Vem tror ni har högst OB efter 24timar utan nybörjar sködd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Att låta dina grannar så växa i fred är inte heller så jäkla smart ska du veta. :rolleyes:

Jag farmar alla mina grannar och har ändå bara 60 i OB ranking,Konstigt? Men inte klagar jag för det :) Får ju resurser och behöver inte lägga resurserna jag farmar på att utbilda nya för att fylla mina stupade soldaters plats :)

Sen så farmar vi alla :) Men lite tråkigt när alla anfaller Men inte får något motstånd. Vet inte ens någon i SVIT blivit anfallen för att vi farmar alla våra grannar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
om du farmar alla i din 15x15 så lär du ha högre än 60 i ob.

Vad jag misstänker att du menar är att du farmar alla barbarbyar och alla med tillräckligt låg poäng så att du har modet att anfalla
 

DeletedUser

Guest
om du farmar alla i din 15x15 så lär du ha högre än 60 i ob.

Vad jag misstänker att du menar är att du farmar alla barbarbyar och alla med tillräckligt låg poäng så att du har modet att anfalla

Nej. Mina grannar, Vissa har även blivit barbarbyar för att dom klagat på att jag farmar dom :) Sen anfaller jag dom som är större än mig med:) Det är ju en självklarhet
 

DeletedUser

Guest
om du farmar alla i din 15x15 så lär du ha högre än 60 i ob.

Vad jag misstänker att du menar är att du farmar alla barbarbyar och alla med tillräckligt låg poäng så att du har modet att anfalla

Nja, det är ju oftast så att de med höga poäng har mindre trupper, eller så är det iaf i min ruta :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tror du kommer att gå långt i denna värld Swedish king.
Jag uppgraderar bara så jag kan bygga adel,sen ska jag göra trupper.
 

DeletedUser

Guest
Tror du kommer att gå långt i denna värld Swedish king.
Jag uppgraderar bara så jag kan bygga adel,sen ska jag göra trupper.


Sen för att rätta det, Så ska det stå så här.


Jag uppgraderar bara så jag kan bygga trupper,sen ska jag göra adels.

Det borde du ju så klart förstå :) Men du kan ju alltid hälsa på mig om du vill

Sen där kommer wallin in igen :) Mina andra inlägg då som var riktade till dig?
 

DeletedUser

Guest
Jag farmar alla mina grannar och har ändå bara 60 i OB ranking,Konstigt? Men inte klagar jag för det :) Får ju resurser och behöver inte lägga resurserna jag farmar på att utbilda nya för att fylla mina stupade soldaters plats :)

Sen så farmar vi alla :) Men lite tråkigt när alla anfaller Men inte får något motstånd. Vet inte ens någon i SVIT blivit anfallen för att vi farmar alla våra grannar.

Rätt mysko att du farmar alla dina grannar med en så pass låg OB :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Besegrad
1 We are noobs, k? 3.472
2 SVITJOD/MR 3.393
3 The Clones 2.709
4 Knäktens Väktare 2 2.373
5 Dont delete us! 2.122
6 Empire rules 1.892
7 The RaperS 1.819
8 TheQueensOfNature 1.498
9 Epic 1.309
10 Are you mAd? 1.290
 

DeletedUser

Guest
obi wannaboneme ^ I HATE YOU ;D

OBA uppdatering

Rank Namn Besegrad
1 We are noobs, k? 3.472
2 SVITJOD/MR 3.393
3 The Clones 2.709
4 Knäktens Väktare 2 2.373
5 Dont delete us! 2.122
6 Empire rules 1.892
7 The RaperS 1.819
8 TheQueensOfNature 1.498
9 Epic 1.309
10 Are you mAd? 1.290
 

DeletedUser

Guest
Förutom wallins stam, clonerna och MR har jag ingen aning om vilka de där stammarna är. Nån som känner för att sprida ljus över detta?
 

DeletedUser

Guest
Fördelen med många fake nick och undercover är att ingen vet vem den andre är... :D

Men min stam synns ingen stans :cool::(:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
V6 är fejknickens värld. Jag är lite förvånad att tex. Dont delete us! som ligger rankade ~45 har så hög OB. Vad gör alla andra stammar? Fixar allierade?

Lär ändras ganska fort men är förvånad som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Förutom wallins stam, clonerna och MR har jag ingen aning om vilka de där stammarna är. Nån som känner för att sprida ljus över detta?

Orke.


Empire rules är min stam om du inte har listat ut det och vi är inte så kända men vi finns ändå ;)
om du vill ha mer info om oss så skicka ett PM till mig.
 

DeletedUser

Guest
något som jag tycker är bra är att mer än 90% av TQON farmar byar även om inte alla har ett ögt annatal OB poäng.
 

DeletedUser

Guest
Antingen har man trupper, eller så har man poäng. Jag tror det är ganska självklart vad FiL har valt.

Måste inte vara så. Har man mycket trupper kommer poäng som ett brev på posten i början av en värld, förutsatt att man kan hantera dem. =P <hint>farmning</hint>
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp