Vem tror ni har högst OB efter 24timar utan nybörjar sködd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tomjon

New Member
Reaktionspoäng
0
sa inte

Tror knappast att 75 spelare har i princip bara byar med inga trupper i sig runt omkring ;)

sa inte att alla hade inte möt nå motstånd för då skulle det inte vara 2.644 i OB men tänk om bara hälften inte möte motstånd eller kanske inte attackerat nåt annat än BB byar eller nå alls. säg om bara top 40 möt motstånd e det 66 stycker soldater var. tänk lite innan du skriver
 

DeletedUser

Guest
sa inte att alla hade inte möt nå motstånd för då skulle det inte vara 2.644 i OB men tänk om bara hälften inte möte motstånd eller kanske inte attackerat nåt annat än BB byar eller nå alls. säg om bara top 40 möt motstånd e det 66 stycker soldater var. tänk lite innan du skriver

Det du vägrar inse är att 2.644 i OBA är GRYMT LITE FÖR EN STAM MED 75 MEDLEMMAR!
 

DeletedUser

Guest
Tomjon, säg aldrig emot Wallin016, då blir han bara dryg och gnällig och vänder på allt för att få oss att låta kassa :(

Skojade en gång att jag skulle få honom bannad på forumet och då hotade han att hämnas på mig(och ni vet väl hur Wallin hämnas:rolleyes:).
Sedan dess så ser jag mig alltid om en extra gång när jag är ute på kvällarna, för att försäkra mig om att ingen läskig gubbe förföljer mig(ja, en våldtäktsman):(


Så jag böjer mig för din visdom, Wallin, men vill ändå påpeka att vi är fullt medvetna om att det finns medlemmar inom vår stam som kommer att ryka så småningom, men vilka dessa är inte bestämt ännu utan det får tiden utröna vilka det blir :)
 

DeletedUser

Guest
Tomjon, säg aldrig emot Wallin016, då blir han bara dryg och gnällig och vänder på allt för att få oss att låta kassa :(

Skojade en gång att jag skulle få honom bannad på forumet och då hotade han att hämnas på mig(och ni vet väl hur Wallin hämnas:rolleyes:).
Sedan dess så ser jag mig alltid om en extra gång när jag är ute på kvällarna, för att försäkra mig om att ingen läskig gubbe förföljer mig(ja, en våldtäktsman):(


Så jag böjer mig för din visdom, Wallin, men vill ändå påpeka att vi är fullt medvetna om att det finns medlemmar inom vår stam som kommer att ryka så småningom, men vilka dessa är inte bestämt ännu utan det får tiden utröna vilka det blir :)

Problemet är att ni i SVIT tror ni är skitbra spelare och att ni "kommer vinna allt" för att quota Timjon.
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterad lista med OBA

1 SVITJOD/MR 2.877
2 We are noobs, k? 2.633
3 The Clones 2.173
4 Knäktens Väktare 2 2.057
5 Dont delete us! 1.749
6 Empire rules 1.694
7 The RaperS 1.649
8 TheQueensOfNature 1.240
9 Epic 1.217
10 Outlaws 1.201
 

DeletedUser

Guest
Problemet är att ni i SVIT tror ni är skitbra spelare och att ni "kommer vinna allt" för att quota Timjon.

Tss, skitsnack, det är vad Tomjon tror, inte vad SVIT som helhet tror.

Personligen tycker jag att det är väldigt ogenomtänkt att hävda att SVIT skulle vara bäst, de spelare som gör så är ju generellt de som går under fortast. Däremot hoppas jag ju, självklart, att vi (SVIT) inom en snar framtid skall vara en av de stora maktfaktorerna på värld 6.

Men att säga någonting som Tomjon nu så olyckligt hävde ur sig är bara ett diplomatiskt felsteg, som endast skapar agg hos de andra stammarna gentemot oss och försvårar skapandet av relationer med andra stammar om det t.ex. skulle stå "Vi är bäst och ni är sämst o_O" i våran profil, då det kan vara svårt att ta de stammarna som seriösa eller som ett hot.

Vi i SVIT är fortfarande stolta över att ha den bästa OB:n, vilket ju visar att vi åtminstone är bäst av de stammar med många medlemmar, men vi vet att vi knappast är bäst och att om vi ska ha nåt att komma med så får vi börja jobba lite.

FarmerMaster out
 

DeletedUser

Guest

Sluta vara så jävla kåta på oss :) Du verkar prata mycket om oss.

Men i alla fall så skiter vi i SVIT vad ni andra säger, För varför ska vi bry oss om er igentligen? Vi har våra planer och forsätter efter dom, Vare det sig innebär att vi ligger på plats 20 i rankingen eller plats 40 i OB.
Lite roligt bara att läsa allt ni skriver om oss :) Sen glömmer ni att alla SVIT medlemmar inte börjar farma ännu och är på G nu att börja.

Men det är ju klart. Har aldrig sett wallin skriver någonting possetiv om något :) Bara ta åt sig kritiken och bli bättre(om det nu skulle komma något vettigt)
 
Senast redigerad av en moderator:

Tomjon

New Member
Reaktionspoäng
0
mm

som farmermaster säger var detvädligt klantigt av mig att skriva så :eek: :eek: "kommer vinna allt" för att quota mig själv skulle nog vilja ända det till "Hoppas vi klarar oss bra" eller liknande :eek: :eek:. Det var klantigt och ogenomtänkt

MVH Tomjon
 

DeletedUser

Guest
Sluta vara så jävla kåta på oss :) Du verkar prata mycket om oss.

Men i alla fall så skiter vi i SVIT vad ni andra säger, För varför ska vi bry oss om er igentligen? Vi har våra planer och forsätter efter dom, Vare det sig innebär att vi ligger på plats 20 i rankingen eller plats 40 i OB.
Lite roligt bara att läsa allt ni skriver om oss :) Sen glömmer ni att alla SVIT medlemmar inte börjar farma ännu och är på G nu att börja.

Men det är ju klart. Har aldrig sett wallin skriver någonting possetiv om något :) Bara ta åt sig kritiken ovh bli bättre(om det nu skulle stämma)

Förlåt kungen. (A)

Ironi :p
 

DeletedUser

Guest
Håller med TSK, visst om man har hög OB så visar det att man har krigat mkt..

Dock så ska man väl inte sträva efter att få OB bara för att ha det.. Mkt bättre för sig själv om man får fulla resurser i varenda farmning utan att ha dödat ett enda lite spjut
 

DeletedUser

Guest
Håller med TSK, visst om man har hög OB så visar det att man har krigat mkt..

Dock så ska man väl inte sträva efter att få OB bara för att ha det.. Mkt bättre för sig själv om man får fulla resurser i varenda farmning utan att ha dödat ett enda lite spjut

Att låta dina grannar så växa i fred är inte heller så jäkla smart ska du veta. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wallin jag låter inte dom växa, dom gör bara inget motstånd ;)

Har inte stött på en enda deff-trupp emot mig på denna värld
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp