DeletedUser
Guest
V4 delen är riktigt död. Tänkte därför att jag kunde sätta igång den lite genom att utnämna den vassaste medspelare och motspelare, dvs båda sakerna, för att få igång v4 forumet lite så att inte lika mycket sköts i de delade forumen IG. Motivering måste vara med, gärna stats om man har.
Detta gäller kriget som rasar mellan Ecalos vs Chaos och ~NoD~. De av Ecalos lirarna som krigar mot de mindre stammarna är det synd om. Endast Ecalos två största motståndare räknas.
Finns ett par duktiga motståndare. Men den vassaste är utan tvekan Mawerick, som på senare tid fått utstå en hel del. Är 100 gånger svårare att ta en by av Mawerick än av en vanlig fiende.
Man måste även betrakta Wimmel som en av de vassaste motståndarna, även om han ligger vid ett ställe där Ecalos haft problem med inaktivitet.
Senaste tre månaderna:
Wimmel: 44
Ecalos: 0
Skillnad: 44
Enda som jag kan se som är fel på Wimmel är att han endast noblar byarna, de blir oftast (av vad jag hört) rensade av allierade.
Den mest effektiva/bästa Ecalos liraren är antingen No-Alias eller Hellraiser:
Chaos/NoD: 3
H II: 122
Skillnad: 119
Chaos/NoD: 2
No-Alias: 120
Skillnad: 118
Detta gäller kriget som rasar mellan Ecalos vs Chaos och ~NoD~. De av Ecalos lirarna som krigar mot de mindre stammarna är det synd om. Endast Ecalos två största motståndare räknas.
Finns ett par duktiga motståndare. Men den vassaste är utan tvekan Mawerick, som på senare tid fått utstå en hel del. Är 100 gånger svårare att ta en by av Mawerick än av en vanlig fiende.
Man måste även betrakta Wimmel som en av de vassaste motståndarna, även om han ligger vid ett ställe där Ecalos haft problem med inaktivitet.
Senaste tre månaderna:
Wimmel: 44
Ecalos: 0
Skillnad: 44
Enda som jag kan se som är fel på Wimmel är att han endast noblar byarna, de blir oftast (av vad jag hört) rensade av allierade.
Den mest effektiva/bästa Ecalos liraren är antingen No-Alias eller Hellraiser:
Chaos/NoD: 3
H II: 122
Skillnad: 119
Chaos/NoD: 2
No-Alias: 120
Skillnad: 118