vara som vi vill så krig är bra eller hur SPRIT?

DeletedUser

Guest
Åjo, gynna kommer det göra, om ni vill till toppen. Möjligt att ni inte tar några byar för tillfället, men deras poäng kommer delas av de stammar som sliter dem i stycken och det blir ett jämnare toppskikt med lägre poäng. Kan tänkas att det är svårt att möta dessa två och anfall från andra sidan världen gör väl ingen större skada, men man kan alltid förstärka vid fronten. :)

För övrigt såg jag att du själv är en Spritare så jag kan förstå att du opponerar dig. :D
 
Reaktionspoäng
0
Åjo, gynna kommer det göra, om ni vill till toppen. Möjligt att ni inte tar några byar för tillfället, men deras poäng kommer delas av de stammar som sliter dem i stycken och det blir ett jämnare toppskikt med lägre poäng. Kan tänkas att det är svårt att möta dessa två och anfall från andra sidan världen gör väl ingen större skada, men man kan alltid förstärka vid fronten. :)

Så fritt översatt du tigger deff från stammar som inte är i närheten av oss.

Du har aldrig tänkt på att vi ser från vem och var support är på väg när vi tar en by?
 

DeletedUser

Guest
Så fritt översatt du tigger deff från stammar som inte är i närheten av oss.

Du har aldrig tänkt på att vi ser från vem och var support är på väg när vi tar en by?

ska mna deffa någon ska man inte göra det i smyg.

man kommer bli påkommen. Då är det inte länge "ohh dom attackerar...jaja" utan "jävlarna försökte hugga oss i ryggen, nu tar vi dom grabbar!"
 

DeletedUser

Guest
Så fritt översatt du tigger deff från stammar som inte är i närheten av oss.

Du har aldrig tänkt på att vi ser från vem och var support är på väg när vi tar en by?

Jag tigger inte deff från andra stammar, jag inbjuder dem att delta i festen.
För övrigt, kan ni säkert se vilken by de skickar assistans till, men är det inte i första hand byar inom kort avstånd som ni kan plocka? De som befinner sig på långt avstånd från er når ni inte med adel.
Och då byn redan är förlorad, vad gör det då för skillnad då ses ni redan som en fiende och man behöver inte smyga med att man hyser kalla känslor för er?
 

DeletedUser

Guest
Inuke! och Sprit! kommer att Merga med varandra inom sen snar framtid, då har dom K55 och K45 i sin makt.

Sen finns det typ ingen stam som kan göra motstånd emot Sprit! när Inuke mergart så då är Sprit! vinnare eftersom det bara finns BB och enstaka stammar och spelare som kan göra motstånd så det är bara att vänta till V.10 om man nu inte är med i Inuke eller Sprit ;)

Varför mergade inte iNuke med resten utav DSA in i Sprit då från första början? :confused:
 
Reaktionspoäng
0
Jag tigger inte deff från andra stammar, jag inbjuder dem att delta i festen.
För övrigt, kan ni säkert se vilken by de skickar assistans till, men är det inte i första hand byar inom kort avstånd som ni kan plocka? De som befinner sig på långt avstånd från er når ni inte med adel.
Och då byn redan är förlorad, vad gör det då för skillnad då ses ni redan som en fiende och man behöver inte smyga med att man hyser kalla känslor för er?


Ska vi passa på och tacka för att du klargjort att BLOOD familjen anser sig vara i krig med oss också?

Det var nyheter , har inte sett er anfalla en enda av våra grabbar ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag ber alla spelare i SPRIT och iNuke ignorera dessa patetiska parasiter som dagligen befästar sig i våra råvaror.
Att vi medlemmar av de 2 ovan nämnda stammarna ens bemödar oss i att svara på dessa barnsliga och inkompetenta p12 inlägg är bedrövligt.

Låt oss alla medlemmar i SPRIT och iNuke ignorera detta padrask och låta de tala sig i blindo medans vi låter statsen tala för sig själva.

Jag vet att ärade Jägermeister även känner såhär.

Lycka till ni avagsinnade stammar och må ni fördrivas från denne värld av oss oheliga spridare av det oheliga Etanol.

Mvh

En rådsmedlem i Sprit.


Så här ser kriget ut i överlag, och att kalla detta krig är bara fel.
Vi har dagligen expanderat över dessa spelare.

Side 1:
Tribes: Fördrivarna.
Players:

Side 2:
Tribes: Gråfrossarna.
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 140
Sida 2: 21
Skillnad: 119

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 791,537
Sida 2: 146,520
Skillnad: 645,017

image.php

Jag tror att det är just dessa översittarfasoner som vi andra retar oss på. Har du redan druckit träsprit så länge så du är förblindad och inte kan se att du gräver din egen grav?
Du kan gärna börja tråka ihjäl mig med lite barbaradlingsstatistik när du ändå håller på.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi passa på och tacka för att du klargjort att BLOOD familjen anser sig vara i krig med oss också?

Det var nyheter , har inte sett er anfalla en enda av våra grabbar ;)

Jag står för mina egna åsikter och övriga BLOOD får stå för sina.
Självklart är de inte välvilligt inställda till er, tror inte det finns en spelare som inte tillhör er stam på K55 som gillar er.
 

DeletedUser

Guest
*quotar så att detta inlägg inte missas*

Det ser väl alltid bra ut om ni sätter för alltid som Timeframe, var det inte först nyligen som en motaktion mot er verkligen sattes i verket? Tidigare misstänker jag att alla har aktat sig för att ens pilla på era byar.
 

DeletedUser

Guest
Alla skulle inte få plats och sen så var det spelare i DSA som gnällde på ledningen.

Jepp...det är klart man gnäller på ledningen när ledningen ger sina medlemmar skit för att de samarbetar med allierade stammar...trodde det var därför man hade allianser...men jag kan ha fel ;)

Men men...en sak är säker iaf...ska man bli långvarig i iNuke är det bäst man håller käften och inte säger ett skit...annars blir man utslängd och påhoppad...rätt skrattretande egentligen.
 

DeletedUser

Guest
Jepp...det är klart man gnäller på ledningen när ledningen ger sina medlemmar skit för att de samarbetar med allierade stammar...trodde det var därför man hade allianser...men jag kan ha fel ;)

Men men...en sak är säker iaf...ska man bli långvarig i iNuke är det bäst man håller käften och inte säger ett skit...annars blir man utslängd och påhoppad...rätt skrattretande egentligen.

Precis, se och lär av RudeBoy of Söt_Ni. LedarN of D00m.

Hej då, RudeBoy.
 

DeletedUser

Guest
Inuke! och Sprit! kommer att Merga med varandra inom sen snar framtid, då har dom K55 och K45 i sin makt.

Sen finns det typ ingen stam som kan göra motstånd emot Sprit! när Inuke mergart så då är Sprit! vinnare eftersom det bara finns BB och enstaka stammar och spelare som kan göra motstånd så det är bara att vänta till V.10 om man nu inte är med i Inuke eller Sprit ;)

Kan väl inte stämma, då större delen av iNuke och Sprit hatar systerstammar, ser ju ingen skillnad med att Sprit och iNuke är systerstammar ifall de går tillsammans, så till slut måste de nog slåss om det, om inte de tänker vinna som systerstammar d.v.s, som de hatar dessutom. Men hur många medlemmar är det en stam kan ha, kanske de tar ut de minsta utav de? ;) och adlar up de också om det du säger är sant och att deras syn på systerstamar är dålig och noobigt så lär de knappast göra det du säger. (gå ihop d.v.s.)

Däremot kanske de delar på sig och fortsätter att adla de andra kontinenter som enskilda stam. Min teori ;)
 
Reaktionspoäng
0
Kan väl inte stämma, då större delen av iNuke och Sprit hatar systerstammar, ser ju ingen skillnad med att Sprit och iNuke är systerstammar ifall de går tillsammans, så till slut måste de nog slåss om det, om inte de tänker vinna som systerstammar d.v.s, som de hatar dessutom. Men hur många medlemmar är det en stam kan ha, kanske de tar ut de minsta utav de? ;) och adlar up de också om det du säger är sant och att deras syn på systerstamar är dålig och noobigt så lär de knappast göra det du säger. (gå ihop d.v.s.)

Däremot kanske de delar på sig och fortsätter att adla de andra kontinenter som enskilda stam. Min teori ;)


Jag måste fråga en sak...


stammar som mergar är systerstammar hur?

Inte sagt att vi ska göra det (sitter inte i ledning är fotsoldat inget mer) men jag undrar hur fan du tänker...

Sen är det så här , jag talar på allmänna forum för att jag är en försupen gammal bartender , jag representerar mig själv och mina åsikter.

Du har förklarat att din familj bestående av mer medlemmar än oss men med en tiondel så många byar anser sig vara i krig med oss...

Jag har ingen aning om er diplomati , men hittar jag nu ngn i er stam med bättre moral än 80% kommer jag garanterat att anfalla och adla.

Ska jag be dem skicka tackmailen till dig eller?

/me skålz.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste fråga en sak...


stammar som mergar är systerstammar hur?

Inte sagt att vi ska göra det (sitter inte i ledning är fotsoldat inget mer) men jag undrar hur fan du tänker...

Sen är det så här , jag talar på allmänna forum för att jag är en försupen gammal bartender , jag representerar mig själv och mina åsikter.

Du har förklarat att din familj bestående av mer medlemmar än oss men med en tiondel så många byar anser sig vara i krig med oss...

Jag har ingen aning om er diplomati , men hittar jag nu ngn i er stam med bättre moral än 80% kommer jag garanterat att anfalla och adla.

Ska jag be dem skicka tackmailen till dig eller?

/me skålz.

Aldrig sagt att stammar som mergar är systerstamar har jag?? om du läser nogrant så ser du att jag inte vet hur många medlemmar en stam kan ha. Sprit har just nu 61 medlemmar iNuke har 26. så ifall max antal medlemmar är 70-80 så lär ni behöver ha en andra stam för dessa övriga som inte kommer med? det är det jag vill säga... Vad är en systerstam för dig? en stam med samma namn? då lär en stam med namn Sprit 2 vara er systerstam ;)

Systerstam ur min definition är stammar som är tvugna att dela up sig till 2 p.g.a att de är för många i en stam och inte kan ta med fler i stammen. De har bra kontakt och hjälper varandra som om de vore i samma stam och förmodligen 2-3 ledare som leder båda stammarna. Att ha samma namn och samtidigt hjälpas åt är vad jag kallar "Systerstamar som vågar stå för det de är"

Vad är din definition av systerstamar?

Men från det du säger, förmodar jag att det Genan säger stämmer? ;) att iNuke och Sprit kommer att gå sammans? ^^
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Precis, se och lär av RudeBoy of Söt_Ni. LedarN of D00m.

Hej då, RudeBoy.

Börjar bli lite less på Ramayne's kommenterar då han lyckats på denna värld genom en hel del tur och inte alls någon rutin what so ever? Dags att börja kata upp sig då?

Antar att du skall börja hacka på mig nu, men snälla.. Börja inte uttala dig och kata upp dig för mycket. Så duktig är du inte. Forumet skulle vara så mycket finare utan dina onödiga uppretande kommentarer.

Va glad över det du åstadkommit istället Ramayne, och lägg ned dina spydiga kommentarer till allt och alla.


Mvh,
En dragen floonk.
 

DeletedUser

Guest
Börjar bli lite less på Ramayne's kommenterar då han lyckats på denna värld genom en hel del tur och inte alls någon rutin what so ever? Dags att börja kata upp sig då?

Antar att du skall börja hacka på mig nu, men snälla.. Börja inte uttala dig och kata upp dig för mycket. Så duktig är du inte. Forumet skulle vara så mycket finare utan dina onödiga uppretande kommentarer.

Va glad över det du åstadkommit istället Ramayne, och lägg ned dina spydiga kommentarer till allt och alla.


Mvh,
En dragen floonk.

Okej, då vill jag klargöra en sak för mr. rutinerad och framgångsrik. (NOT)

Jag har aldrig påstått att jag är rutinerad eller skillad, däremot ligger jag långt över din nivå.

Och varför ska jag vara trevlig mot folk jag inte gillar?

Du har vid ett flertal tillfällen kallat dig själv för en bra ledare, och varje gång du misslyckas så har du något att skylla på. De flesta behöver inte mer än en månad på sig att överträffa dina bedrifter.

Dina orutinerade anhängare har nog gett dig lite vattenskalle.

Återkom när du har uträttat något värt att nämna. For real.

Har du någonsin lyckats, eh?


V1: MoF, Nedlagd. V.5: TLS, Nedlagd.
V.7: KFH, Nedlagd. V.8: TLS, Nedlagd.
V.4 =Ä=
V.9 FMS

NÅGON SOM SER ETT MÖNSTER?


Och när jag ändå är igång så måste jag fråga dig, Floonky. Varför är du "dragen" varje gång du postar? Är du cool?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jätte bra information men såvitt jag fattat detta rätt är väl detta en krigstråd till LIME och inget annat om nu ramayne vill snacka om nått annat så vore ju jag som spelare väldigt glad om du kunde ta sånt här i PM då jag följer kriget på forumet
 

DeletedUser

Guest
jätte bra information men såvitt jag fattat detta rätt är väl detta en krigstråd till LIME och inget annat om nu ramayne vill snacka om nått annat så vore ju jag som spelare väldigt glad om du kunde ta sånt här i PM då jag följer kriget på forumet


Har ännu bättre information ;) skulle vilja namnge detta "Intern adling is the pro skillz" Vad man får lära sig utav det man ser här under är.... att en viss spelare förlorat massa utav trupper för att försvara dessa nya byar som har blivit nytagen, har man soldater för att kunna skydda dessa byar? ö.ö...Tycker att det borde vara en viss censur i TW stats, man ser ju allt ^^ (inga nakna tjejer då) ;=)

By Poäng Tidigare Ägare Ny Ägare Datum/Tid

050 Krijg nou wat (505|469) K45 10,445 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 18:03:25
047 Krijg nou wat (518|471) K45 9,291 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 08:58:27
048 Krijg nou wat (512|465) K45 9,430 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 08:01:12
045 Krijg nou wat (507|468) K45 10,226 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 07:38:21
046 Krijg nou wat (503|466) K45 9,308 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 03:54:21
049 Krijg nou wat (508|466) K45 8,052 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 03:46:30
044 Krijg nou wat (506|469) K45 9,116 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 01:33:26
043 Krijg nou wat (519|471) K45 9,307 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 02nd October 2009 - 00:17:48
042 Krijg nou wat (504|466) K45 10,445 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 23:24:33
041 Krijg nou wat (502|467) K45 10,469 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 22:42:13
040 Krijg nou wat (503|467) K45 10,469 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 22:06:50
039 Krijg nou wat (511|467) K45 9,999 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 20:58:38
038 Krijg nou wat (507|455) K45 10,057 Patronen [Sprit] Ramayne [Sprit] 01st October 2009 - 18:53:40

att kunna växa så snabbt är vad jag kallar för riktigt skills, det är inte ofta man får free food om du fattar vad jag menar. Men han förtjänade säkert det så ;)....

Har märkt att byar i Lime går up och ner, någon utav stammarna som är utsatta som kanske vill säga vad de tänker och tycker? Vill specielt höra vad Lime ser och tycker ^^ Det är kul.....
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp