Vi får inte vara som vi vill så krig är bra eller hur SPRIT?

DeletedUser

Guest
Tänkte jag skulle börja denna krigsförklaring mot SPRIT med en liten visa som ni säkert alla känner igen.

"I ett hus vid skogens slut liten jäger tittar ut hästar springer fram så fort knackar på hans port, hjälp ack hjälp ack hjälp nu mig annars adlar Lime upp mig, ducka ducka ducka fort du skall bort din lort"

Vi i Lime är trötta på all SPRIT som finns därute runt omkring oss, det har under en tid dikterats villkor för vad andra får och inte får göra, en del kanske lyder och sedan försvinner.
Lime finner det för gott att antingen segra eller dö, dör vi så gör vi det med hedern i behåll utan att ha ställt krav eller utnämnt kontinenter som våra, en del kommer säga att vi är för små och en del kommer att säga att vi är för små (skrev jag det två gånger? fick en kick av alzheimer light där).



Vi möts i era byar ni härliga kämpar i SPRIT, ni kan inte hjälpa att ni har otur när ni tänker.

Puss på er!!

pmlt
 

DeletedUser

Guest
hoppas det inte kommer smaka surt some Lime för sprit :p

(roligt skämt :D)
 

DeletedUser

Guest
Sprit har blivit ungefär lika starka som Frankrike under Napoleon krigen.

nu ska vi se om Napoleon (Jäger) ska göra en Ryssland eller om han ska undvika ett fälttåg fullt av svält och köldskador:)
 

DeletedUser

Guest
detta var intresant. hoppas lime kan ta det :) kämpa på bra nu!
 

DeletedUser

Guest
Då jag ogillar sprit brutalt hoppas jag Lime tar hem detta.. Vi får se vilken sida som kommer vinna..

Dock borde inte krigsförklaringen komma från stammen som startar kriget?? Jag menar sprit börja detta krig.. Kanske är för mycket sprit drickande så fantasin försvinner..


Annorlunda krigsförklaring pmlt men bra..

Lycka till båda stammar.
 

DeletedUser

Guest
Ställer inte mig på någon speciell sida i detta kriget, men jag hejar nog lite mer på Lime.
Visa dem att man inte ska dricka på vardagar! ;)
 

DeletedUser

Guest
att lime har bra spelare tvivlar jag inte det minsta på men är snittet tillräckligt högt? tror dessutom att kriget kommer lite tidigt för de... :/

GlHf allihopa :)
 
Reaktionspoäng
14
Eftersom Sprit är överlägset störst så hejjar jag på Lime! Tror också dom kan vinna då Sprit, enligt ryktena, retat upp ett flertal stammar som kommer ställa sej tillsammans med Lime :)
Kan gå hur som helst. Men hejjar på Lime.
Lycka till
 
Topp