VFB=Flyktingstam?

DeletedUser

Guest
verkar vara lite dålig moral i den stammen... men så blir det väll med ett gäng flyktingar :p
 

DeletedUser

Guest
mm precis :p hur bra kan det bli egentligen när stora delar av stammen bara är där för att gömma sig ;)
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Lite smått ironiskt att du sitter och kastar skit på VFB samtidigt som ni nyligen tagit in spelare därifrån... men det är ju klart, poängen lockar!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vågar man hoppas på ett sönderfall? Eller tror ni VFB lyckas hitta fler flyktingar att ta med?

image.php
 

DeletedUser

Guest
Lite smått ironiskt att du sitter och kastar skit på VFB samtidigt som ni nyligen tagit in spelare därifrån... men det är ju klart, poängen lockar!:rolleyes:

seriöst!:mad: Har jag någonsin snackat skit om dom vi tagit in!:mad:
Om jag kommer ihåg rätt så var det ledningen och deras flyktingsvänlighet, er kommer jag ihåg fel? Dom vi har tagit in e sånna som tycker samma sak och lämnade för att dom tyckte att det blev för mycket!! Så säg inte att jag snackar skit om dom!:mad:
 

DeletedUser

Guest
seriöst!:mad: Har jag någonsin snackat skit om dom vi tagit in!:mad:
Om jag kommer ihåg rätt så var det ledningen och deras flyktingsvänlighet, er kommer jag ihåg fel? Dom vi har tagit in e sånna som tycker samma sak och lämnade för att dom tyckte att det blev för mycket!! Så säg inte att jag snackar skit om dom!:mad:

Kan du skriva om det där? Jag förstod knappt hälften... Kan svara på det jag förstod i alla fall...

Puffve skrev -->INTE<-- att du snackat skit om de ni tagit in och att ni sedan tar in VFB-spelare ger oss anledning att anfalla er, även om vi faktiskt skulle anfalla er utan att ens bry oss. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tänker ej hålla denna diskution då jag tycker att den är väldigt onödig då du redan verkar ha tagit åtgärder..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lite smått ironiskt att du sitter och kastar skit på VFB samtidigt som ni nyligen tagit in spelare därifrån... men det är ju klart, poängen lockar!:rolleyes:

saken är den att vi lämnat för vi sedan länge att vi var emot det här med flyktingar, men ingen lyssnade utom tog in 2 stammar till efter TO. vilket resulterade till att vi lämnade för vi tyckte inte vi blev hörda !:);)
 

DeletedUser

Guest
saken är den att vi lämnat för vi sedan länge att vi var emot det här med flyktingar, men ingen lyssnade utom tog in 2 stammar till efter TO. vilket resulterade till att vi lämnade för vi tyckte inte vi blev hörda !:);)

är ju dock intressant att folk nu lämnar stammen när det börjat gå dåligt.. ingen hade lust o lämna stammen för 2 månader sedan då Najs tog fram det hela med VFBs flyktingspolitik.. :D

lär ska bli en trevlig kväll att gå igenom alla VFB flyktingar som nu flyr för livet.. dom som anses haft en aktiv del mot oss lär inte komma undan så lätt. ;)

(o ja menade inte nu dej mansson, dej har ja inget emot)
 

vitkanin

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag bytade stam för några dagar sedan, jag skrev varför och liknande.
Att man inte kan vara i en stam där ledningen e falska mot sina medlemmar och alla bara släpper in vem Vem F*n som helst.
Hade inget att säga till om. alla gjorde som dom själv ville. och jag som ny vice ledare fick ta smällarna.
Jag bytade till en mindre stam, en bekvämmare=)
med sammanhållning till MAX.
har polare där och liknande, så såg inget fel med att säga upp mig från VFB.
jag flyr inte. Ingen har haft skäll eller liknande att attackera mig innan.
Men nu har VFB stammen börjat boka mina byar i sitt forum, riktigt patetiskt.
jag har hälften av stammen med mig.
men det e dom nya medlemmarna i VFB som planerar att adla mig.

Hoppas dom ser det här.
KOM BARA KOM!
 

DeletedUser

Guest
Nice stam du stack till^^
Men det är bra att du står på dig...
 

DeletedUser

Guest
Jag bytade stam för några dagar sedan, jag skrev varför och liknande.
Att man inte kan vara i en stam där ledningen e falska mot sina medlemmar och alla bara släpper in vem Vem F*n som helst.
Hade inget att säga till om. alla gjorde som dom själv ville. och jag som ny vice ledare fick ta smällarna.
Jag bytade till en mindre stam, en bekvämmare=)
med sammanhållning till MAX.
har polare där och liknande, så såg inget fel med att säga upp mig från VFB.
jag flyr inte. Ingen har haft skäll eller liknande att attackera mig innan.
Men nu har VFB stammen börjat boka mina byar i sitt forum, riktigt patetiskt.
jag har hälften av stammen med mig.
men det e dom nya medlemmarna i VFB som planerar att adla mig.

Hoppas dom ser det här.
KOM BARA KOM!

Känns som om du inte har så mycket att frukta. Du vet....tjänster och gentjänster.
 

DeletedUser

Guest
uppskattar det du säger tepakko att du itne har ngt emot mig xD men jag kunde ta smällen med TO flyktingarna. Men försökte att vi skulle lämna dessa spelare utanför och låta de adlas eller komma fram med ett fredsavtal. men så blev inte valet. När sedan flyktingar från 2 stammar till kom in så blev det får mkt. Men har pratat kanske 2 veckor innan detta att byta, men detta var droppen !:)

Förlåt för lite svammel, men onsdags ölen gjorde sitt ;d
 

DeletedUser

Guest
Jag bytade till en mindre stam, en bekvämmare=)
med sammanhållning till MAX.
har polare där och liknande, så såg inget fel med att säga upp mig från VFB.
jag flyr inte. Ingen har haft skäll eller liknande att attackera mig innan.
Men nu har VFB stammen börjat boka mina byar i sitt forum, riktigt patetiskt.
jag har hälften av stammen med mig.
men det e dom nya medlemmarna i VFB som planerar att adla mig.

Hoppas dom ser det här.
KOM BARA KOM!

Om du känner att du flyr så kan du säkert få joina VFB igen:D
 
Topp