VFB=Flyktingstam?

DeletedUser

Guest
Detta har jag hört mycket om sedan tidigare, och nu har även jag fått uppleva detta. Trots våran (SoD) allians med akademistammen VFBA och IAP med huvudstammen så säger VFBA:s ledare senjok att han inte kan kicka en flykting pga order från "högre makter" trots att jag skickat rapporter som visar att jag anfallit den spelaren till och med en månad tillbaka! Dessutom visar den spelarens TW-stats att han har bytt stam ett flertal gånger och förlorat 17 byar till mig den senaste månaden. Tycker det är väldigt dåligt av VFB faktiskt! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Förstår dej. Efter en rejäl förlust i Narvas krig mot mot olika stammar tog VFB in en viss ledare i stammen. Men det är väll bara att adla på? ;)
 

DeletedUser

Guest
jo, eftersom han är en flykting så tänker jag inte backa i frågan utan jag ska ha bort honom från mitt område. Dessutom vill jag göra alla uppmärksamma på detta så att inte fler drabbas av VFB, aka flyktinglägret.

PS. Spelaren i fråga är montesa. Kolla hans TW-stats så förstår ni vad jag menar: http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&id=57527
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
VFB=Flyktingstam?

God morgon, vart har du varit de senaste månaderna? :)
 

DeletedUser

Guest
faktiskt för upptagen för att bry mig om det. Haft ett liv som det så fint kallas :) men jag har ju hört en del rykten om det och nu fick jag bevis på att det faktiskt stämmer :D
 

DeletedUser

Guest
Det borde vara jobbigt för VFB spelarna att läsa allt det här...
aja, tycker inte om den stammen. Deras framtid ser inte ljust ut verkar det som....
 

DeletedUser

Guest
=)

Må den som är fri från stambyte kasta första spjutet :D
 

DeletedUser

Guest
Må den som är fri från stambyte kasta första spjutet :D

Jag är inte fri från stambyten eftersom jag har bytt i denna ordning: DADS-AAK-R.E-AAK-18D.
Jag tror däremot ingen spelare på V1 skulle anklaga mig för att vara en stamhoppare utan alla byten jag har gjort har varit med en stark anledning så därför börjar jag.
Jag har bevis för att en högt upsatt person i VFB uppfört sig som ett svin mot en av sina medlemmar och jag har även skickat in en ticket mot denna personen som jag hoppas har eller kommer ge effekt för personens fortsatta spelande.
Jag vet även att stammen i fråga inte ängnar sig särsilt bra åt låt oss kalla det personalvård, denna stam är till för att få vikingen i topp att bli stor. Denna icke namngivna viking bör enligt min ringa åsikt bli fråntagen ett stort antal byar och bannad en längre tid eftersom han hela tiden spelat på folks goda tro när han bett dem om något.
Jag kommer att företräda min klient mot denna stammen i bästa fylleanda och se till att han får sina byar tillbaka pluss ränta för förlorad inkomst och tillväxt mm. Jag vill verkligen se stammen VFBs ledning falla.


Allt jag nu sagt har inget med 18Ds åsikter mot stammen i fråga utan det är mina egna fylleåsikter som jag äntligen ger ton åt.

Med fulla hälsningar//MrR
 

DeletedUser

Guest
Känner ganska många innom VFB stammen pga ligger ganska nära vissa av dom grografiskt sätt, har inget mot stammen, inte heller mot spelarna, känner en i ledningen (skulle jag iaf tro att han sitter i)

Men om de som MrR säger stämmer så håller jag med om att den spelaren ska straffas/få böta de den gjort fel + ränta...

Mera kan jag inte uttala mig om fallet pga saknar all info från bägge håll i saken...
 

DeletedUser

Guest
jag tycker som sagt bara att det är j*vligt dåligt av VFB att ta in flyktingar, trots överhängande bevis. :mad: Men men, det är väll det som är ett flyktinglägers uppgift? Att ta in flyktingar.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker som sagt bara att det är j*vligt dåligt av VFB att ta in flyktingar, trots överhängande bevis. :mad: Men men, det är väll det som är ett flyktinglägers uppgift? Att ta in flyktingar.

Sånt är ju jobbigt,
MEN, sluta klaga och gör något åt saken, annars är det bara att hålla klaffen.
 

DeletedUser

Guest
hehe, det här tråden är för saftig för att inte sätta sitt pekfinger i det hela :D

erru9107, det är bara att köra på VFB.. kan ju ge lite tips om VFBs vanliga strategi för försvar:

1. Ta in mera flyktingar
2. Låta små medlemmar skicka alla sina deff trupper till nån by långt borta som blir övertagen före assisten ens hinner fram.
3. Dra in en massa allierade som gör precis samma sak.
4. 100% deff trupps produktion i dom enda byarna som kunde göra fienden nån skada.
5. Om inte det fungerar så ligger de lågt o låter moralen skjöta problemet.
6. Gå tillbaka till punkt 1.

Lycka till. ^^

Mina åsikter har inget med min stam o göra för en gångs skull. Detta är min personliga åsikt.
 

DeletedUser

Guest
jo, din lilla lista ser väldigt lik ut deras spelstil har jag märkt :) Snart är jag klar med spelaren i fråga också ^^ Endast 3 byar kvar varav den ena endast har 4 lojalitet ;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till...Det lär ni behöva vfb har en del riktigt bra spelare...
 

DeletedUser

Guest
att VFBA tar in flyktingar och att ledarna vägrar kicka dom känns väldigt fel på nåt sätt. men tror att väldigt många kommer pressa stammen hårt om inte.
alternativft prata med ledare i Moderstammen?

Men vad jag hört har VFB kallats för Flyktingstam då dom slagit ihop sig med WH. (pga wh har krigat med -sk-) räknas de som att ta imot flyktingar då man slår ihop 2 stammar? lite tankar vore bra...
 

DeletedUser

Guest
men hallå, killen jag snackar om har bytt stam FEM gånger under senaste månaden för att jag har anfallit honom! Tycker du allvarligt talat att han borde klassas som en medlem av den stam han råkade vara med i när de slog ihop sig med VFB? Dessutom gick han med den stammen strax före de slog ihop sig. Så om jag ska vara ärlig tycker jag bara att det är en massa trams och skitsnack från VFB:s sida i det här fallet! :mad:
 

DeletedUser

Guest
att VFBA tar in flyktingar och att ledarna vägrar kicka dom känns väldigt fel på nåt sätt. men tror att väldigt många kommer pressa stammen hårt om inte.
alternativft prata med ledare i Moderstammen?

Men vad jag hört har VFB kallats för Flyktingstam då dom slagit ihop sig med WH. (pga wh har krigat med -sk-) räknas de som att ta imot flyktingar då man slår ihop 2 stammar? lite tankar vore bra...

Jadu, det var nåt nytt det, ja trodde VFB var kallad flyktingstammen efter att de tog in våra flyktingar från Najs vs =ST=, o efter att vi deklarerade kriget mot dem tog de 3 dagar senare in stamflyktingar från TO vilket ledde till mera bevis över deras flyktingspolitik. Nu kom det igen fram en ny grej i samband med denna tråden, o ifall du har rätt med WH ser VFB ut att gå för en home-run så småningom. :D
 
Topp